Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
2 minutter siden, Frøkensina skrev:

Sitronbrownies? :wow: Hjelp det så godt ut med vårruller også :daane: Kjøper man deigen på butikken da?

Oppskrift på Det søte liv :opplyser: 

Og ja. De finnes ihvertfall på Asia-mat-butikker :Nikke: 

Endret av FruN
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, FruN skrev:

Oppskrift på Det søte liv :opplyser: 

Takk! Trenger en revansje for de mislykkede sitronmuffinsene snart :fnise: 

• Liker 1
Skrevet

Her har de fått den deigen på Eurospar

IDShot_540x540.jpg

• Liker 1
Skrevet

Så fint, jeg er håpløs til å finne sånt på egenhånd :blomst: Fikk lyst til å prøve å lage det med en sånn klassisk kjøttdeig og kål og noe (?). 

• Liker 1
Skrevet

Du kan ha i hva enn du vil

• Liker 1
Skrevet
42 minutter siden, Frøkensina skrev:

Så fint, jeg er håpløs til å finne sånt på egenhånd :blomst: Fikk lyst til å prøve å lage det med en sånn klassisk kjøttdeig og kål og noe (?). 

Gå i en asiatisk butikk så sier du hva du vil lage, så hjelper de deg. Har fått masse hjelp av de som kan det :) De er superhyggelige, også virker det som de synes det er kjempegøy at vi "ufaglærte" skal lage maten dems :) 

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Mynona skrev:

Gå i en asiatisk butikk så sier du hva du vil lage, så hjelper de deg. Har fått masse hjelp av de som kan det :) De er superhyggelige, også virker det som de synes det er kjempegøy at vi "ufaglærte" skal lage maten dems :) 

Det var også lurt :blomst: Høres ut som akkurat samme opplevelse jeg hadde i Roma når jeg ba om hjelp til å lage en skikkelig romersk rett til "landladyen" min. 

• Liker 1
Skrevet

#sliten :sukk: 

• Liker 1
Skrevet

# Hoppe også > vil legge seg tror hun > natta.  :sove:  *poff* 

• Liker 1
Skrevet

Det skal jeg også! Må bare rive meg bort fra denne datamaskinen først.

Og jeg har så vondt i fjeset! Føles som jeg har fått meg en skikkelig på tryne. En sånn Cecilia Brækhus hook! Får ta meg en pille og hoppe under dyna.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Mynona skrev:

Og jeg har så vondt i fjeset! Føles som jeg har fått meg en skikkelig på tryne. En sånn Cecilia Brækhus hook! Får ta meg en pille og hoppe under dyna.

Riv deg løs og marsj i seng :opplyser:

(evt. kald ansiktsvask/klut først) 

• Liker 1
Skrevet

97a2a2588604b3af401d5f056e5a5517.jpg   :goodbye: 

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, Mynona skrev:

Hva har skjedd med fjeset ditt My? :overrasket:

Good Morning til katta over her (du er tidlig oppe?) og all dere andre også. :blomst:

:vinke:

58e5e5d76a5d2_Kattevennerregn.thumb.jpg.02d0e2647d0bf759dd6b87bae5885448.jpg

• Liker 2
Skrevet

Kan jeg spise pølse med brød til frokost?

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Severus skrev:

Kan jeg spise pølse med brød til frokost?

Kan du vel. :) God frokost.

• Liker 1
Skrevet

Jeg spiste nemlig bare 2 rundstykker igår med salami

Skrevet

Tror kroppen hadde likt å få litt mere mat hver dag, Severus. Spis og kos deg. :) 

34 minutter siden, Aldrisur skrev:

du er tidlig oppe?

Jupp. Noen må jo gå tidligmorgenrundene på forumet og se til at alt er vel, mens dere andre
sover på deres grønne øre. Håper at natten har inneholdt god hvile og livsbejaende drømmer? 
*p.s. jeg har begynt å gi opp den giraffen...syns ikke at vi måtte vente så lenge på fuglereir og eggklekking før* 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Tror kroppen hadde likt å få litt mere mat hver dag, Severus. Spis og kos deg. :) 

Jupp. Noen må jo gå tidligmorgenrundene på forumet og se til at alt er vel, mens dere andre
sover på deres grønne øre. Håper at natten har inneholdt god hvile og livsbejaende drømmer? 
*p.s. jeg har begynt å gi opp den giraffen...syns ikke at vi måtte vente så lenge på fuglereir og eggklekking før* 

Ikke vanskelig å sove livsbejaende med grønne ører når vi vet at du passer på oss Hoppetuss. :hoho:

Ha-ha, kan hende det går såpass tregt fordi hun e g e n t li g skal klekke ut et sjiraffungeegg. :nordvesta:

:daane:Jeg er innom og kikker av og til. Enten står hun med rompa til meg, eller hun står å gumler og ser sløvt på meg. 

• Liker 2
Skrevet

Gubbevaremegvel, for et kjedelig liv...sett fra mitt ståsted. :fnise:  Det er mulig at hun finner det vidunderlig selv. 
Har vel et inntrykk av at de i dyrepark går veldig mye. Selv om hun hadde sjansen i går til å komme ut og gå...
valgte hun å stå innendørs med mulen såvidt ute i det fri. Hun kjenner vel at ting er i gjære og kjører safe. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...