Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2017 #19701 Skrevet 3. april 2017 Herlige Einar Rose jo! (hemmelig beskjed til @Rumle: guuu, så spennende det blir etter hvert!!!)
Frøkensina Skrevet 3. april 2017 #19702 Skrevet 3. april 2017 Synes slabbedasker og nuppetupper var fin omtale jeg 1
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2017 #19703 Skrevet 3. april 2017 Det må vi feire syns jeg og jeg har aldri sett for meg komboen her, men jeg melder meg som testpilot om noen vil lage til meg. http://www.godt.no/#!/oppskrift/1055/peanoettsmoer-is 2
Mynona Skrevet 3. april 2017 #19704 Skrevet 3. april 2017 3 timer siden, Aldrisur skrev: Go' ettermiddag My. Skal du ut og reise i Påsken, eller bare kose deg hjemme? Så du meg? Jeg har ingen reiseplaner. Skal vel begynne å pakke sammen alt jeg eier i esker tenker jeg. Er fortsatt 2 mnd til flytting, men greit å bruke fridagene til å komme i gang. Men jeg snuser litt på en spontantur ett eller annet sted. Paul får ikke vært med, for han skal jobbe. Eller kanskje jeg skal tvinge han til å lage lammestek til meg til påske. Skal dere ut på påsketur da?
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2017 #19706 Skrevet 3. april 2017 Humm...er det ikke i natt at man kan sjekke om man blir lykkelig selvangivelsesrik på nett også?
Aldrisur Skrevet 3. april 2017 Forfatter #19707 Skrevet 3. april 2017 11 minutter siden, Mynona skrev: Så du meg? Jeg har ingen reiseplaner. Skal vel begynne å pakke sammen alt jeg eier i esker tenker jeg. Er fortsatt 2 mnd til flytting, men greit å bruke fridagene til å komme i gang. Men jeg snuser litt på en spontantur ett eller annet sted. Paul får ikke vært med, for han skal jobbe. Eller kanskje jeg skal tvinge han til å lage lammestek til meg til påske. Skal dere ut på påsketur da? Nei dessverre, så deg ikke. Vi skal også være hjemme. 11 minutter siden, Frøkensina skrev: Liker denne feiringen i dag altså 9 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Humm...er det ikke i natt at man kan sjekke om man blir lykkelig selvangivelsesrik på nett også? Jupp, det stemmer. 2
Mynona Skrevet 3. april 2017 #19708 Skrevet 3. april 2017 Feiring? Jeg lest ikke siste side, hadde ikke tid.. Hva gikk jeg glipp av? Hva feires? 2
Frøkensina Skrevet 3. april 2017 #19709 Skrevet 3. april 2017 Hjemme/by-påske kan være koselig. Lurer på om jeg skal jobbe tirsdagen, men det kan jo være ok det og med litt mer å gjøre på jobben. 2
Aldrisur Skrevet 3. april 2017 Forfatter #19710 Skrevet 3. april 2017 Jeg synes Oslo er fin i Påsken. Roligere enn vanlig og lett tilgang til sjø, skog og softis! 2
Frøkensina Skrevet 3. april 2017 #19711 Skrevet 3. april 2017 5 minutter siden, Mynona skrev: Feiring? Jeg lest ikke siste side, hadde ikke tid.. Hva gikk jeg glipp av? Hva feires? Humm, jo først at jeg fikk et palass av et drivhus av Hoppe og så enten det jeg sa over her eller noe med tv og Rumle Kan sikkert feire alt mulig annet også med is 2
Mynona Skrevet 3. april 2017 #19712 Skrevet 3. april 2017 Jeg håper på fint vær. Jeg skal kjøpe meg den nye Jo Nesbø boka å sitte i sola har jeg tenkt. Oslo er fin i påsken. Når det er fint vær. 1
Mynona Skrevet 3. april 2017 #19713 Skrevet 3. april 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Humm, jo først at jeg fikk et palass av et drivhus av Hoppe og så enten det jeg sa over her eller noe med tv og Rumle Kan sikkert feire alt mulig annet også med is Da kan vi feire 2 cm spirer på tomatplantene mine og. Paprikaen har ikke vist seg enda. 2
Aldrisur Skrevet 3. april 2017 Forfatter #19714 Skrevet 3. april 2017 Jaaaaaa, vi feirer alt! Jeg har kjøpt to bøker i dag. Roberta Rich: Jordmoren i Harem og Jordmoren fra Venecia. Det er min påskelitteratur i år. 1
Frøkensina Skrevet 3. april 2017 #19715 Skrevet 3. april 2017 7 minutter siden, Mynona skrev: Da kan vi feire 2 cm spirer på tomatplantene mine og. Paprikaen har ikke vist seg enda. Gratulerer! Nesbø kommer jeg aldri til å lese men men 3 minutter siden, Aldrisur skrev: Jaaaaaa, vi feirer alt! Jeg har kjøpt to bøker i dag. Roberta Rich: Jordmoren i Harem og Jordmoren fra Venecia. Det er min påskelitteratur i år. Jupp Glemmer alltid at jeg skal bestille bøker 1
Aldrisur Skrevet 3. april 2017 Forfatter #19717 Skrevet 3. april 2017 Den boka kjenner jeg ikke Severus. Men jeg kunne selv skrive en bok om Jordmora på Bærum sykehus. 1
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2017 #19719 Skrevet 3. april 2017 Jeg er helt sikker på at lille babynurket Severus var et vakkert barn. Koselig at folk bruker påska til å gjøre Jo Nesbø enda litt rikere. Sånn kan man også se det. 1
Frøkensina Skrevet 3. april 2017 #19720 Skrevet 3. april 2017 Kan godt hende at han er en god forfatter, vil ikke lese bøkene hans pga en personlig erfaring. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå