Gå til innhold

Friends with benefits

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har et problem, om man kan si det sånn... Har ikke vært i et skikkelig forhold på en del år nå, selv om jeg har møtt mange herlig gutter/menn, så blir vi aldri noe mer enn bare kompiser (som har sex, ehe). Vi kan dra ut og spise osv, men det blir mer på et slags "vennestadie". Til tider føler jeg meg så utrolig lite verdt og teit, da det virker som det eneste jeg kan "brukes" til er sex.

Er det noen her som skjønner hva jeg mener? Og som kanskje kan gi meg noen tips?

Anonymous poster hash: c2d09...943
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg skjønner hva du mener, det eneste rådet jeg kan gi deg er å begynne å omgås andre menn, møte nye folk. Personlig blir jeg verken friendzona eller brukt til sex, så kan ikke si noe mer. Det hadde vert en oppgradering for meg personlig.

Endret av Halvor
Skrevet

Jeg har et problem, om man kan si det sånn... Har ikke vært i et skikkelig forhold på en del år nå, selv om jeg har møtt mange herlig gutter/menn, så blir vi aldri noe mer enn bare kompiser (som har sex, ehe). Vi kan dra ut og spise osv, men det blir mer på et slags "vennestadie". Til tider føler jeg meg så utrolig lite verdt og teit, da det virker som det eneste jeg kan "brukes" til er sex.

Er det noen her som skjønner hva jeg mener? Og som kanskje kan gi meg noen tips?

Dårlig selvtillit?

Skrevet

Dårlig selvtillit?

I utgangspunktet ikke, men når man aldri ender opp som noe annet enn kompiser som ligger sammen, så gjør vel det noe med selvtilliten etterhvert.

Skrevet

Dette er et veldig kjent fenomen blant mange kvinner i dagens samfunn. Jeg skjønner hvordan du har det, har følt det slik selv til tider... Men har kommet meg ut av denne sirkelen no, og måten du gjør det på er kun ved å bytte vennekrets for en periode. Jeg sier ikke at du skal kutte ut vennene dine, men noen ganger må man rett og slett begynne på nytt. Jeg var slik at vennegjengen viste min historie samt sexpartnere osv, så til slutt med jeg friendzona kun pga rykter osv..

Nå driver jeg på en med mann som er verdens snilleste, og som behandler meg som en dronning. Han har ambisjoner og er interessant, og måten jeg møtte han på var fordi jeg skiftet fokus i en periode.

Anonymous poster hash: 401d1...a90
Gjest Summers
Skrevet

Ja, kan du bare brukes til sex eller er du kompis også?

• Liker 1
Skrevet

I utgangspunktet ikke, men når man aldri ender opp som noe annet enn kompiser som ligger sammen, så gjør vel det noe med selvtilliten etterhvert.

Vi kan gå på en date så kan jeg se hva du gjør feil :)

Skrevet

Ja, kan du bare brukes til sex eller er du kompis også?

Ehem, begge deler..? :fnise:

Skrevet

Vi kan gå på en date så kan jeg se hva du gjør feil :)

Ja visst :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...