Aldrisur Skrevet 3. april 2017 Forfatter #19722 Skrevet 3. april 2017 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Kan godt hende at han er en god forfatter, vil ikke lese bøkene hans pga en personlig erfaring. Han må jo være en god forfatter siden så mange digger ham. Personlig er jeg ikke så begeistret. Han har så mange vanvittig "syke scener". 1
Aldrisur Skrevet 3. april 2017 Forfatter #19723 Skrevet 3. april 2017 Hvor har det blitt av @Rumle mon tro? Har hun tatt påskeferie? 3
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2017 #19725 Skrevet 3. april 2017 @Rumle: etter en skikkelig maraton i kveld: jeg er ferdig! Jeg ble skikkelig glad for slutten, for å si det sånn. Kommer aldri til å se på Stellans sønn på samme viset igjen etter den der. 3
Aldrisur Skrevet 3. april 2017 Forfatter #19726 Skrevet 3. april 2017 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: @Rumle: etter en skikkelig maraton i kveld: jeg er ferdig! Jeg ble skikkelig glad for slutten, for å si det sånn. Kommer aldri til å se på Stellans sønn på samme viset igjen etter den der. Tåkeprat for meg det der. Men det viktigste er at du prater. Så det så. 3
Frøkensina Skrevet 3. april 2017 #19727 Skrevet 3. april 2017 Og @Rumle i dag har jeg sådd de bladene! Ute i den nye krukken min Og i går så jeg årets første hestehov 2
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2017 #19728 Skrevet 3. april 2017 Hvis jeg skravler mye så trives jeg. Jeg har bare sett ferdig serien som Rumlen anbefalte. Syv episoder med spenning fra ende til annen. Jeg er preget, men jeg kom meg igjennom elendigheten. Klem til Aldri som holder ut med meg for det om. 3
Aldrisur Skrevet 3. april 2017 Forfatter #19729 Skrevet 3. april 2017 Ja, jeg vet, og jeg liker at du skravler og trives. Ikke rart du er preget etter syv intensive episoder. Klem tilbake. 3
Frøkensina Skrevet 3. april 2017 #19730 Skrevet 3. april 2017 Næmmen Rumle Du synes på siden Kan ikke huske å ha sett det før? 3
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2017 #19731 Skrevet 3. april 2017 Her er man durkdreven maratontitter og altinn har fått en skikkelig propp i systemet. Hele norge vil inn på èn gang! 2
Aldrisur Skrevet 3. april 2017 Forfatter #19733 Skrevet 3. april 2017 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Næmmen Rumle Du synes på siden Kan ikke huske å ha sett det før? Tålmodighet... Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Her er man durkdreven maratontitter og altinn har fått en skikkelig propp i systemet. Hele norge vil inn på èn gang! ...til begge to. 1
Frøkensina Skrevet 3. april 2017 #19734 Skrevet 3. april 2017 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Her er man durkdreven maratontitter og altinn har fått en skikkelig propp i systemet. Hele norge vil inn på èn gang! Atte hva? Skal hele Norge inn i juballongen? 2
Aldrisur Skrevet 3. april 2017 Forfatter #19735 Skrevet 3. april 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Og nå som jeg må og vaske håret Om du vasker håret klokka tolv - så blir du et troll. Det blir i hvert fall jeg. 2
Aldrisur Skrevet 3. april 2017 Forfatter #19736 Skrevet 3. april 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Atte hva? Skal hele Norge inn i juballongen? 1
Rumle Skrevet 3. april 2017 #19737 Skrevet 3. april 2017 35 minutter siden, Aldrisur skrev: Hvor har det blitt av @Rumle mon tro? Har hun tatt påskeferie? Hoi! jeg har dataproblemer, og tastaturproblemer og sliter med [ logge inn og og og! Men n[ kom jeg visst inn likevel dog har jeg mistet mine aar IGJEN! 24 minutter siden, Frøkensina skrev: Ruuuuuuuuuuuuuuuuuumlen 23 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: @Rumle: etter en skikkelig maraton i kveld: jeg er ferdig! Jeg ble skikkelig glad for slutten, for å si det sånn. Kommer aldri til å se på Stellans sønn på samme viset igjen etter den der. 6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Hvis jeg skravler mye så trives jeg. Jeg har bare sett ferdig serien som Rumlen anbefalte. Syv episoder med spenning fra ende til annen. Jeg er preget, men jeg kom meg igjennom elendigheten. Klem til Aldri som holder ut med meg for det om. Hehe .. jeg s[ tidligere i kveld her at du skrev at du ikke likte den s[ godt_ Jeg synes den var overraskende bra faktisk! 2
Rumle Skrevet 3. april 2017 #19738 Skrevet 3. april 2017 3 minutter siden, Frøkensina skrev: Næmmen Rumle Du synes på siden Kan ikke huske å ha sett det før? Mhmm f[r ikke logget inn uten! 2
Rumle Skrevet 3. april 2017 #19739 Skrevet 3. april 2017 Ok, ser ut som jeg har mistet alle tegn lol 2
Aldrisur Skrevet 3. april 2017 Forfatter #19740 Skrevet 3. april 2017 Akkurat nå, Rumle skrev: Hoi! jeg har dataproblemer, og tastaturproblemer og sliter med [ logge inn og og og! Men n[ kom jeg visst inn likevel dog har jeg mistet mine aar IGJEN! Hehe .. jeg s[ tidligere i kveld her at du skrev at du ikke likte den s[ godt_ Jeg synes den var overraskende bra faktisk! Du Rumle du Rumle. det er ikke greit å være deg og ha ditt tastatur. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå