Severus Skrevet 3. april 2017 #19661 Del Skrevet 3. april 2017 Jeg skal ta den jævla kommunistiske ræava mi å gå bort fra KG, Reddit her kommer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. april 2017 #19662 Del Skrevet 3. april 2017 Akkurat nå, Severus skrev: Farvel slabbedasker og nuppetupper Ok. Beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. april 2017 Forfatter #19663 Del Skrevet 3. april 2017 2 minutter siden, Jerry Lee skrev: Hei til Hoppis og et par andre Raringer. Hei på deg Jerry Lee. Akkurat nå, Severus skrev: Farvel slabbedasker og nuppetupper Hvor skal du hen Severus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. april 2017 Forfatter #19664 Del Skrevet 3. april 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 3. april 2017 #19665 Del Skrevet 3. april 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Hei på deg Jerry Lee. Hvor skal du hen Severus? Neflix,Reddit,Warthunder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2017 #19666 Del Skrevet 3. april 2017 Pew! Jeg tar en pause i lygingen...og lager meg hjemmebakt med nøkkelost på, kaffepause... og så stuper jeg uti igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 3. april 2017 #19667 Del Skrevet 3. april 2017 Her er det jobbing fra morgen til kveld gleder meg til påskefri. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. april 2017 Forfatter #19668 Del Skrevet 3. april 2017 6 minutter siden, Mynona skrev: Her er det jobbing fra morgen til kveld gleder meg til påskefri. Go' ettermiddag My. Skal du ut og reise i Påsken, eller bare kose deg hjemme? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 3. april 2017 #19669 Del Skrevet 3. april 2017 Før jeg gir opp alt, her er flyet mitt i Warthunder. Chairman Meow er et pun for Mao 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. april 2017 Forfatter #19670 Del Skrevet 3. april 2017 Jommen altså, det er sikkert noen fine fly det der Sev. Bare at akkurat sånne fly har jeg ikke noe peil på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2017 #19671 Del Skrevet 3. april 2017 Jeg ser humoren...og i tillegg er du en heidundrende flybygger, Sev! *meow* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. april 2017 #19672 Del Skrevet 3. april 2017 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Pew! Jeg tar en pause i lygingen...og lager meg hjemmebakt med nøkkelost på, kaffepause... og så stuper jeg uti igjen. Ok. Kos deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 3. april 2017 #19673 Del Skrevet 3. april 2017 22 minutter siden, Aldrisur skrev: Jommen altså, det er sikkert noen fine fly det der Sev. Bare at akkurat sånne fly har jeg ikke noe peil på. Ikke jeg heller, hadde det før men ikke så gamle sovietiske fly. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. april 2017 Forfatter #19674 Del Skrevet 3. april 2017 Akkurat nå, Severus skrev: Ikke jeg heller, hadde det før men ikke så gamle sovietiske fly. Forstår jeg Hoppe rett når hun skriver at du har bygget dem selv? I såfall godt gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 3. april 2017 #19675 Del Skrevet 3. april 2017 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Forstår jeg Hoppe rett når hun skriver at du har bygget dem selv? I såfall godt gjort. Har ikke bygget det selv, bare puttet på Lenin,tekst,hammer og sigd+katten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. april 2017 Forfatter #19676 Del Skrevet 3. april 2017 Akkurat nå, Severus skrev: Har ikke bygget det selv, bare puttet på Lenin,tekst,hammer og sigd+katten Ok skjønner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2017 #19677 Del Skrevet 3. april 2017 (endret) Skal man ikke kunne fantasere litt da? Severus er veldig flink til mye hun og spiller hun spill, så tror jeg fullstendig på at hun har selvmekket et knallfint fly med bare nevene. Hurra for kamerat Severusius! Endret 3. april 2017 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 3. april 2017 #19678 Del Skrevet 3. april 2017 Jeg har nettopp vært i dusjen for første gang på 5 dager 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. april 2017 Forfatter #19679 Del Skrevet 3. april 2017 5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Skal man ikke kunne fantasere litt da? Severus er veldig flink til mye hun og spiller hun spill, så tror jeg fullstendig på at hun har selvmekket et knallfint fly med bare nevene. Hurra for kamerat Severusius! Tenk at jeg kunne glemme Hoppes frodige fantasi! Hurra for dere begge to! Jeg hopper av glede - Severusius har dusja! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2017 #19680 Del Skrevet 3. april 2017 Da lukter du kanskje ikke flymekaniker akkurat nå, S? Glinsende oljeduft er byttet ut med....Lano? Eller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå