Aldrisur Skrevet 6. april 2017 Forfatter #19941 Skrevet 6. april 2017 Akkurat nå, FruN skrev: Vi fikk igjen begge to, noe som passer bra siden vi må bytte takdekke Spent på hva det vil koste! Så flott! Litt kjedelig å måtte bruke pengene på sånt, men tak må man jo ha! Sånn er det å bo i eget hus. Det er alltid noe som skal skiftes ut eller vedlikeholdes. Jeg har enda ikke hørt om noen som må tilbakebetale i år. Mystisk.
Hoppetaujenta Skrevet 6. april 2017 #19942 Skrevet 6. april 2017 Bare styr unna "reparatører" som kommer til å gjøre mere vondt enn godt, ta pengene og så stikke. Leste at de bandene som liksom laget oppkjørsler for folk, igjen var i gang i landet. De skulle skaujages! 1
FruN Skrevet 6. april 2017 #19944 Skrevet 6. april 2017 18 minutter siden, Aldrisur skrev: Så flott! Litt kjedelig å måtte bruke pengene på sånt, men tak må man jo ha! Sånn er det å bo i eget hus. Det er alltid noe som skal skiftes ut eller vedlikeholdes. Jeg har enda ikke hørt om noen som må tilbakebetale i år. Mystisk. Bedre å ha tak over hodet enn å ha en ukes ferie med ei som ikke hadde husket noe av det Og ja, jeg vet.. neste år må vi sannsynligvis male. Så må terrassen få en overgang, gulvet i det ene rommet i uthuset må skiftes, bad og kjøkken må byttes, tomt skal kjøpes og garasje bygges. Får se om det blir noe ferie før ungene flytter ut 11 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Bare styr unna "reparatører" som kommer til å gjøre mere vondt enn godt, ta pengene og så stikke. Leste at de bandene som liksom laget oppkjørsler for folk, igjen var i gang i landet. De skulle skaujages! Å neida, her er det bare ordentlige folk som skal brukes! Og jobben betales når den er gjort! 1
Rumle Skrevet 6. april 2017 #19945 Skrevet 6. april 2017 På 4.4.2017 den 19.46, Severus skrev: Noz tror jeg har det bra, hun og typen har nettopp vært på skiferie. Hils fra oss da! På 4.4.2017 den 23.09, Frøkensina skrev: Nei på møte med "veileder" og må sikkert gjennom gjørma fra i dag Fikk kjeft og spydigheter for manglende entusiasme på noe personlig, forklarte at jeg har angst og fikk mer kjeft for å ha angst. Det hjalp jo masse. For en tulling! Godt aa lese at det gikk greit til slutt 1 time siden, Aldrisur skrev: Man tager det man haver, og i dag hadde jeg litt gulrot, litt sellerirot, litt kålrabi, litt purre, masse revet hodekål og 4 kjøttpølser i terninger. Koker opp grønnsakene i 1,5 liter vann og putter i et par grønnsaksbuljongterninger. Skikkelig hverdagssuppe kokt på en spiker. Men den ble skikkelig god altså. Nam! Skulle gjerne hatt en tallerken suppe naa altsaa! P;sregner og skikkelig surt her! 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg spiller reggae og slipper i alle fall rastaskatt. 2
Aldrisur Skrevet 6. april 2017 Forfatter #19946 Skrevet 6. april 2017 Akkurat nå, Rumle skrev: Hils fra oss da! For en tulling! Godt aa lese at det gikk greit til slutt Nam! Skulle gjerne hatt en tallerken suppe naa altsaa! P;sregner og skikkelig surt her! Rumlemor! Har du mistet å og ø igjen? 2
Severus Skrevet 6. april 2017 #19947 Skrevet 6. april 2017 4 minutter siden, Rumle skrev: Hils fra oss da! For en tulling! Godt aa lese at det gikk greit til slutt Nam! Skulle gjerne hatt en tallerken suppe naa altsaa! P;sregner og skikkelig surt her! Det skal jeg gjøre, hilse fra "gjengen" 2
Rumle Skrevet 6. april 2017 #19948 Skrevet 6. april 2017 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Rumlemor! Har du mistet å og ø igjen? Hei paa deg! Neida, har bare ikke funnet dem enda, til tross for god hjelp! Saa her fortsetter jakten. Eller forbannelsen, alt ettersom 2
Rumle Skrevet 6. april 2017 #19949 Skrevet 6. april 2017 1 minutt siden, Severus skrev: Det skal jeg gjøre, hilse fra "gjengen" 1
Aldrisur Skrevet 6. april 2017 Forfatter #19950 Skrevet 6. april 2017 Akkurat nå, Rumle skrev: Hei paa deg! Neida, har bare ikke funnet dem enda, til tross for god hjelp! Saa her fortsetter jakten. Eller forbannelsen, alt ettersom Huffda. 2
Severus Skrevet 6. april 2017 #19951 Skrevet 6. april 2017 Jeg går å dusjer, så går jeg å legger meg. Denne dagen kan egentlig bare ende. 1
Frøkensina Skrevet 6. april 2017 #19953 Skrevet 6. april 2017 4 minutter siden, Rumle skrev: Jeg har fått låne Extra Virgin 2
Rumle Skrevet 6. april 2017 #19954 Skrevet 6. april 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Jeg har fått låne Extra Virgin Aahhhh! Har du startet_ Haaper du liker den! Den er saa fiiiiin!! 1
Rumle Skrevet 6. april 2017 #19955 Skrevet 6. april 2017 Akkurat nå, Rumle skrev: Aahhhh! Har du startet_ Haaper du liker den! Den er saa fiiiiin!! Vel, det der saa jo bare feil ut 2
Frøkensina Skrevet 6. april 2017 #19956 Skrevet 6. april 2017 Akkurat nå, Rumle skrev: Aahhhh! Har du startet_ Haaper du liker den! Den er saa fiiiiin!! Nei ikke helt ennå, jeg lånte den i går. Men da har jeg en av to klar hvertfall! 1
Frøkensina Skrevet 6. april 2017 #19957 Skrevet 6. april 2017 1 minutt siden, Rumle skrev: Vel, det der saa jo bare feil ut 1
Rumle Skrevet 6. april 2017 #19959 Skrevet 6. april 2017 1 minutt siden, Frøkensina skrev: 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Ja særlig den der Aahhhh! AAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå