Rumle Skrevet 3. april 2017 #19741 Del Skrevet 3. april 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Du Rumle du Rumle. det er ikke greit å være deg og ha ditt tastatur. Nei, du sier noe der 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. april 2017 #19742 Del Skrevet 3. april 2017 2 minutter siden, Rumle skrev: Mhmm f[r ikke logget inn uten! Du er sååå søt når du har tasteproblemer eller saa soet 2 minutter siden, Aldrisur skrev: Du Rumle du Rumle. det er ikke greit å være deg og ha ditt tastatur. Håper bare ikke all -en strøyk med. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. april 2017 #19743 Del Skrevet 3. april 2017 Apropos paaskelektyre. Har frk S faatt tak i Poirot/boken, mon tro_ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. april 2017 Forfatter #19744 Del Skrevet 3. april 2017 1 minutt siden, Rumle skrev: Nei, du sier noe der Jammen det er jo helt merkelig? Du er den eneste som mister bokstaver innimellom liksom. Kan det være hattignattene som spiller deg et puss? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. april 2017 #19745 Del Skrevet 3. april 2017 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Du er sååå søt når du har tasteproblemer eller saa soet Håper bare ikke all -en strøyk med. Jeg synes det er saa rart at det bare er jeg som har disse problemene / aar etter aar! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. april 2017 #19746 Del Skrevet 3. april 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Jammen det er jo helt merkelig? Du er den eneste som mister bokstaver innimellom liksom. Kan det være hattignattene som spiller deg et puss? Jeg tror det! For naa er det jo flere tastaturer det har skjedd paa! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. april 2017 #19747 Del Skrevet 3. april 2017 6 minutter siden, Aldrisur skrev: Om du vasker håret klokka tolv - så blir du et troll. Det blir i hvert fall jeg. Om jeg ikke vasker håret så blir jeg et troll med veldig guffent hår på jobb i morgen Sånne rene hårtroll er bare sjarmerende. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. april 2017 Forfatter #19748 Del Skrevet 3. april 2017 Akkurat nå, Rumle skrev: Jeg tror det! For naa er det jo flere tastaturer det har skjedd paa! Jeg døøør av latter! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. april 2017 #19749 Del Skrevet 3. april 2017 2 minutter siden, Frøkensina skrev: /// Håper bare ikke all -en strøyk med. Nei takk og lov! Det skulle tatt seg ut! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. april 2017 #19750 Del Skrevet 3. april 2017 1 minutt siden, Rumle skrev: Apropos paaskelektyre. Har frk S faatt tak i Poirot/boken, mon tro_ Skal jo ordne den jo Kanskje en stor bokhandel har den i butikk så jeg ikke trenger å bestille? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. april 2017 Forfatter #19751 Del Skrevet 3. april 2017 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Om jeg ikke vasker håret så blir jeg et troll med veldig guffent hår på jobb i morgen Sånne rene hårtroll er bare sjarmerende. Ja, det er jo sant. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. april 2017 #19752 Del Skrevet 3. april 2017 Rumle og tastaturforbannelsen! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. april 2017 #19753 Del Skrevet 3. april 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Skal jo ordne den jo Kanskje en stor bokhandel har den i butikk så jeg ikke trenger å bestille? ikke stress, vi leser den naar du faar den! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. april 2017 #19754 Del Skrevet 3. april 2017 Naar trollemooooor har lagt siiiine flokete barn 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. april 2017 #19755 Del Skrevet 3. april 2017 1 minutt siden, Rumle skrev: Nei takk og lov! Det skulle tatt seg ut! Enda bra det ikke skjedde 4 minutter siden, Rumle skrev: Jeg synes det er saa rart at det bare er jeg som har disse problemene / aar etter aar! 2 minutter siden, Aldrisur skrev: Jeg døøør av latter! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. april 2017 Forfatter #19756 Del Skrevet 3. april 2017 1 minutt siden, Rumle skrev: Rumle og tastaturforbannelsen! 2017's mest lestePåskekrim. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. april 2017 #19757 Del Skrevet 3. april 2017 Akkurat nå, Rumle skrev: Naar trollemooooor har lagt siiiine flokete barn 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. april 2017 #19758 Del Skrevet 3. april 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: 2017's mest lestePåskekrim. Faar naa endelig haape at jeg har fikset foer paasken! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. april 2017 Forfatter #19759 Del Skrevet 3. april 2017 1 minutt siden, Rumle skrev: ikke stress, vi leser den naar du faar den! Du skriver som Gia. Dette er trolldom. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. april 2017 #19760 Del Skrevet 3. april 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Du skriver som Gia. Dette er trolldom. Aahja! Kanskje det er han som staar bak dette! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå