AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 Hva synes dere om å få Justin over til Canada? Han har vært veldig dårlig inflytelse på unge, med både horeri, dop, og det å herse med politiet. Beliebers sitt argument mot dette er at alle gjør feil, og at han må tilgis. Men saken er at dette har pågått i over et år nå, altså langt flere enn et par ganger for å si det mildt. Han er bortskjemt, klarer prøver å være "kul" ved å henge ut med rappere, drive med dop på ville fester. Hva er deres mening, kom med både for og mot argumenter.Anonymous poster hash: 9ea79...b73
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #2 Skrevet 2. februar 2014 Hiv ham på sjøen heller. Anonymous poster hash: 3e7c3...db0 4
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #3 Skrevet 2. februar 2014 Ja, alle gjør feil. Det er greit. Men jeg syns USA bør behandle hans sak som de hadde gjort en hver persons sak. Ikke la han kjøpe seg ut av det. Jeg syns han bør bli utvist. Det hadde kanskje lært ham en lekse. Anonymous poster hash: ceeaf...36b 4
Gjest Belle âme Skrevet 2. februar 2014 #4 Skrevet 2. februar 2014 Han har det vondt rett og slett. Eg trur han er drittlei alt. Også er det jo slik at f.eks One Direction er jo 5 stykker, hver enkelt av dem er aldri aleine og har alltid noken å støtte seg på, Justin er bare 19 år og heilt aleine. Han har veldig mange fans, men er og hata av mange, la gutten få fred.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #5 Skrevet 2. februar 2014 Han Jostein Bever ser ihvertfall til å kose seg med pupp i USA. http://www.tmz.com/2014/02/01/justin-bieber-stripper-biting-boob-photo-khalil/ Anonymous poster hash: 172da...5c3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #6 Skrevet 2. februar 2014 Justin Bieber har gått fra å være en vill ung mann til en direkte sleaze-ball ekling.. Deporter han til Canada og gi han husarrest til han lærer å oppføre seg. Anonymous poster hash: 62d48...509 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #7 Skrevet 2. februar 2014 Handlingene hans føre til at han blir utvist. Amerikanere har startet en underskriftskampanje om å få ham kastet ut, sist jeg lest (et par dager siden) hadde 80 000 skrevet under Skjønner dem veldig godt, jeg. Anonymous poster hash: 4f1b7...f92 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #8 Skrevet 2. februar 2014 Handlingene hans føre til at han blir utvist. Amerikanere har startet en underskriftskampanje om å få ham kastet ut, sist jeg lest (et par dager siden) hadde 80 000 skrevet under Skjønner dem veldig godt, jeg. Anonymous poster hash: 4f1b7...f92 Ja, den samme underskriftkampanjen har nå passert 200k, altså dobbelt så mye som trengs for at saken skal bli vurdert av høyesteretten. Skjønner ikke at han ennå har fans. De motargumentene som kommer er helt tomme, som at han kommer til å bli bedre og han gjorde bare noen feil. Vel, for meg og ganske mange amerikanere så latterligjør han popkulturen, og setter det i et dårlig lys. Han oppforder unge indirekte til å oppføre seg helt uaktuelt i samfunnet, når man har så mange fans er det faktsik viktig å vise dem gode moraler og menneskelige verdier, istedenfor å gjøre det han gjør nå.Anonymous poster hash: 9ea79...b73 2
Sir Winston Skrevet 3. februar 2014 #9 Skrevet 3. februar 2014 Han har det vondt rett og slett. Eg trur han er drittlei alt. Også er det jo slik at f.eks One Direction er jo 5 stykker, hver enkelt av dem er aldri aleine og har alltid noken å støtte seg på, Justin er bare 19 år og heilt aleine. Han har veldig mange fans, men er og hata av mange, la gutten få fred. Dakker lille foreldreløse Bibber'n 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #10 Skrevet 3. februar 2014 Vi er mange som har det kjipt til tider, mange av oss antagelig like kjipt som Bieber har det iblant. Det fritar oss ikke fra ansvaret vi har for å oppføre oss på en måte som ikke skader andre. Jeg legger meg personlig ikke all verden borti om han røyker hasj en kveld han er hjemme alene, men når han kappkjører i boligområder, attpåtil påvirket av flere forskjellige stoffer, da setter han andre i fare. Han er jo ikke psykotisk, og han bærer alt ansvar for at han setter andres liv og helse i fare, selv hvis han synes all oppmerksomhet og press kan bli for mye iblant. Derfor bør han straffes, og jeg synes overtredelsene er såpass grove at han bør nektes innreise til USA for fremtiden - hvis USA skal være konsekvente. Det er ikke viktig for meg, men jeg kan vanskelig se annet enn at det er inkonsekvent av USA å ikke nekte ham adgang basert på det rullebladet han er i ferd med å opparbeide seg. Derfor håper jeg han tuppes ut og ikke får komme tilbake. Anonymous poster hash: e5ef1...f95 2
Gjest Belle âme Skrevet 3. februar 2014 #11 Skrevet 3. februar 2014 Dakker lille foreldreløse Bibber'n No er ikkje dei alltid med ham heller da.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #12 Skrevet 3. februar 2014 Ja, den samme underskriftkampanjen har nå passert 200k, altså dobbelt så mye som trengs for at saken skal bli vurdert av høyesteretten. Skjønner ikke at han ennå har fans. De motargumentene som kommer er helt tomme, som at han kommer til å bli bedre og han gjorde bare noen feil. Vel, for meg og ganske mange amerikanere så latterligjør han popkulturen, og setter det i et dårlig lys. Han oppforder unge indirekte til å oppføre seg helt uaktuelt i samfunnet, når man har så mange fans er det faktsik viktig å vise dem gode moraler og menneskelige verdier, istedenfor å gjøre det han gjør nå.Anonymous poster hash: 9ea79...b73 200 000? Jeg sympatiserer med dem, å ha en slik tulling i landet som får så mye oppmerksomhet ødelegger ryktet Mente å skrive at "handlingene hans kan føre til at han blir utvist", håper også at det skjer. Oppførselen hans er idiotisk, uansett hvor stort press han lever under. For meg så høres det mer ut som at han er drittsekk tvers igjennom. Besøker horehus, leier strippere og frekventerer strippeklubber, hetser naboer, driver på med dop, kjører under påvirker tilstand og gjør akkurat hva han vil uten å tenke på konsekvensene av de tåpelige handlingene sine. Fansen må være de dummeste: "det er nå vi skal vise av vi er ordentlige fans." Når han oppfører seg så ansvarsløst er det viktig å ta avstand fra ham, slik at han forstår alvoret og at dette vil ødelegger "karrieren" sin. Anonymous poster hash: 4f1b7...f92
Larsern Skrevet 3. februar 2014 #13 Skrevet 3. februar 2014 200 000? Jeg sympatiserer med dem, å ha en slik tulling i landet som får så mye oppmerksomhet ødelegger ryktet Anonymous poster hash: 4f1b7...f92 Godt at det er de virkelig viktige tingene som tenner engasjementet til unge amerikanere..
Gjest Linda sofie Skrevet 4. februar 2014 #14 Skrevet 4. februar 2014 Dette skjer med alt for mange barnestjerner. De ender opp i trøbbel hele tiden, ruser seg, fester osv. Synd
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #15 Skrevet 4. februar 2014 Han Jostein Bever ser ihvertfall til å kose seg med pupp i USA. http://www.tmz.com/2014/02/01/justin-bieber-stripper-biting-boob-photo-khalil/ Anonymous poster hash: 172da...5c3 Æsssjj Anonymous poster hash: 14448...683
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #16 Skrevet 4. februar 2014 Godt at det er de virkelig viktige tingene som tenner engasjementet til unge amerikanere.. Det tar dem maks et minutt å signere, og det er en av cirka femten initiativer som har sekssifret antall underskrifter akkurat nå. De aller fleste er dønn seriøse. Mange hundre initiativer har fått oppslutning på 100 000 pluss før dette. Overfører du det til norske forhold, rent matematisk, tilsvarer det at 3200 norske ungdommer fant ut at de skulle gidde å skrive under på noe sånt for å irritere Bieber-fansen. Det hadde skjedd over natten her også. Skjønner at du neppe var helt seriøs, altså, men det er jo ikke noe skremmende tall i det hele tatt. Anonymous poster hash: e5ef1...f95
kills Skrevet 4. februar 2014 #17 Skrevet 4. februar 2014 Han er vel ikke akkurat den første som har gått den veien. Skjønner godt at han er lei, mener å ha lest at manageren hans sa at han har jobbet siden han var 12. Altså 7 år i strekk. Tror ikke det er lett for oss vanlige dødelige å forstå hvordan det er å bli forfulgt av fotografer og hundrevis av mennesker daglig. Håper han får hjelp. Han har visst også resept på medisiner mot angst, så han sliter jo åpenbart.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå