Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutter siden, Severus skrev:

Har bare lest 100 sider av krig og fred, det er sånn 1000 igjen

Da har du lesestoff en stund fremover. :ac:

3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Den er grei, Aldri. :jepp:  Ja de faller omtrent 180 cm "kladeis" rett i bakken.  Et under at det går godt. Jeg har jukset på youtube nå og har sett en annen fødsel. Mamman trør litt på babyen og jeg får vondt. :(  Stakkars lille klumpen. 

Tilbake. :opplyser:

Ja . det kan jo skje her også. Blir spennende å se om vi klarer å få med oss denne fødselen.

Kuuule Fantastica som la den inn i ballongen. :yvonne:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

IMG_1888.thumb.JPG.e4b4e9fe39ef28476b51a71381d061f7.JPG

Pippi må ha flyttet inn i blokk

• Liker 2
Skrevet

Merkelig plassering av en hest. 

Stakkars sjiraffmammaen. Ser at hun har rier innimellom, men det går tregt det her.:kose:

giraffe-smiley.gif.6fa6306cc6244e6128e70a66ea8a69cf.gif

Nå kom jeg til å tenke på Noz. Lurer på hvordan hun har det jeg. :sukk:

• Liker 2
Skrevet

For en fiiin smileting du fant der. :rodmer: 

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, Aldrisur skrev:

Merkelig plassering av en hest. 

Stakkars sjiraffmammaen. Ser at hun har rier innimellom, men det går tregt det her.:kose:

giraffe-smiley.gif.6fa6306cc6244e6128e70a66ea8a69cf.gif

Nå kom jeg til å tenke på Noz. Lurer på hvordan hun har det jeg. :sukk:

Noz tror jeg har det bra, hun og typen har nettopp vært på skiferie.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Aha...Severus følger med på henne et annet sted i verden kanskje? 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet

Det høres bra ut Sev. :)

• Liker 1
Skrevet

Ikke noen hyggelig dag :sukk: Gruer meg til i morgen og til at det kan ta tid å komme opp igjen. 

Skrevet
46 minutter siden, Frøkensina skrev:

Ikke noen hyggelig dag :sukk: Gruer meg til i morgen og til at det kan ta tid å komme opp igjen. 

Det høres tøft ut Frøkensina. :klem:

Du skal på jobb i morgen og gruer deg til det? Forstår jeg rett?

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Aldrisur skrev:

Det høres tøft ut Frøkensina. :klem:

Du skal på jobb i morgen og gruer deg til det? Forstår jeg rett?

Nei på møte med "veileder" og må sikkert gjennom gjørma fra i dag :sukk: Fikk kjeft og spydigheter for manglende entusiasme på noe personlig, forklarte at jeg har angst og fikk mer kjeft for å ha angst. Det hjalp jo masse. :rolleyes: 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Nei på møte med "veileder" og må sikkert gjennom gjørma fra i dag :sukk: Fikk kjeft og spydigheter for manglende entusiasme på noe personlig, forklarte at jeg har angst og fikk mer kjeft for å ha angst. Det hjalp jo masse. :rolleyes: 

Av og til kan man bare lure på hva slags bakgrunn disse menneskene du jobber for har. :balltre:

• Liker 3
Skrevet

Takk min gode venn :klemmer: Tror det er best jeg tar litt nettfri, er frynsete og blir tilogmed litt redd for om noen skal lese her. Skal prøve å finne noe hyggelig å glane på.

• Liker 3
Skrevet

Ta deg en pause, så kommer du tilbake når du føler for det. Vi skal ingen steder, vi holder fortet :klemmer:

• Liker 4
Skrevet

Det gjør vi så absolutt, Frøken. Det var dårlige møtenyheter og jeg håper at det går bedre enn du frykter. 
Måtte vedkommende som forsøker seg på fanteri mot deg i dag, kjenne store tarmbevegelser og styrte ut
av rommet i akutt nød - og bli sittende der! :raven:

Tvi-tvi...ta tyren ved hornene og kom tilbake når du faller litt mere til ro. Ranunkler i farta:
Ranunkel.jpg

• Liker 3
Skrevet

*klemme litt på fine frøkensina* :klemmer: 

• Liker 2
Skrevet

Lurt å gjøre noe annet når du kjenner det sånn, Frøkensina. Håper det går bedre snart. :klem:

• Liker 3
Skrevet

I dag begynner forberedelsene til å sende manus til forlag. Det er skikkelig skummelt, for når jeg har kommet så langt så må jeg ha en innstilling som sier at denne boka er bra nok til å bli utgitt, og det rykker kraftig i Jantemusklene mine. "Du skal ikke tro du er noe". :sukk: 

• Liker 4
Skrevet
11 timer siden, Frøkensina skrev:

Takk min gode venn :klemmer: Tror det er best jeg tar litt nettfri, er frynsete og blir tilogmed litt redd for om noen skal lese her. Skal prøve å finne noe hyggelig å glane på.

Enig med de kloke damene her, gjør noe hyggelig og så ønsker jeg deg lykke til med møtet i dag.

(Og du, du hvor vi er.) :klem:

3 minutter siden, Fantastica skrev:

I dag begynner forberedelsene til å sende manus til forlag. Det er skikkelig skummelt, for når jeg har kommet så langt så må jeg ha en innstilling som sier at denne boka er bra nok til å bli utgitt, og det rykker kraftig i Jantemusklene mine. "Du skal ikke tro du er noe". :sukk: 

Du er noe, og det vet du om du tenker litt lenger enn det nesa peker. :5:

Du har et viktig, selvopplevd budskap å formidle og du skriver godt. Så hvorfor har jeg en følelse av at dette vil gå bra? :klo:

Masse lykke til i dag til F og F. :roser:

:overrasket: Den stakkars giraffmammaen som jeg synes å se hadde rier i går. Det var nok bare narrerier. Hun kjeder seg nok kraftig der hun står. 

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Det gjør vi så absolutt, Frøken. Det var dårlige møtenyheter og jeg håper at det går bedre enn du frykter. 
Måtte vedkommende som forsøker seg på fanteri mot deg i dag, kjenne store tarmbevegelser og styrte ut
av rommet i akutt nød - og bli sittende der! :raven:

Tvi-tvi...ta tyren ved hornene og kom tilbake når du faller litt mere til ro. Ranunkler i farta:
Ranunkel.jpg

Nydelige RanuNkler Hoppetuss. :hallo:

• Liker 2
Skrevet

Jeg følger mammaen jeg også, men det går sååå trått for henne stakkars. Hun trenger litt frisk luft nå
og en liten gåtur i halsbånd, men det kan vel bli vanskelig å få til. :fnise:  

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...