Aldrisur Skrevet 6. april 2017 Forfatter #19921 Skrevet 6. april 2017 4 minutter siden, Severus skrev: Jeg fikk igjen 4500 ca, forhåpenligvis drar jeg til Tyskland med fattern eller noe sånt. Så bra! 1 minutt siden, Winza/Jacklost skrev: Bra du er aktiv mye på kg nå Føler dette sitatet passer bra "Hva var vel livet uten deg?" Ha-ha. Sunget med sånn tynn gammeldamestemme? Jeg får vel heller si takk W/J.
Gjest Winza Skrevet 6. april 2017 #19922 Skrevet 6. april 2017 5 minutter siden, Aldrisur skrev: Så bra! Ha-ha. Sunget med sånn tynn gammeldamestemme? Jeg får vel heller si takk W/J. Du kan takke Henki Kolstad Savner alle de avdøde skuespillerne, Arve Opsahl, Harald Steen Jr, Trond Kirkevaag osv
Aldrisur Skrevet 6. april 2017 Forfatter #19923 Skrevet 6. april 2017 2 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Du kan takke Henki Kolstad Savner alle de avdøde skuespillerne, Arve Opsahl, Harald Steen Jr, Trond Kirkevaag osv Nå: Må spise suppe. 2
Aldrisur Skrevet 6. april 2017 Forfatter #19925 Skrevet 6. april 2017 10 minutter siden, Mynona skrev: Hva har du i suppa di Aldri? Man tager det man haver, og i dag hadde jeg litt gulrot, litt sellerirot, litt kålrabi, litt purre, masse revet hodekål og 4 kjøttpølser i terninger. Koker opp grønnsakene i 1,5 liter vann og putter i et par grønnsaksbuljongterninger. Skikkelig hverdagssuppe kokt på en spiker. Men den ble skikkelig god altså. 2
Hoppetaujenta Skrevet 6. april 2017 #19927 Skrevet 6. april 2017 Jeg spiller reggae og slipper i alle fall rastaskatt. 2
Mynona Skrevet 6. april 2017 #19928 Skrevet 6. april 2017 19 minutter siden, Aldrisur skrev: Man tager det man haver, og i dag hadde jeg litt gulrot, litt sellerirot, litt kålrabi, litt purre, masse revet hodekål og 4 kjøttpølser i terninger. Koker opp grønnsakene i 1,5 liter vann og putter i et par grønnsaksbuljongterninger. Skikkelig hverdagssuppe kokt på en spiker. Men den ble skikkelig god altså. Nam!! Jeg er godt i gang med den posen med grønnsaksrester til å lage kraft av. Det kan bli god kraft til å ha i grønnsakssuppe! 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg spiller reggae og slipper i alle fall rastaskatt. 1
Severus Skrevet 6. april 2017 #19929 Skrevet 6. april 2017 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg spiller reggae og slipper i alle fall rastaskatt. Rasta pasta
Aldrisur Skrevet 6. april 2017 Forfatter #19931 Skrevet 6. april 2017 4 minutter siden, Severus skrev: Mmm suppe Skal jeg sende litt over i forumheisen, eller har du spist middag kanskje? 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg spiller reggae og slipper i alle fall rastaskatt. HØ! Du legger nå merke til alle sånne viderverdigheter du Hoppe. 1 minutt siden, Mynona skrev: Nam!! Jeg er godt i gang med den posen med grønnsaksrester til å lage kraft av. Det kan bli god kraft til å ha i grønnsakssuppe! Jeg er så flink til å lage sånne lure ting og så blir det bare liggende i fryseren til jeg en vakker dag finner det. "Hva er dette da?" - ser ut som søppel, kaster det i søpla. Må merke det da vet du Aldrisur, Mm. 1
Hoppetaujenta Skrevet 6. april 2017 #19933 Skrevet 6. april 2017 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Du legger nå merke til alle sånne viderverdigheter du Hoppe. Ja, jeg vet jeg er litt plagsom sånn, men det sitter i grunnfjellet. Kan`ke noe for det. Spark meg i ankelen under bordet om det blir for ille, så skal jeg forsøke å ta meg sammen. 1
Aldrisur Skrevet 6. april 2017 Forfatter #19934 Skrevet 6. april 2017 Akkurat nå, Severus skrev: Jeg spiste pølser igjen Pølse i suppe, pølse i brød, same same but different.
Aldrisur Skrevet 6. april 2017 Forfatter #19936 Skrevet 6. april 2017 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Ja, jeg vet jeg er litt plagsom sånn, men det sitter i grunnfjellet. Kan`ke noe for det. Spark meg i ankelen under bordet om det blir for ille, så skal jeg forsøke å ta meg sammen. Du er som du er, og takk for det sier jeg bare. og det rett fra grunnfjellet her også! 1
Severus Skrevet 6. april 2017 #19937 Skrevet 6. april 2017 En får værra som en ærra om en itje vart som en sku, inni er vi like både je og du 2
Hoppetaujenta Skrevet 6. april 2017 #19938 Skrevet 6. april 2017 Tror vi er enige alle sammen i kveld. Aldrisur for presidentinne og fred på jord! 2
Severus Skrevet 6. april 2017 #19939 Skrevet 6. april 2017 (endret) Kan jeg overta produksjonsmidlene? Vi deler likt med alle kamerater. Endret 6. april 2017 av Severus
FruN Skrevet 6. april 2017 #19940 Skrevet 6. april 2017 3 timer siden, Aldrisur skrev: Hvordan har det gått med skatten deres forresten? Jeg oppdaget akkurat at jeg fikk igjen, så nå spanderer jeg kake til kaffen på dere. Inspirert av skogturen min i dag. Vi fikk igjen begge to, noe som passer bra siden vi må bytte takdekke Spent på hva det vil koste! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå