Gå til innhold

Hjertebank og indre uro

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg siter litt med angst og depresjon, men det begynner å komme seg litt. Jeg er mer bra enn dårlig fortiden. Går til psykolog, og har vært hos legen, så det er ikke noe galt med meg fysisk.

Iblant har jeg dager hvor jeg blir helt sykt stressa, innvendig. Sånn har jeg hatt det nå hele helgen. Jeg har ikke gjort noe som helst egentlig, spesielt ikke i dag. Bare sett på film, slappet av, spist nok mat og gått en tur. Likevel er hjertet mitt helt på styr. Vanskelig følelse å beskrive kanskje, men jeg kjenner hjertet i halsen, er skjelven, småkvalm og stressa. Nesten litt panisk, selvom jeg er helt avslappet ellers.

Nå har jeg hatt det sånn hele helgen, og jeg begynner å bli sliten. Har en litt slitsom uke forran meg og ting gikk ikke helt som de skulle før helgen, så mistenker at det er det som har utløst det. Har dere noen tips til å roe seg ned? Øvelser, eller mat som hjelper på? Hva som helst. Det er skikkelig ekkelt... :(

Anonymous poster hash: 83564...8cf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pusten er veldig viktig.

Sliter også med denne indre uroen, gjort i en uke nå. Ingenting som hjelper sånnsett egentlig, men hjelpe litt å bare sette seg ned og konsentrere seg om pusten, inn gjennom nesa, ut gjennom munnen. Saakte. :-)

Og trening hjelper meg.

Anonymous poster hash: 93ea4...32e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...