Rumle Skrevet 6. april 2017 #19961 Skrevet 6. april 2017 Naa maa jeg nesten starte leteaksjon etter mitt eksemplar av den boken, Maa jo lese den jeg ogsaa naa! 2
Rumle Skrevet 6. april 2017 #19962 Skrevet 6. april 2017 Noen som har noen spennende planer for paasken_ 2
Frøkensina Skrevet 6. april 2017 #19963 Skrevet 6. april 2017 4 minutter siden, Rumle skrev: Naa maa jeg nesten starte leteaksjon etter mitt eksemplar av den boken, Maa jo lese den jeg ogsaa naa! Jaaaaaaaa!! 1
Frøkensina Skrevet 6. april 2017 #19964 Skrevet 6. april 2017 1 minutt siden, Rumle skrev: Noen som har noen spennende planer for paasken_ Har ikke det, selv om det ville vært veldig godt å reise bort litt. Men det er veldig godt bare å ha ferie også. Du da? 1
Rumle Skrevet 6. april 2017 #19965 Skrevet 6. april 2017 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Har ikke det, selv om det ville vært veldig godt å reise bort litt. Men det er veldig godt bare å ha ferie også. Du da? Ja, det er fint det ogsaa Blir vel bare aa sulle rundt her aa plante, som vanlig 2
Frøkensina Skrevet 6. april 2017 #19966 Skrevet 6. april 2017 1 minutt siden, Rumle skrev: Ja, det er fint det ogsaa Blir vel bare aa sulle rundt her aa plante, som vanlig Så du at jeg har begynt å få spirer? 2
Rumle Skrevet 6. april 2017 #19967 Skrevet 6. april 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Så du at jeg har begynt å få spirer? Jaaaa! Blir spennende fremover dette! 2
Frøkensina Skrevet 6. april 2017 #19968 Skrevet 6. april 2017 Akkurat nå, Rumle skrev: Jaaaa! Blir spennende fremover dette! Jupp, aner ikke hvor jeg skal gjøre av dem når de blir større Eller om jeg får til å tynne ut og sånn. Verste er at jeg får lyst til å bestille flere frø Du må lete fram boka di ja, om du ikke så det 2
Aldrisur Skrevet 6. april 2017 Forfatter #19969 Skrevet 6. april 2017 Hør her da: Gubben har registrert at jeg har nevnt den gravide Sjiraffen her inne et par dager. Så i kveld så sier jeg: - Det tar jammen lang tid med den fødselen. - Jaså. - Ja, nå har hun jo gått og stått i mange dager og ingenting skjer. -Hva? Er det på direkten, med sånn webkamera? -Ja. -Hvem er det som vil være med på sånt a'? -Det er vel de som passer på henne som bestemmer det. -Jøss Lang pause. Så sier jeg: -Det er rart hun aldri legger seg ned: -Hvor er dette hen da? -I en eller annen dyrepark tror jeg. Da så han opp fra pc-en sin og sa: Jeg trodde det var en av vennene dine på KG jeg. En som har "Sjirraffen" som nick. Herlighet. 4
Frøkensina Skrevet 6. april 2017 #19970 Skrevet 6. april 2017 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Hør her da: Gubben har registrert at jeg har nevnt den gravide Sjiraffen her inne et par dager. Så i kveld så sier jeg: - Det tar jammen lang tid med den fødselen. - Jaså. - Ja, nå har hun jo gått og stått i mange dager og ingenting skjer. -Hva? Er det på direkten, med sånn webkamera? -Ja. -Hvem er det som vil være med på sånt a'? -Det er vel de som passer på henne som bestemmer det. -Jøss Lang pause. Så sier jeg: -Det er rart hun aldri legger seg ned: -Hvor er dette hen da? -I en eller annen dyrepark tror jeg. Da så han opp fra pc-en sin og sa: Jeg trodde det var en av vennene dine på KG jeg. En som har "Sjirraffen" som nick. Herlighet. 1
Severus Skrevet 6. april 2017 #19971 Skrevet 6. april 2017 Må la håret tørke litt, å legge seg med bløtt hår er vel ikke noe lurt 2
Rumle Skrevet 6. april 2017 #19972 Skrevet 6. april 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Jupp, aner ikke hvor jeg skal gjøre av dem når de blir større Eller om jeg får til å tynne ut og sånn. Verste er at jeg får lyst til å bestille flere frø Du må lete fram boka di ja, om du ikke så det Ja! Ta alle de kraftigste og klipp bort de andre. Jeg har gjort det saa mye i aar, og det blir faktisk lettere etterhvert. I begynnelsen var jeg bare helt Skal lete! Men, aner ikke hvor jeg skal begynne! 2
Rumle Skrevet 6. april 2017 #19973 Skrevet 6. april 2017 2 minutter siden, Aldrisur skrev: Hør her da: /// Da så han opp fra pc-en sin og sa: Jeg trodde det var en av vennene dine på KG jeg. En som har "Sjirraffen" som nick. Herlighet. 2
Mynona Skrevet 6. april 2017 #19974 Skrevet 6. april 2017 3 minutter siden, Aldrisur skrev: Hør her da: Gubben har registrert at jeg har nevnt den gravide Sjiraffen her inne et par dager. Så i kveld så sier jeg: - Det tar jammen lang tid med den fødselen. - Jaså. - Ja, nå har hun jo gått og stått i mange dager og ingenting skjer. -Hva? Er det på direkten, med sånn webkamera? -Ja. -Hvem er det som vil være med på sånt a'? -Det er vel de som passer på henne som bestemmer det. -Jøss Lang pause. Så sier jeg: -Det er rart hun aldri legger seg ned: -Hvor er dette hen da? -I en eller annen dyrepark tror jeg. Da så han opp fra pc-en sin og sa: Jeg trodde det var en av vennene dine på KG jeg. En som har "Sjirraffen" som nick. Herlighet. Jeg vet ikke hvilken sjiraff det er jeg heller Jeg husker bare en emoji-sjiraff oppi her og trodde det var den dere pratet om. 2
Aldrisur Skrevet 6. april 2017 Forfatter #19975 Skrevet 6. april 2017 1 minutt siden, Severus skrev: Må la håret tørke litt, å legge seg med bløtt hår er vel ikke noe lurt Bør nok tørke håret litt ja. 1
Aldrisur Skrevet 6. april 2017 Forfatter #19976 Skrevet 6. april 2017 Akkurat nå, Mynona skrev: Jeg vet ikke hvilken sjiraff det er jeg heller Jeg husker bare en emoji-sjiraff oppi her og trodde det var den dere pratet om. Det er den gravide sjiraffen som Fantastica la inn. På side 991 i ballongen.
Severus Skrevet 6. april 2017 #19977 Skrevet 6. april 2017 2 minutter siden, Aldrisur skrev: Bør nok tørke håret litt ja. Hvis ikke kommer jeg til å se ut som ho Pulverheksa 1
Mynona Skrevet 6. april 2017 #19978 Skrevet 6. april 2017 Åhhhh... Men er det live, eller ser du den samme videoen på 3 timer om igjen og om igjen? 2
Aldrisur Skrevet 6. april 2017 Forfatter #19979 Skrevet 6. april 2017 3 minutter siden, Severus skrev: Hvis ikke kommer jeg til å se ut som ho Pulverheksa 2 minutter siden, Mynona skrev: Åhhhh... Men er det live, eller ser du den samme videoen på 3 timer om igjen og om igjen? Det er laiv ja. Trur eg. 1
Frøkensina Skrevet 6. april 2017 #19980 Skrevet 6. april 2017 Men @Rumle jeg har sådd disse i tolv små inndelinger. Det var 250-300 nesten usynlige bittebittesmå frø i posen og jeg sådde alle Nå har jeg masse ørsmå spirer 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå