Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Aldrisur skrev:

Gjestene mine har reist, men så plutselig fikk jeg en ny gjest. Hun ligger og sover nå. :lillesky:

Et av barna? Eller en søt vofs eller pus? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Et av barna? Eller en søt vofs eller pus? 

Den lille blondinen på 7. :ninuskapus:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være hyggelig med besøk, men det pleier å være godt når de drar også. Med unntak av sånne søte småprinsesser kanskje.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Aldrisur skrev:

Den lille blondinen på 7. :ninuskapus:

Har hun blitt 7 allerede?? Wow!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Frøkensina skrev:

Heldige begge to dere :lillesky: Var kanskje hun som fikk den flotte prinsessekaken.

Vi er såå heldige. Leste her inne et sted at en mormor vil ha betaling for å passe de små. Jeg skulle heller betalt for å få ha de her. :) 

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Kan være hyggelig med besøk, men det pleier å være godt når de drar også. Med unntak av sånne søte småprinsesser kanskje.

De store er jo ikke noe slitsomme lenger. "Værre" men han lille klatremusa som ikke har et veldig tydelig språk enda. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Mynona skrev:

Har hun blitt 7 allerede?? Wow!

Ja, tida går jo så innmari fort. De to eldste går i 2. klasse nå. :laugh:

Hvordan går det med deg? Har du kommet deg over salgsrusen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte det kunne være venner/bekjente på besøk :ler: Høres ut som småttisen krever litt konstant overvåking ja :fnise: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Tenkte det kunne være venner/bekjente på besøk :ler: Høres ut som småttisen krever litt konstant overvåking ja :fnise: 

Det er så utrolig koselig når de spør om å få være her. Jeg tenker den dagen kommer at det ikke er så stas lenger, så må bar nyte det så lenge det varer. 

Men hun var sliten i kveld altså. Først på skolen, så på SFO, så ridning og deretter hjem hit. Men glad og lykkelig og jeg fikk vite hvilke "stygge ord" hun hadde lært av noen gutter på skolen.. :hakeslepp: Jeg døøøør av latter (men det vet ikke hun) fordi hun uttaler de stygge ordene helt feil. :unsure:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Aldrisur skrev:

Oi, det er jo lenge til. 

Jeg synes det er så koselig ar de har kommet så langt. Vi omgir oss med så mye "utenlandsk" kultur, og det er vel og bra, men vi må ta vare på det urnorske også. 

Enig! Jeg trodde egentlig ikke de kom videre til finalen, at det var for "sært" for det vide publikum. Så da var det ekstra moro at de kom videre!! :jepp: Og ja, det er viktig å passe på kulturarven vår :Nikke: 

25 minutter siden, Frøkensina skrev:

Åja, har ikke fulgt med på det. Men får se etter danserne til FruN om jeg husker det! :jepp: 

Se etter tradisjonelt kledde mennesker :opplyser: 

8 minutter siden, Aldrisur skrev:

Vi er såå heldige. Leste her inne et sted at en mormor vil ha betaling for å passe de små. Jeg skulle heller betalt for å få ha de her. :) 

Betalt for å passe barnebarn? :blink: Altså, om foreldrene misbruker barnepass kan jeg skjønne at det blir brukt som et middel for å roe det ned, men ellers..? Glad vi har besteforeldre som er likere deg der, Aldri!

7 minutter siden, Aldrisur skrev:

Ja, tida går jo så innmari fort. De to eldste går i 2. klasse nå. :laugh:

Hvordan går det med deg? Har du kommet deg over salgsrusen? 

Så store!! :bond: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Det er så utrolig koselig når de spør om å få være her. Jeg tenker den dagen kommer at det ikke er så stas lenger, så må bar nyte det så lenge det varer. 

Men hun var sliten i kveld altså. Først på skolen, så på SFO, så ridning og deretter hjem hit. Men glad og lykkelig og jeg fikk vite hvilke "stygge ord" hun hadde lært av noen gutter på skolen.. :hakeslepp: Jeg døøøør av latter (men det vet ikke hun) fordi hun uttaler de stygge ordene helt feil. :unsure:

:laugh: Sånt er jo kjempemorsomt da. Godt å høre at du koser deg sånn! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Frøkensina skrev:

Skal jeg se etter de neste fredag da FruN? Eller kommer de tilbake senere? 

De skal ikke på igjen før finalen i mai, men det ligger klipp ute på tv2 :jepp: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, FruN skrev:

De skal ikke på igjen før finalen i mai, men det ligger klipp ute på tv2 :jepp: 

Ok :blomst: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har Rumle gjort av seg? Jeg har kjøpt såjord og noen pottesaker i dag hvertfall, og så mangler vi fredagsdansen! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...