Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Med bare fem minutter igjen så får jeg stille opp!

c6700e0185be5c6062fd0ade4a42f678.gif

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Aldrisur skrev:

Kan hende jeg er miljøskadd, men tenker litt på fjerte også .:fnise:

Det er du nok! :ler: 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Frøkensina skrev:

Du er berre lækker! :nordvesta:

1, april om et minutt!

• Liker 3
Skrevet

Jupp 1. april nå :nordvesta: 

Er dårlig på 1.april spøker, både å lage og å ta de :ler::ninja: 

• Liker 2
Skrevet

Samme her. :5:

• Liker 2
Skrevet

:skravle:  

Tror jeg må vegetere litt jeg nå :klemmer: 

• Liker 2
Skrevet

Ok. God vegetasjon. :nordvesta:

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Ok. God vegetasjon. :nordvesta:

:ler: Takk :vinke: Ha en god natt 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

:ler: Takk :vinke: Ha en god natt 

Takk det samme. :klem:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg tror at jeg vil dele en mulighet til å få seg en god latter...eller jaffal en liten "humr" dypt nede. 
Denne standupdamen tar de vakre modellenes poseringer ned til det folkelige og gjør så godt hun kan,
men det er tydeligvis forskjell på dem og oss. Det ser så enkelt ut, men er det ikke alltid. 
Håper at alle finner noe å bli i godt fredagshumør av her. God frædda til alle sammen oppe i det blå. 
https://www.instagram.com/celestebarber/   :phaedra::kaffekopp::nori:Vi får alle gjøre vårt beste i dag.

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Skrevet
10 timer siden, Frøkensina skrev:

Hvor har Rumle gjort av seg? Jeg har kjøpt såjord og noen pottesaker i dag hvertfall, og så mangler vi fredagsdansen! 

10 timer siden, Frøkensina skrev:

Jammen godt du tok på deg oppgaven i siste liten! :Nikke: :blomst:

Har du fått sådd? :)

Goooood helg til alle sammen :blomst:  

• Liker 2
Skrevet

Jeg venter utålmodig på at det skal spire i noen av koppene jeg har sådd i... Det går SÅ SAKTEEEE! Kanskje Rumle kan komme med litt blomstre-støv til oss begge Frøkensina?

• Liker 2
Skrevet

Jeg skal så i dag Rumle! :blomst: Men setter meg på liste med deg uansett My, trenger all hjelp jeg kan få :ler: Har dårlige erfaringer med dette fra før. Det kan ta et par uker før det spirer, kommer til å bli like utålmodig. 

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg tror at jeg vil dele en mulighet til å få seg en god latter...eller jaffal en liten "humr" dypt nede. 
Denne standupdamen tar de vakre modellenes poseringer ned til det folkelige og gjør så godt hun kan,
men det er tydeligvis forskjell på dem og oss. Det ser så enkelt ut, men er det ikke alltid. 
Håper at alle finner noe å bli i godt fredagshumør av her. God frædda til alle sammen oppe i det blå. 
https://www.instagram.com/celestebarber/   :phaedra::kaffekopp::nori:Vi får alle gjøre vårt beste i dag.

Nydelig :laugh: Ser for meg at vi poserer sånn sammen hele gjengen :ler: 

• Liker 2
Skrevet

Hva skal du så Frøkensina? 

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, Aldrisur skrev:

Dette skulle jeg gjerne høre mer om.

Du er veldig god til å skrive, så jeg har trua på deg Fantastica. :tommelsmil:

Takk for at du har trua, Aldrisur. Boka handler om meg og mitt liv, om hvor ødeleggende misbruk i barndommen er og hvordan det er å leve med denne grusomme hemmeligheten helt alene. I tillegg skildrer jeg hvordan det var å vokse opp med foreldre som ikke så meg, og hvordan det la sten til byrden. Den er ganske fæl, dessverre, men den må fortelles.

• Liker 3
Skrevet

Håper det går bra med boka di Fantastica, må ha vært vanskelig å skrive. 

• Liker 1
Skrevet

Den var grusom å skrive, Frøkensina, men nå er den ferdig og jeg skal sende den inn til et forlag. Blir spennende å se hva som skjer videre.

• Liker 3
Skrevet
36 minutter siden, Mynona skrev:

Hva skal du så Frøkensina? 

Har frø både til å så inne og ute, men noen av de ute burde jeg kanskje prøve inne også hvis jeg får plass. 

Skal hvertfall så to ulike erteblomster inne (gammeldagse med mye duft) og en rosaaktig solsikke Ms Mars. Og blomkarse. 

Har masse valmuer å så ute, både flerfargede kornvalmuer og pompom opiumsvalmuer. Mini tusenfryd, regnbuechard (de bladgrønnsakene Rumle hadde i fjor i rødt) og ringblomster. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Fantastica skrev:

Den var grusom å skrive, Frøkensina, men nå er den ferdig og jeg skal sende den inn til et forlag. Blir spennende å se hva som skjer videre.

:klemmer: Ja det blir spennende :duskedame: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...