M345 Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 (endret) Heihei! Til sommeren tenkte jeg og en venninne og ta en sydentur. Jeg lurte derfor på om dere hadde noen tips til hvor vi kan dra. Det ideelle stedet ville vært sentralt til byen, samtidig som det er strand og hav. Aktiviteter på stranda hadde vært kjempe gøy, så det er stort pluss. I tillegg vil vi gjerne et sted med bra uteliv, uten at stedet er såkalt "rølpete". Vi er forresten 18 år. Endret 2. februar 2014 av M345
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #2 Skrevet 2. februar 2014 Jeg var i Rhodos by sammen med noen venninner for et par år siden. Helt perfekt plass, med rolige dager på stranda (som var 5 min gåtur fra hotellet), og byen om kvelden. Bargata var ca 10 min unna hotellet vårt. Var ikke kjempemye aktiviteter på den delen av stranda hvor vi var, da vi i utgangspunktet ønsket å bare slappe av på dagtid, men vi gikk forbi den delen som lå litt lengre bort, og der var det mer aktiviteter Utelivet var veldig bra i bargata, og ikke for rølpete. Jeg er ei veldig ordentlig jente som ikke fester rundt hvor som helst, men jeg likte meg veldig godt der Anbefales! Anonymous poster hash: 2a0e2...fac
M345 Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2014 Jeg var i Rhodos by sammen med noen venninner for et par år siden. Helt perfekt plass, med rolige dager på stranda (som var 5 min gåtur fra hotellet), og byen om kvelden. Bargata var ca 10 min unna hotellet vårt. Var ikke kjempemye aktiviteter på den delen av stranda hvor vi var, da vi i utgangspunktet ønsket å bare slappe av på dagtid, men vi gikk forbi den delen som lå litt lengre bort, og der var det mer aktiviteter Utelivet var veldig bra i bargata, og ikke for rølpete. Jeg er ei veldig ordentlig jente som ikke fester rundt hvor som helst, men jeg likte meg veldig godt der Anbefales! Anonymous poster hash: 2a0e2...fac Tusen takk for tipset!
beige Skrevet 3. februar 2014 #4 Skrevet 3. februar 2014 Ayia napa, hvis du bir en kilometer utenfor sentrum. Ikke langt å gå til bargata, restauranter og butikker, og fiine hvite strender
Safiye Skrevet 4. februar 2014 #5 Skrevet 4. februar 2014 Jeg og noen venninner av meg skal også reise på jentetur i sommer, men det blir nok ikke "syden". Vi reiser til Barcelona, og med mindre dere har tenkt til å feste hver kveld tror jeg det kommer til å være ganske fint! Barcelona er jo en storby, så det blir nok mye shopping og gategåing. I tillegg har de en nokså lang strand.
M345 Skrevet 7. februar 2014 Forfatter #6 Skrevet 7. februar 2014 Ayia napa, hvis du bir en kilometer utenfor sentrum. Ikke langt å gå til bargata, restauranter og butikker, og fiine hvite strender Tusen takk for svar
M345 Skrevet 7. februar 2014 Forfatter #7 Skrevet 7. februar 2014 Jeg og noen venninner av meg skal også reise på jentetur i sommer, men det blir nok ikke "syden". Vi reiser til Barcelona, og med mindre dere har tenkt til å feste hver kveld tror jeg det kommer til å være ganske fint! Barcelona er jo en storby, så det blir nok mye shopping og gategåing. I tillegg har de en nokså lang strand. Tusen takk for svar
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #8 Skrevet 11. februar 2014 Dra til Alanya så vi er sikre på at det blir noen jenter der. Er en guttegjeng som skal på guttetur dit i sommer, så kanskje vi ses? Anonymous poster hash: e129b...41b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå