Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2017 #19641 Skrevet 3. april 2017 Kan skjønne at man må ha et eget blomsteravkjølingskjøleskap et sted i huset. Alle kondisjonerte blomsterlovers har da det. 2
Frøkensina Skrevet 3. april 2017 #19642 Skrevet 3. april 2017 4 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Kan skjønne at man må ha et eget blomsteravkjølingskjøleskap et sted i huset. Alle kondisjonerte blomsterlovers har da det. Ikke jeg Skulle hatt en vinterhage, det hadde vært noe 2
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2017 #19643 Skrevet 3. april 2017 Siden ingen andre har bedt meg om noe i dag, så innvilger jeg ditt ønske. Håper at du har plass til dette "palass"... 2
Frøkensina Skrevet 3. april 2017 #19644 Skrevet 3. april 2017 Plass er bare detaljer, jeg tar det!!! 2
Frøkensina Skrevet 3. april 2017 #19646 Skrevet 3. april 2017 Snille Hoppe Synes vi må feire dette, og italiensk is må jo telle som fem om dagen med alle de ferske råvarene. La oss starte med fire 2
Frøkensina Skrevet 3. april 2017 #19647 Skrevet 3. april 2017 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: HURRA! Hepp hepp!! 2
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2017 #19648 Skrevet 3. april 2017 Å ja tusen takk, la oss feire med iskald krem at...våren er i anmarsj! http://www.dagbladet.no/tema/varen-er-kommet--na-star-kirsebaertraerne-i-full-blomst-over-hele-verden/67454780 2
Frøkensina Skrevet 3. april 2017 #19649 Skrevet 3. april 2017 Åh kirsebærblomstringen Det er altfor for få kirsebærtrær her. Tenk om vi kunne byttet ut allergifremkallende bjørk med kirsebær der man planter langs veier o.l. -- Huff bra at ikke Severus har flyttet til St. Petersburg ennå. Enda en terroraksjon, stakkars mennesker 2
Severus Skrevet 3. april 2017 #19650 Skrevet 3. april 2017 29 minutter siden, Frøkensina skrev: Huff bra at ikke Severus har flyttet til St. Petersburg ennå. Enda en terroraksjon, stakkars mennesker Jeg så det der, jeg tror det er pro tjetsniske terrorister, da det har vært en del uro mellom Russland og Tjestnia etter Soviet unionen falt. I den første krigen, så kappet de hodet av en 19 år gammel gutt på fødselsdagen hans. Fordi han nektet å konvertere til Islam, å angrepe de russiske styrkene han var en del av. Ingen som ville hjelpe moren å lete etter han, så hun samlet opp penger å reiste alene for å finne kroppen hans. Han var bare en unge jo. 3
Aldrisur Skrevet 3. april 2017 Forfatter #19651 Skrevet 3. april 2017 Huffameg. Her var det både vakkert og trist å komme inn. Jeg synes det smeller overalt for tiden jeg. Uhyggelige greier. I dag har jeg fylt bensin , handlet matvare, vært på møte og jobbet litt i hagen.. Veldig spennende altså. Hva driver dere med a'? 2
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2017 #19652 Skrevet 3. april 2017 Jeg ser episode to av en serie som @Rumle anbefalte meg, men huff som jeg stritter imot med alt jeg har. Krangling og mishandling og generelt fæle greier er...omtrent på lik linje med Mr. Solloway/kermit. Rumlen forstår hva jeg mener her, men huff....jeg må visst bare se den ferdig og så aldri mere. "Big Little Lies"....jeg trenger å se mange pippi-episoder etter den er ferdig altså. Ellers går det bra, takk. *ile tilbake til skjermen og på med høretelefonene og knaske druer* 1
Aldrisur Skrevet 3. april 2017 Forfatter #19653 Skrevet 3. april 2017 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Jeg ser episode to av en serie som @Rumle anbefalte meg, men huff som jeg stritter imot med alt jeg har. Krangling og mishandling og generelt fæle greier er...omtrent på lik linje med Mr. Solloway/kermit. Rumlen forstår hva jeg mener her, men huff....jeg må visst bare se den ferdig og så aldri mere. "Big Little Lies"....jeg trenger å se mange pippi-episoder etter den er ferdig altså. Ellers går det bra, takk. *ile tilbake til skjermen og på med høretelefonene og knaske druer* Det var da et gyselig valg av en serie?! Jeg har set sesong fire av Badehotellet og fryder meg så over den serien. Krangling, blod og mishandling er ikke noe for meg altså. Jeg som ikke orker å se den fæle Gunilla Persson engang. 1
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2017 #19654 Skrevet 3. april 2017 Gunilla har jeg sett ganske mye av...huff&huff...men nå ble jeg glad for at du minnet meg på badehotellet. Akkurat så koselig er det jeg trenger å ha det i fremtiden...etter sesong èn av de løgnene. Har jeg begynt, så må jeg fortsette til det er ferdig. Åhh...jeg ser frem til lyse farger, sommer og frikadeller. 1
Jerry Lee Skrevet 3. april 2017 #19657 Skrevet 3. april 2017 Hei til Hoppis og et par andre Raringer. 1
Aldrisur Skrevet 3. april 2017 Forfatter #19659 Skrevet 3. april 2017 1 minutt siden, Severus skrev: Jeg laget kremete eggerøre med laks MMM...det så bare nydelig ut! Også på skikkelig grovt brød og greier. Nå ble jeg sulten. 1
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2017 #19660 Skrevet 3. april 2017 En riktig lekkerbisken, Severus...for dem som liker sånt. Laksen må være helt død før jeg spiser den. Hei til Jerry-Berry fra meg. "Make food, not war!" *det klinger velsmakende og flott syns jeg* Severus da. Ikke gå fra oss når vi først er sammen her. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå