Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fy søren så deilig det er nå. Kjempevarmt, strålende sol! Gikk nettopp forbi noen arbeidskarer som hadde radio/musikk på dødshøyt, måtte åpne jakka pga varmen, alle smiler! Åh, for en deilig vårdag som føles som sommer. Gleder meg til mer av dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Her er det overskyet og kald vind. Fuglene kvitrer litt forsiktig, men holder igjen den store gleden, tror jeg.
---
Og hvor har Aldri blitt av, egentlig? Er det en oppgave for Brødrene Dahl? :sjokkert:

5688932788_91a6cf8329_z.jpg

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet

Jeg tipper at aldri er ute i Hagen!

Skrevet

Carl Ivar?

Skrevet

Ja, hvor blir aldri av, mon tro? :vetikke:

:unsure:

Skrevet

Vi savner deg o store Aldrimor! :grine:

• Liker 1
Skrevet

I svarte svingene! Maskinen min fusker fremdeles! :glare:

*en dag er jeg plutselig borte - kanskje - og da vet dere årsaken...jeg bare nevner det...*

Gjest Inggolf
Skrevet

Fy søren så deilig det er nå. Kjempevarmt, strålende sol! Gikk nettopp forbi noen arbeidskarer som hadde radio/musikk på dødshøyt, måtte åpne jakka pga varmen, alle smiler! Åh, for en deilig vårdag som føles som sommer. Gleder meg til mer av dette.

:skratte:

Jaaaa det har vært supervær idag! Har sittet ute med kun kjole og vært varmere enn varmest!

Det blir nok årets første utepils i morgen!

• Liker 1
Skrevet

Arbeidskarer og vår hører jo fint sammen og det. :ler: Gleeeeder meg til jakka kan helt av.Fikk desverre ikke rota meg ut før sola var forsunnet idag.

Skrevet

Har ikke aldri dukket opp enda?? :klo:

Bør vi dra på leit, on tro? :lete:

Skrevet

Mhm...for jeg har heller ikke sett henne. Kan ikke ha dratt på langtur igjen vel, uten å si ifra først?

Skrevet

Hun er veldig opptatt sa hun

Skrevet

Mhm...for jeg har heller ikke sett henne. Kan ikke ha dratt på langtur igjen vel, uten å si ifra først?

Håper ikke det? :sukk:

Hun er veldig opptatt sa hun

Åhh .. Vet du når hun kommer tilbake?

Skrevet

Nei, men hun nevnte det når hun var innom i forbifarten.

Skrevet

Jeg har mistet m-ene ine på tastaturet - så jeg å altså lime de inn etter jeg har skrevet! Utrolig irriterende :sukk: Kanskje jeg bare skal skrive ord uten * :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Hihi...litt søtt uten m`er også da. lol

• Liker 1
Skrevet

It's idnight and the oon is up!

• Liker 3
Skrevet

:fnise:

• Liker 1
Skrevet

:fnise:

Du kan jo skrive w i stedenfor m. Det er jo omtrent det samme. Jeg wener, det er jo owtrent det sawwe.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...