Frøkensina Skrevet 6. april 2017 #19901 Skrevet 6. april 2017 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Takk Mente ikke at du var som en bestemor for meg da! Tullebærta 2
Aldrisur Skrevet 6. april 2017 Forfatter #19902 Skrevet 6. april 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Mente ikke at du var som en bestemor for meg da! Tullebærta Nei, skjønte det da. Du syntes jeg var klok. Skulle bare mangle. 2
Frøkensina Skrevet 6. april 2017 #19903 Skrevet 6. april 2017 Mhm, vil du jeg skal trekke det tilbake? Tough luck, det gjør jeg ikke Nemlig 1
Aldrisur Skrevet 6. april 2017 Forfatter #19904 Skrevet 6. april 2017 Hvordan har det gått med skatten deres forresten? Jeg oppdaget akkurat at jeg fikk igjen, så nå spanderer jeg kake til kaffen på dere. Inspirert av skogturen min i dag. 1
Frøkensina Skrevet 6. april 2017 #19905 Skrevet 6. april 2017 Gratulerer! Er redd for baksmell så har ikke sjekket Kaaaaaaake 1
Aldrisur Skrevet 6. april 2017 Forfatter #19906 Skrevet 6. april 2017 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Gratulerer! Er redd for baksmell så har ikke sjekket Kaaaaaaake Det var jeg også, men det gikk jo bra....Påfyll? 1
Frøkensina Skrevet 6. april 2017 #19907 Skrevet 6. april 2017 Jatakk! Må komme meg på butikken etter den. 1
Gjest Winza Skrevet 6. april 2017 #19908 Skrevet 6. april 2017 17 minutter siden, Aldrisur skrev: Hvordan har det gått med skatten deres forresten? Jeg oppdaget akkurat at jeg fikk igjen, så nå spanderer jeg kake til kaffen på dere. Inspirert av skogturen min i dag. Ser ut som området i Frost
Fantastica Skrevet 6. april 2017 #19909 Skrevet 6. april 2017 Jeg fikk igjen på skatten, gitt. Og jeg har nettopp sendt manuset mitt til to forlag. Dette er skikkelig skummelt! 3
Gjest Winza Skrevet 6. april 2017 #19910 Skrevet 6. april 2017 2 minutter siden, Fantastica skrev: Jeg fikk igjen på skatten, gitt. Og jeg har nettopp sendt manuset mitt til to forlag. Dette er skikkelig skummelt! Hyggelig å se deg Har ikke sett deg på kg på veldig lenge. Flott å høre at du kanskje blir forfatter :D Gratulerer
Fantastica Skrevet 6. april 2017 #19911 Skrevet 6. april 2017 1 time siden, Winza/Jacklost skrev: Hyggelig å se deg Har ikke sett deg på kg på veldig lenge. Flott å høre at du kanskje blir forfatter :D Gratulerer Tusen takk! 1
Aldrisur Skrevet 6. april 2017 Forfatter #19912 Skrevet 6. april 2017 (endret) 10 minutter siden, Frøkensina skrev: Jatakk! Må komme meg på butikken etter den. God tur! Ikke gå på rødt lys nå da. 8 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Ser ut som området i Frost Ja, den gjorde i grunnen det. 7 minutter siden, Fantastica skrev: Jeg fikk igjen på skatten, gitt. Og jeg har nettopp sendt manuset mitt til to forlag. Dette er skikkelig skummelt! Grattis, deilig å slippe restaskatt. Wow! Skjønner godt at det er skummelt altså. Synes du er kjempesnill som deler dette med oss. Spennende er det. Endret 6. april 2017 av Aldrisur restaskatt? 2
Mynona Skrevet 6. april 2017 #19913 Skrevet 6. april 2017 2 timer siden, Frøkensina skrev: Huff høres ubehagelig ut. Siden du var på en behandling håper jeg du har fått kjeven undersøkt av lege? Har ikke sett noe til de militære i dag, men har sett de tidligere denne våren. Blant annet militærhelikopter som har flydd lavt over der jeg bor og en formasjon over sentrum. Sikkert noe øvelsesgreier. Ja, må være noe øvelse. Fant ikke noe i VG, Dagbladet eller Aftenposten. Ei heller på politiet sin twitterside. Neeeii... har ikke vært hos lege. Er ikke noe flink til å dra til lege for sånne småting. Føles så bortkastet å sitte 1,5 time på venterommet for 5 minutter der inne hvor de sier at det går nok over snart. Vi ser det an. 1 time siden, Aldrisur skrev: For en fin tid vi har foran oss. tilbake W/J! Hyggelig at du fant oss da! Du er Hoppesnuppa mi' du. Så vondt det høres ut. Er du inne i en travel tid på jobben? Og så har det vel ikke vært lite stress med hussalg etc. for tiden heller. Håper det gir seg fort. -------------------------- Nå har jeg vært ute i mange timer. Gått laaaang tur i skogen for å lete etter våren. Og jeg fant både hestehov, blåveis, hvitveis og fioler. Plukket ikkeno' da. Det er finest der det står. Dessuten er blåveisen fredet. Nå skal jeg lage grønnsaksuppe. Ja, veldig travelt på jobb + salg av leilighet og alt det stresset det har medført. Og jeg har vært skikkelig stresset med det. Alt for stresset. Stakars Paul Og kjøp av leilighet og flytting og ja. Masse på en gang. Vår Og grønnsakssuppe er jo så godt! Det er det lenge siden jeg har laget. På tide igjen snart. 21 minutter siden, Aldrisur skrev: Hvordan har det gått med skatten deres forresten? Jeg oppdaget akkurat at jeg fikk igjen, så nå spanderer jeg kake til kaffen på dere. Inspirert av skogturen min i dag. Jeg fikk også tilbake. Rett på sparekonto når jeg får de! Så fin kake. Så enkelt det egentlig kan gjøres. Bare smøre på masse krem og sette på noen trær, så har man skikkelig vinter med en gang liksom. 2
Gjest Winza Skrevet 6. april 2017 #19914 Skrevet 6. april 2017 (endret) 1 minutt siden, Aldrisur skrev: God tur! Ikke gå på rødt lys nå da. Ja, den gjorde i grunnen det. Grattis, deilig å slippe restaskatt. Wow! Skjønner godt at det er skummelt altså. Synes du er kjempesnill som deler dette med oss. Spennende er det. Når ble denne dagboken åpnet igjen? Så ikke den før i dag, helt tilfeldig med ellers hadde jeg aldri visst Endret 6. april 2017 av Winza
Gjest Winza Skrevet 6. april 2017 #19915 Skrevet 6. april 2017 3 minutter siden, Fantastica skrev: Tusen takk! Hvor har det blitt av profilbildet forresten? Det var så fint
Aldrisur Skrevet 6. april 2017 Forfatter #19916 Skrevet 6. april 2017 2 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Når ble denne dagboken åpnet igjen? Så ikke den før i dag, helt tilfeldig med ellers hadde jeg aldri visst 26. mars. Så det er jo ikke så veldig lenge siden.
Frøkensina Skrevet 6. april 2017 #19917 Skrevet 6. april 2017 (endret) 12 minutter siden, Aldrisur skrev: God tur! Ikke gå på rødt lys nå da. Ja, den gjorde i grunnen det. Grattis, deilig å slippe restaskatt. Wow! Skjønner godt at det er skummelt altså. Synes du er kjempesnill som deler dette med oss. Spennende er det. Har ikke tenkt til å utfordre trafikken i dag nei 19 minutter siden, Fantastica skrev: Jeg fikk igjen på skatten, gitt. Og jeg har nettopp sendt manuset mitt til to forlag. Dette er skikkelig skummelt! Fortsatt lykke til, det kan jo hende du må prøve flere forlag så du får stålsette deg Jeg vet av erfaring at selv manus en forlegger synes er kjempegodt kan bli avvist om forlaget synes at de ikke kan tjene nok på det. 12 minutter siden, Mynona skrev: Ja, må være noe øvelse. Fant ikke noe i VG, Dagbladet eller Aftenposten. Ei heller på politiet sin twitterside. Neeeii... har ikke vært hos lege. Er ikke noe flink til å dra til lege for sånne småting. Føles så bortkastet å sitte 1,5 time på venterommet for 5 minutter der inne hvor de sier at det går nok over snart. Vi ser det an. Ja, veldig travelt på jobb + salg av leilighet og alt det stresset det har medført. Og jeg har vært skikkelig stresset med det. Alt for stresset. Stakars Paul Og kjøp av leilighet og flytting og ja. Masse på en gang. Vår Og grønnsakssuppe er jo så godt! Det er det lenge siden jeg har laget. På tide igjen snart. Jeg fikk også tilbake. Rett på sparekonto når jeg får de! Så fin kake. Så enkelt det egentlig kan gjøres. Bare smøre på masse krem og sette på noen trær, så har man skikkelig vinter med en gang liksom. Er forsåvidt enig om legebesøk, det er en grunn til at jeg har utsatt det selv veldig lenge. Dette kan jo være stressrelatert, kanskje du har anspent deg/skjært tenner i søvne f.eks. Endret 6. april 2017 av Frøkensina 1
Severus Skrevet 6. april 2017 #19918 Skrevet 6. april 2017 (endret) Jeg fikk igjen 4500 ca, forhåpenligvis drar jeg til Tyskland med fattern eller noe sånt. Endret 6. april 2017 av Severus 2
Gjest Winza Skrevet 6. april 2017 #19919 Skrevet 6. april 2017 9 minutter siden, Aldrisur skrev: 26. mars. Så det er jo ikke så veldig lenge siden. Bra du er aktiv mye på kg nå Føler dette sitatet passer bra "Hva var vel livet uten deg?"
Mynona Skrevet 6. april 2017 #19920 Skrevet 6. april 2017 7 minutter siden, Frøkensina skrev: Har ikke tenkt til å utfordre trafikken i dag nei Fortsatt lykke til, det kan jo hende du må prøve flere forlag så du får stålsette deg Jeg vet av erfaring at selv manus en forlegger synes er kjempegodt kan bli avvist om forlaget synes at de ikke kan tjene nok på det. Er forsåvidt enig om legebesøk, det er en grunn til at jeg har utsatt det selv veldig lenge. Dette kan jo være stressrelatert, kanskje du har anspent deg/skjært tenner i søvne f.eks. Ja, det er det jeg tenker også. At jeg har nok anspent meg veldig i søvne. 4 minutter siden, Severus skrev: Jeg fikk igjen 4500 ca, forhåpenligvis drar jeg til Tyskland med fattern eller noe sånt. Det blir nok en fin tur! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå