Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg følger mammaen jeg også, men det går sååå trått for henne stakkars. Hun trenger litt frisk luft nå
og en liten gåtur i halsbånd, men det kan vel bli vanskelig å få til. :fnise:  

Uff ja, det må være fryktelig kjedelig å være gravid sjiraff? Bare stå der og maule høy og misunne maken som kan gå ut og inn som han vil!

Finnes det ikke sjiraff-halsbånd da? Kankje hun kan få låne hoppetauet ditt - hoppe litt og få fortgang i denne fødselen. :yvonne:

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars lille mamman som må gjøre det hun gjør om hun ikke skal tvinges til å hoppe med alle fire beina i tillegg. :fnise: 

3 minutter siden, Aldrisur skrev:

Uff ja, det må være fryktelig kjedelig å være gravid sjiraff? Bare stå der og maule høy
og misunne maken som kan gå ut og inn som han vil!

Ja du sier noe. Det siste der gjorde han for ca fjorten-femten mnd siden også.
                           De tenker jo ikke på annet!  Tyypisk mannfolk! :raven: Pah! 

• Liker 3
Skrevet

Kan hun ha regnet feil i den lille giraffalmanakken sin og blitt satt inn på føden tre uker for tidlig? :klo: 

• Liker 3
Skrevet

Det er nok det som har skjedd. :laugh:

Guuuuuu for et kjedelig liv sjiraffer har! :daane:

• Liker 2
Skrevet

Nå har den mulighet til å gå ut og få seg litt friskhet, men den blir inne. Ligner på meg den, kjekke Raffen. :rodmer: 
Godt at vi har muligheten til å se litt bakover i tid, i tilfelle det skjer store ting der når vi selv sover.

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Nå har den mulighet til å gå ut og få seg litt friskhet, men den blir inne. Ligner på meg den, kjekke Raffen. :rodmer: 
Godt at vi har muligheten til å se litt bakover i tid, i tilfelle det skjer store ting der når vi selv sover.

Jeg trodde du likte å gå ut og få deg litt friskhet jeg Hoppe. 58e51a0a5c6d8_hurramotvar.gif.1e8ccc7bddd4465b49f7fa4a8b39ee6b.gif

Klarer ikke å se at Raffen har noen åpen dør ut i det fri - men synes absolutt hun burde få det. :fy_fy:

Det er jo så forbasket lyst der hun står også - 24/7 - skulle tro sjiraffer også ville ha forskjell på dag og natt? 

• Liker 1
Skrevet
18 timer siden, Severus skrev:

Ta deg en pause, så kommer du tilbake når du føler for det. Vi skal ingen steder, vi holder fortet :klemmer:

Det var veldig fint (og kjempesnilt) sagt, tusen takk Severus :klemmer: 

11 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Det gjør vi så absolutt, Frøken. Det var dårlige møtenyheter og jeg håper at det går bedre enn du frykter. 
Måtte vedkommende som forsøker seg på fanteri mot deg i dag, kjenne store tarmbevegelser og styrte ut
av rommet i akutt nød - og bli sittende der! :raven:

Tvi-tvi...ta tyren ved hornene og kom tilbake når du faller litt mere til ro. Ranunkler i farta:
Ranunkel.jpg

:rodmer: For en nydelig oppmuntring i bildet og ord.

9 timer siden, FruN skrev:

*klemme litt på fine frøkensina* :klemmer: 

Gode FruN klemmer :rodmer: 

8 timer siden, Fantastica skrev:

Lurt å gjøre noe annet når du kjenner det sånn, Frøkensina. Håper det går bedre snart. :klem:

Det er sant, tusen takk Fantastica :klemmer: 

7 timer siden, Aldrisur skrev:

Enig med de kloke damene her, gjør noe hyggelig og så ønsker jeg deg lykke til med møtet i dag.

(Og du, du hvor vi er.) :klem: 

:klemmer: 

Føler meg veldig heldig med så mange fininger med gode oppmuntringer, det hjalp masse og det gikk bra i dag som det måtte med en sånn gjeng i ryggen :lillesky2: Tusen takk alle sammen :hjerte: 

• Liker 1
Skrevet

Ikke si at Severus er snill, Severus er slem. 

Skrevet
1 minutt siden, Severus skrev:

Ikke si at Severus er snill, Severus er slem. 

Da må jeg bare late som og si "slem" for jeg vet noe annet. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er uhyggelig og ekkel, jeg vet det. Fordi jeg er ingenting annet enn en jævla kommunist

Skrevet

Severus er snill :opplyser: 

Jeg skulle ønske jeg greide å huske hvordan vi lagde vårruller. De var gode! 

Nå har jeg kake nr 2 i ovnen, og det innen en time fra jeg startet på den første :jepp: Har laget lemonies (sitron-brownies på en måte) og marmor-kremost-formkake ( :klo: ) Oppskrifta sier marble cream-cheese pound cake :Nikke: Den første blir ta-med-på-"kaffe"besøk imorra, den andre blir hjemme :) 

• Liker 2
Skrevet

Og siden jeg måtte ha så mye sitronskall i sitronkaka, så ble det litt sitronsaft til overs, så jeg har fått laget litt lemonade til meg selv :nigo: Skulle bare hatt isbiter..og mer sitron :hoho: 

Skrevet
4 minutter siden, FruN skrev:

Nå har jeg kake nr 2 i ovnen, og det innen en time fra jeg startet på den første :jepp: Har laget lemonies (sitron-brownies på en måte) og marmor-kremost-formkake ( :klo: ) Oppskrifta sier marble cream-cheese pound cake :Nikke: Den første blir ta-med-på-"kaffe"besøk imorra, den andre blir hjemme :) 

1 søtpotet, 4-5 gulerøtter,1 stor løk, 2 fedd hvitlkøk og en pakke kjøttdeig. Her er brette video

• Liker 3
Skrevet
37 minutter siden, Frøkensina skrev:

Det var veldig fint (og kjempesnilt) sagt, tusen takk Severus :klemmer: 

:rodmer: For en nydelig oppmuntring i bildet og ord.

Gode FruN klemmer :rodmer: 

Det er sant, tusen takk Fantastica :klemmer: 

:klemmer: 

Føler meg veldig heldig med så mange fininger med gode oppmuntringer, det hjalp masse og det gikk bra i dag som det måtte med en sånn gjeng i ryggen :lillesky2: Tusen takk alle sammen :hjerte: 

DET er vi veldig glade for Frøken. :ninuskapus:

3 minutter siden, FruN skrev:

Det ligger jo en del oppskrifter ute på nett? Eller?

Du og den deilige kakehimmelen din altså FruN. Jeg kommer gjerne å smaker på den marble-creamcheesenamnammen din. :strix:

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Severus skrev:

1 søtpotet, 4-5 gulerøtter,1 stor løk, 2 fedd hvitlkøk og en pakke kjøttdeig. Her er brette video

Det må jeg si var førsteklasses service Severus. :danser:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

DET er vi veldig glade for Frøken. :ninuskapus:

Det ligger jo en del oppskrifter ute på nett? Eller?

Du og den deilige kakehimmelen din altså FruN. Jeg kommer gjerne å smaker på den marble-creamcheesenamnammen din. :strix:

Det er det sikkert, men vi lagde når Sev var på besøk hos meg :Nikke: Og jeg ville prøve å lage de igjen :Nikke: 

Bare å komme innom om du er i traktene :jepp: Du vet jo veien sånn mer eller mindre :lur: 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Severus skrev:

Takk! :klemmer: Herved lagret :opplyser: 

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, FruN skrev:

Takk! :klemmer: Herved lagret :opplyser: 

Oj, synes det sto: Herved laget! :strix:Det får da være måte på til å være rask også! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Sitronbrownies? :wow: Hjelp det så godt ut med vårruller også :daane: Kjøper man deigen på butikken da?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...