Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan skjønne at man må ha et eget blomsteravkjølingskjøleskap et sted i huset.
                 Alle kondisjonerte blomsterlovers har da det. :opplyser:  

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Kan skjønne at man må ha et eget blomsteravkjølingskjøleskap et sted i huset.
                 Alle kondisjonerte blomsterlovers har da det. :opplyser:  

Ikke jeg :sukk: Skulle hatt en vinterhage, det hadde vært noe :ninuskapus:

• Liker 2
Skrevet

Siden ingen andre har bedt meg om noe i dag, så innvilger jeg ditt ønske.
                     Håper at du har plass til dette "palass"... :rodmer: 
                  normal_1328189207sya4334cH.jpg

• Liker 2
Skrevet

:daane: Plass er bare detaljer, jeg tar det!!! :strix::klem: 

• Liker 2
Skrevet

HURRA! :hoppe: 

• Liker 2
Skrevet

Snille Hoppe :rodmer: Synes vi må feire dette, og italiensk is må jo telle som fem om dagen med alle de ferske råvarene. La oss starte med fire :jepp: 

GelatoGiulianaCones.png

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

HURRA! :hoppe: 

:hoppendeglad: Hepp hepp!!

• Liker 2
Skrevet

Åh kirsebærblomstringen :rodmer: Det er altfor for få kirsebærtrær her. Tenk om vi kunne byttet ut allergifremkallende bjørk med kirsebær der man planter langs veier o.l. 

--

Huff bra at ikke Severus har flyttet til St. Petersburg ennå. Enda en terroraksjon, stakkars mennesker :sukk: 

• Liker 2
Skrevet
29 minutter siden, Frøkensina skrev:

Huff bra at ikke Severus har flyttet til St. Petersburg ennå. Enda en terroraksjon, stakkars mennesker :sukk: 

Jeg så det der, jeg tror det er pro tjetsniske terrorister, da det har vært en del uro mellom Russland og Tjestnia etter Soviet unionen falt. I den første krigen, så kappet de hodet av en 19 år gammel gutt på fødselsdagen hans. Fordi han nektet å konvertere til Islam, å angrepe de russiske styrkene han var en del av. Ingen som ville hjelpe moren å lete etter han, så hun samlet opp penger å reiste alene for å finne kroppen hans.

eugene.jpg

Han var bare en unge jo.

• Liker 3
Skrevet

Huffameg. Her var det både vakkert og trist å komme inn. Jeg synes det smeller overalt for tiden jeg. Uhyggelige greier. 

58e24e511c825_rdblomstigalvanisert.jpg.dcfe6a333a3471e5cf4e3017e37a9486.jpg

I dag har jeg fylt bensin :fnise:, handlet matvare, vært på møte og jobbet litt i hagen.. Veldig spennende altså. :erter:

Hva driver dere med a'? 

• Liker 2
Skrevet

Jeg ser episode to av en serie som @Rumle anbefalte meg, men huff som jeg stritter imot med alt jeg har. 
Krangling og mishandling og generelt fæle greier er...omtrent på lik linje med Mr. Solloway/kermit. Rumlen
forstår hva jeg mener her, men huff....jeg må visst bare se den ferdig og så aldri mere. 

"Big Little Lies"....jeg trenger å se mange pippi-episoder etter den er ferdig altså. :(  Ellers går det bra, takk.
*ile tilbake til skjermen og på med høretelefonene og knaske druer* 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Jeg ser episode to av en serie som @Rumle anbefalte meg, men huff som jeg stritter imot med alt jeg har. 
Krangling og mishandling og generelt fæle greier er...omtrent på lik linje med Mr. Solloway/kermit. Rumlen
forstår hva jeg mener her, men huff....jeg må visst bare se den ferdig og så aldri mere. 

"Big Little Lies"....jeg trenger å se mange pippi-episoder etter den er ferdig altså. :(  Ellers går det bra, takk.
*ile tilbake til skjermen og på med høretelefonene og knaske druer* 

Det var da et gyselig valg av en serie?! :fnise:

Jeg har set sesong fire av Badehotellet og fryder meg så over den serien. Krangling, blod og mishandling er ikke noe for meg altså. Jeg som ikke orker å se den fæle Gunilla Persson engang. :P

• Liker 1
Skrevet

Gunilla har jeg sett ganske mye av...huff&huff...men nå ble jeg glad for at du minnet meg på badehotellet. 
Akkurat så koselig er det jeg trenger å ha det i fremtiden...etter sesong èn av de løgnene. Har jeg begynt,
så må jeg fortsette til det er ferdig. Åhh...jeg ser frem til lyse farger, sommer og frikadeller. :rodmer: 

• Liker 1
Skrevet

tumblr_onu90e0qWa1sks8qho1_540.jpg

Jeg laget kremete eggerøre med laks

• Liker 2
Skrevet

Hei til Hoppis og et par andre Raringer.  :takke:

• Liker 1
Skrevet

Farvel slabbedasker og nuppetupper 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Severus skrev:

tumblr_onu90e0qWa1sks8qho1_540.jpg

Jeg laget kremete eggerøre med laks

MMM...det så bare nydelig ut! Også på skikkelig grovt brød og greier. :hjerter_rundt:

Nå ble jeg sulten. 

• Liker 1
Skrevet

En riktig lekkerbisken, Severus...for dem som liker sånt. Laksen må være helt død før jeg spiser den. :fnise: 
Hei til Jerry-Berry fra meg. "Make food, not war!"  :jepp:  *det klinger velsmakende og flott syns jeg* 

Severus da. Ikke gå fra oss når vi først er sammen her. :klem: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...