Frøkensina Skrevet 6. april 2017 #19881 Skrevet 6. april 2017 God torsdag søtinger Grønne ører tror jeg ikke jeg har, men får håpe jeg har grønne fingre for nå begynner frøene å spire 1
Frøkensina Skrevet 6. april 2017 #19883 Skrevet 6. april 2017 Thænk ju Hoppe! Det er noe eget ved å se liv starte opp fra små frø sånn på nært hold 1
Hoppetaujenta Skrevet 6. april 2017 #19884 Skrevet 6. april 2017 Ja, sånne små beibier har jeg hatt gleden av å følge på nært hold i egen stue. Nusselig! Så blir de ganske fort STORE og tar all plass på såbordet. Herrlig! 1
Frøkensina Skrevet 6. april 2017 #19885 Skrevet 6. april 2017 Hmm, ja er ikke sikker enda på hvordan jeg skal få plass til dem når de har vokst fra barnehagen Må nok få opp noen minidrivhus på balkongen Men først skal de vokse mer, og noen skal spire litt mer. 1
Gjest Winza Skrevet 6. april 2017 #19886 Skrevet 6. april 2017 Denne dagboken visste jeg ikke om, så koselig at du har dagbok igjen Aldrisur
Hoppetaujenta Skrevet 6. april 2017 #19887 Skrevet 6. april 2017 Vi var mange som gikk og ventet på at den skulle åpne igjen. Kjempekoselig!
Mynona Skrevet 6. april 2017 #19888 Skrevet 6. april 2017 5 timer siden, Aldrisur skrev: Hva har skjedd med fjeset ditt My? Good Morning til katta over her (du er tidlig oppe?) og all dere andre også. Jeg vet ikke våknet på torsdag med vondt i kjeven og så har det blitt verre. Og så litt bedre. Og så verre igjen. Den mest trolige forklaringen er stress. Musklene i ene kjeven er hovne og spente og vonde. Klarte nesten ikke åpne munnen i helga. I går fikk jeg strekk og massasje siden jeg var på behandling likevel. Det ble mye bedre de neste timene før det ble dødsvondt på kvelden. Lurer på hva som skjer over Oslo i dag jeg. Masse svarte helikopter som flyr veldig lavt over oss. Og nå var det et digert militærfly som kom rett over hodet på oss og. 1
Frøkensina Skrevet 6. april 2017 #19889 Skrevet 6. april 2017 1 minutt siden, Mynona skrev: Jeg vet ikke våknet på torsdag med vondt i kjeven og så har det blitt verre. Og så litt bedre. Og så verre igjen. Den mest trolige forklaringen er stress. Musklene i ene kjeven er hovne og spente og vonde. Klarte nesten ikke åpne munnen i helga. I går fikk jeg strekk og massasje siden jeg var på behandling likevel. Det ble mye bedre de neste timene før det ble dødsvondt på kvelden. Lurer på hva som skjer over Oslo i dag jeg. Masse svarte helikopter som flyr veldig lavt over oss. Og nå var det et digert militærfly som kom rett over hodet på oss og. Huff høres ubehagelig ut. Siden du var på en behandling håper jeg du har fått kjeven undersøkt av lege? Har ikke sett noe til de militære i dag, men har sett de tidligere denne våren. Blant annet militærhelikopter som har flydd lavt over der jeg bor og en formasjon over sentrum. Sikkert noe øvelsesgreier. 1
Gjest Winza Skrevet 6. april 2017 #19890 Skrevet 6. april 2017 (endret) 34 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Vi var mange som gikk og ventet på at den skulle åpne igjen. Kjempekoselig! Det er den samme som vi var aktive i før? Endret 6. april 2017 av Winza
Hoppetaujenta Skrevet 6. april 2017 #19891 Skrevet 6. april 2017 Mhm. Den har lagt i dvale og godgjort seg...og blitt enda fyldigere i aromaen. En vellagret tråd. ( )
Gjest Winza Skrevet 6. april 2017 #19892 Skrevet 6. april 2017 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Mhm. Den har lagt i dvale og godgjort seg...og blitt enda fyldigere i aromaen. En vellagret tråd. ( ) Hm. Trodde den var slettet
Aldrisur Skrevet 6. april 2017 Forfatter #19893 Skrevet 6. april 2017 2 timer siden, Frøkensina skrev: Hmm, ja er ikke sikker enda på hvordan jeg skal få plass til dem når de har vokst fra barnehagen Må nok få opp noen minidrivhus på balkongen Men først skal de vokse mer, og noen skal spire litt mer. For en fin tid vi har foran oss. 2 timer siden, Winza/Jacklost skrev: Denne dagboken visste jeg ikke om, så koselig at du har dagbok igjen Aldrisur tilbake W/J! Hyggelig at du fant oss da! 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Vi var mange som gikk og ventet på at den skulle åpne igjen. Kjempekoselig! Du er Hoppesnuppa mi' du. 1 time siden, Mynona skrev: Jeg vet ikke våknet på torsdag med vondt i kjeven og så har det blitt verre. Og så litt bedre. Og så verre igjen. Den mest trolige forklaringen er stress. Musklene i ene kjeven er hovne og spente og vonde. Klarte nesten ikke åpne munnen i helga. I går fikk jeg strekk og massasje siden jeg var på behandling likevel. Det ble mye bedre de neste timene før det ble dødsvondt på kvelden. Lurer på hva som skjer over Oslo i dag jeg. Masse svarte helikopter som flyr veldig lavt over oss. Og nå var det et digert militærfly som kom rett over hodet på oss og. Så vondt det høres ut. Er du inne i en travel tid på jobben? Og så har det vel ikke vært lite stress med hussalg etc. for tiden heller. Håper det gir seg fort. 1 time siden, Winza/Jacklost skrev: Hm. Trodde den var slettet Neida, Tekola hadde lagt den på is for meg, så det var enkelt å få liv i den igjen. -------------------------- Nå har jeg vært ute i mange timer. Gått laaaang tur i skogen for å lete etter våren. Og jeg fant både hestehov, blåveis, hvitveis og fioler. Plukket ikkeno' da. Det er finest der det står. Dessuten er blåveisen fredet. Nå skal jeg lage grønnsaksuppe. 2
Aldrisur Skrevet 6. april 2017 Forfatter #19894 Skrevet 6. april 2017 1 time siden, Frøkensina skrev: Huff høres ubehagelig ut. Siden du var på en behandling håper jeg du har fått kjeven undersøkt av lege? Har ikke sett noe til de militære i dag, men har sett de tidligere denne våren. Blant annet militærhelikopter som har flydd lavt over der jeg bor og en formasjon over sentrum. Sikkert noe øvelsesgreier. Tror også det er en øvelse. Har du fått sådd noe i dag da? Jeg kjøpte et minidrivhus på Biltema i fjor. Det hadde jeg nesten glemt. 2
Frøkensina Skrevet 6. april 2017 #19895 Skrevet 6. april 2017 Veldig fint å finne blåveis i skogen Har ikke plukket noen andre enn den ene for veldig lenge siden som lever videre hos meg, anser at jeg reddet den fra en veikant (tettbygd strøk) Jeg sådde vindel Heavenly Blue i går, men spirene så litt druknet ut etter ett og halvt døgn i vann Fulgte oppskriften da. Sikkert litt dumt med en masse blomster som skal ha full sol, noe jeg ikke kan gi de men, men 2
Aldrisur Skrevet 6. april 2017 Forfatter #19896 Skrevet 6. april 2017 Du skulle hatt en stoooor hage du Frøkensina. 2
Frøkensina Skrevet 6. april 2017 #19897 Skrevet 6. april 2017 Tror det er litt å komme tilbake til meg selv på en måte å holde på med planter, jeg var ganske liten da bestefaren min sa at jeg kom til å bli gartner 2
Aldrisur Skrevet 6. april 2017 Forfatter #19898 Skrevet 6. april 2017 2 minutter siden, Frøkensina skrev: Tror det er litt å komme tilbake til meg selv på en måte å holde på med planter, jeg var ganske liten da bestefaren min sa at jeg kom til å bli gartner For en klok bestefar! Det er jo det jeg har sagt og det er ikke for sent. 2
Frøkensina Skrevet 6. april 2017 #19899 Skrevet 6. april 2017 1 minutt siden, Aldrisur skrev: For en klok bestefar! Det er jo det jeg har sagt og det er ikke for sent. Klok Aldri også 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå