Rumle Skrevet 1. april 2017 #19581 Skrevet 1. april 2017 Se!!! Visste du at det er en italiensk by som heter Scilla? Dette må da være vårt cue til å pakke snippesken å flytte, vel?!!! 2
Rumle Skrevet 1. april 2017 #19582 Skrevet 1. april 2017 2 minutter siden, Frøkensina skrev: Enig der, jeg har jo heller ikke vært utenfor døren 1
Frøkensina Skrevet 1. april 2017 #19583 Skrevet 1. april 2017 Vi får oppmuntre hverandre til bladknasking/oppskrifter utover sommeren tenker jeg! Og så skal jo så de tusenfrydlignende blomstene, og kuletistel. Aner at jeg har plassmangel til innesåing når jeg titter rpå haugen med frøposer 1
Frøkensina Skrevet 1. april 2017 #19584 Skrevet 1. april 2017 1 minutt siden, Rumle skrev: Se!!! Visste du at det er en italiensk by som heter Scilla? Dette må da være vårt cue til å pakke snippesken å flytte, vel?!!! Ååååååå Nydelig liten blomsternavnby, ante ikke det nei, drar vi NÅ? 1
Rumle Skrevet 1. april 2017 #19585 Skrevet 1. april 2017 2 minutter siden, Frøkensina skrev: Vi får oppmuntre hverandre til bladknasking/oppskrifter utover sommeren tenker jeg! Og så skal jo så de tusenfrydlignende blomstene, og kuletistel. Aner at jeg har plassmangel til innesåing når jeg titter rpå haugen med frøposer Vi får oppmuntre hverandre til bladnasking Jeg trenger visst nye briller 2
Frøkensina Skrevet 1. april 2017 #19586 Skrevet 1. april 2017 Akkurat nå, Rumle skrev: Vi får oppmuntre hverandre til bladnasking Jeg trenger visst nye briller 1
Rumle Skrevet 1. april 2017 #19587 Skrevet 1. april 2017 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Ååååååå Nydelig liten blomsternavnby, ante ikke det nei, drar vi NÅ? Tror det ligger på Sicilia også! Blir det bedre? 1
Rumle Skrevet 1. april 2017 #19589 Skrevet 1. april 2017 Scilla (Greek: Σκύλλα) is a town and comune in Calabria, Italy, administratively part of the Province of Reggio Calabria. It is the traditional site of the sea monster Scylla of Greek mythology. Chianalea and the Castle The town, 22 kilometres (14 mi) from the city of Reggio, lies in front of the strait of Messina, and it is composed of two parts: the downtown, where the town offices and the residence of the patronal saint are situated, and Marina di Scilla, the beach-front, populated by tourists and thus heavily characterized by hotels and restaurants. Since its beach is the first place north of Reggio Calabria where the waters are not cooled down by the strait draughts. The Ruffo Castle, a fortress built by the Dukes of Calabria overlooks the beach. On a seaward-facing terrace is Scilla Lighthouse, an important aid to ships entering the Strait of Messina from the north. Nei, det ligger visst på fastlandet 2
Rumle Skrevet 1. april 2017 #19590 Skrevet 1. april 2017 (endret) Det fikk meg til å tenke på Annie Hawes bøker, har du lest Extra Virigin? Endret 1. april 2017 av Rumle 1
Rumle Skrevet 1. april 2017 #19592 Skrevet 1. april 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Det gjør ingenting, bare seeeeeeee Herreguuuud! 2
Frøkensina Skrevet 1. april 2017 #19593 Skrevet 1. april 2017 1 minutt siden, Rumle skrev: Det fikk meg til å tenke på Annie Hawes bøker, har du lest Extra Virigin? Nei, er de bra? 1
Rumle Skrevet 1. april 2017 #19594 Skrevet 1. april 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Nei, er de bra? Jaaaaaa!!! Du vil elsker den, det gjør jeg i alle fall! http://www.goodreads.com/book/show/701965.Extra_Virgin Hvis du liker den kan du lese flere bøker om livet der, alle er fantastisk fine og ganske så morsomme! Jeg tror jammen jeg snart må lese de igjen 1
Frøkensina Skrevet 1. april 2017 #19595 Skrevet 1. april 2017 4 minutter siden, Rumle skrev: Scilla (Greek: Σκύλλα) is a town and comune in Calabria, Italy, administratively part of the Province of Reggio Calabria. It is the traditional site of the sea monster Scylla of Greek mythology. Chianalea and the Castle The town, 22 kilometres (14 mi) from the city of Reggio, lies in front of the strait of Messina, and it is composed of two parts: the downtown, where the town offices and the residence of the patronal saint are situated, and Marina di Scilla, the beach-front, populated by tourists and thus heavily characterized by hotels and restaurants. Since its beach is the first place north of Reggio Calabria where the waters are not cooled down by the strait draughts. The Ruffo Castle, a fortress built by the Dukes of Calabria overlooks the beach. On a seaward-facing terrace is Scilla Lighthouse, an important aid to ships entering the Strait of Messina from the north. Nei, det ligger visst på fastlandet Ser ut som vi flytter rett inn i mytologien Jeg har tatt båt der, men det var togbåt så jeg så jo ingenting 1
Rumle Skrevet 1. april 2017 #19596 Skrevet 1. april 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Ser ut som vi flytter rett inn i mytologien Jeg har tatt båt der, men det var togbåt så jeg så jo ingenting Har du?! 1
Frøkensina Skrevet 1. april 2017 #19597 Skrevet 1. april 2017 1 minutt siden, Rumle skrev: Jaaaaaa!!! Du vil elsker den, det gjør jeg i alle fall! http://www.goodreads.com/book/show/701965.Extra_Virgin Hvis du liker den kan du lese flere bøker om livet der, alle er fantastisk fine og ganske så morsomme! Jeg tror jammen jeg snart må lese de igjen Kjempefint tips, må virkelig se å få bestilt noen bøker og ta med denne! 1
Frøkensina Skrevet 1. april 2017 #19598 Skrevet 1. april 2017 Akkurat nå, Rumle skrev: Har du?! Ja vi tok tog fra Napoli som kjørte over i båten over Messinastredet til Sicilia 1
Rumle Skrevet 1. april 2017 #19599 Skrevet 1. april 2017 (endret) 2 minutter siden, Frøkensina skrev: Kjempefint tips, må virkelig se å få bestilt noen bøker og ta med denne! Jaaaa, det er skikkelig feelgood-bøker, utrolig mange artige karakterer i den lille byen, og hun beskriver dem veldig morsomt og britisk Men på en varm og fin måte likevel Endret 1. april 2017 av Rumle 1
Severus Skrevet 1. april 2017 #19600 Skrevet 1. april 2017 Når dere flytter til Italia, jeg tror jeg velger St.Petersburg 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå