Aldrisur Skrevet 4. april 2017 Forfatter #19821 Skrevet 4. april 2017 4 minutter siden, Severus skrev: Har bare lest 100 sider av krig og fred, det er sånn 1000 igjen Da har du lesestoff en stund fremover. 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Den er grei, Aldri. Ja de faller omtrent 180 cm "kladeis" rett i bakken. Et under at det går godt. Jeg har jukset på youtube nå og har sett en annen fødsel. Mamman trør litt på babyen og jeg får vondt. Stakkars lille klumpen. Tilbake. Ja . det kan jo skje her også. Blir spennende å se om vi klarer å få med oss denne fødselen. Kuuule Fantastica som la den inn i ballongen. 1
Aldrisur Skrevet 4. april 2017 Forfatter #19823 Skrevet 4. april 2017 Merkelig plassering av en hest. Stakkars sjiraffmammaen. Ser at hun har rier innimellom, men det går tregt det her. Nå kom jeg til å tenke på Noz. Lurer på hvordan hun har det jeg. 2
Hoppetaujenta Skrevet 4. april 2017 #19824 Skrevet 4. april 2017 For en fiiin smileting du fant der. 1
Severus Skrevet 4. april 2017 #19825 Skrevet 4. april 2017 12 minutter siden, Aldrisur skrev: Merkelig plassering av en hest. Stakkars sjiraffmammaen. Ser at hun har rier innimellom, men det går tregt det her. Nå kom jeg til å tenke på Noz. Lurer på hvordan hun har det jeg. Noz tror jeg har det bra, hun og typen har nettopp vært på skiferie. 2
Hoppetaujenta Skrevet 4. april 2017 #19826 Skrevet 4. april 2017 (endret) Aha...Severus følger med på henne et annet sted i verden kanskje? Endret 4. april 2017 av Hoppetaujenta 1
Frøkensina Skrevet 4. april 2017 #19828 Skrevet 4. april 2017 Ikke noen hyggelig dag Gruer meg til i morgen og til at det kan ta tid å komme opp igjen.
Aldrisur Skrevet 4. april 2017 Forfatter #19829 Skrevet 4. april 2017 46 minutter siden, Frøkensina skrev: Ikke noen hyggelig dag Gruer meg til i morgen og til at det kan ta tid å komme opp igjen. Det høres tøft ut Frøkensina. Du skal på jobb i morgen og gruer deg til det? Forstår jeg rett? 1
Frøkensina Skrevet 4. april 2017 #19830 Skrevet 4. april 2017 2 minutter siden, Aldrisur skrev: Det høres tøft ut Frøkensina. Du skal på jobb i morgen og gruer deg til det? Forstår jeg rett? Nei på møte med "veileder" og må sikkert gjennom gjørma fra i dag Fikk kjeft og spydigheter for manglende entusiasme på noe personlig, forklarte at jeg har angst og fikk mer kjeft for å ha angst. Det hjalp jo masse. 1
Aldrisur Skrevet 4. april 2017 Forfatter #19831 Skrevet 4. april 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Nei på møte med "veileder" og må sikkert gjennom gjørma fra i dag Fikk kjeft og spydigheter for manglende entusiasme på noe personlig, forklarte at jeg har angst og fikk mer kjeft for å ha angst. Det hjalp jo masse. Av og til kan man bare lure på hva slags bakgrunn disse menneskene du jobber for har. 3
Frøkensina Skrevet 4. april 2017 #19832 Skrevet 4. april 2017 Takk min gode venn Tror det er best jeg tar litt nettfri, er frynsete og blir tilogmed litt redd for om noen skal lese her. Skal prøve å finne noe hyggelig å glane på. 3
Severus Skrevet 4. april 2017 #19833 Skrevet 4. april 2017 Ta deg en pause, så kommer du tilbake når du føler for det. Vi skal ingen steder, vi holder fortet 4
Hoppetaujenta Skrevet 5. april 2017 #19834 Skrevet 5. april 2017 Det gjør vi så absolutt, Frøken. Det var dårlige møtenyheter og jeg håper at det går bedre enn du frykter. Måtte vedkommende som forsøker seg på fanteri mot deg i dag, kjenne store tarmbevegelser og styrte ut av rommet i akutt nød - og bli sittende der! Tvi-tvi...ta tyren ved hornene og kom tilbake når du faller litt mere til ro. Ranunkler i farta: 3
Fantastica Skrevet 5. april 2017 #19836 Skrevet 5. april 2017 Lurt å gjøre noe annet når du kjenner det sånn, Frøkensina. Håper det går bedre snart. 3
Fantastica Skrevet 5. april 2017 #19837 Skrevet 5. april 2017 I dag begynner forberedelsene til å sende manus til forlag. Det er skikkelig skummelt, for når jeg har kommet så langt så må jeg ha en innstilling som sier at denne boka er bra nok til å bli utgitt, og det rykker kraftig i Jantemusklene mine. "Du skal ikke tro du er noe". 4
Aldrisur Skrevet 5. april 2017 Forfatter #19838 Skrevet 5. april 2017 11 timer siden, Frøkensina skrev: Takk min gode venn Tror det er best jeg tar litt nettfri, er frynsete og blir tilogmed litt redd for om noen skal lese her. Skal prøve å finne noe hyggelig å glane på. Enig med de kloke damene her, gjør noe hyggelig og så ønsker jeg deg lykke til med møtet i dag. (Og du, du hvor vi er.) 3 minutter siden, Fantastica skrev: I dag begynner forberedelsene til å sende manus til forlag. Det er skikkelig skummelt, for når jeg har kommet så langt så må jeg ha en innstilling som sier at denne boka er bra nok til å bli utgitt, og det rykker kraftig i Jantemusklene mine. "Du skal ikke tro du er noe". Du er noe, og det vet du om du tenker litt lenger enn det nesa peker. Du har et viktig, selvopplevd budskap å formidle og du skriver godt. Så hvorfor har jeg en følelse av at dette vil gå bra? Masse lykke til i dag til F og F. Den stakkars giraffmammaen som jeg synes å se hadde rier i går. Det var nok bare narrerier. Hun kjeder seg nok kraftig der hun står. 3
Aldrisur Skrevet 5. april 2017 Forfatter #19839 Skrevet 5. april 2017 3 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Det gjør vi så absolutt, Frøken. Det var dårlige møtenyheter og jeg håper at det går bedre enn du frykter. Måtte vedkommende som forsøker seg på fanteri mot deg i dag, kjenne store tarmbevegelser og styrte ut av rommet i akutt nød - og bli sittende der! Tvi-tvi...ta tyren ved hornene og kom tilbake når du faller litt mere til ro. Ranunkler i farta: Nydelige RanuNkler Hoppetuss. 2
Hoppetaujenta Skrevet 5. april 2017 #19840 Skrevet 5. april 2017 Jeg følger mammaen jeg også, men det går sååå trått for henne stakkars. Hun trenger litt frisk luft nå og en liten gåtur i halsbånd, men det kan vel bli vanskelig å få til. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå