Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Månn-månn. :)  Jeg har allerede vært en del på beina og skal ha frokost om litt. Fersk baguett, smør
og jarlsberg med mengder av grønnsaksting til. Er så godt atte. Glad for at jeg gledes over de enkle ting.:nori:

Endret av Hoppetaujenta
en N stakk av
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De siste nettene har jeg kjent en tiltakende ekkel lukt på mitt soverom. Forstyrret natteroen har den.  :glare: Jeg tenkte på hva dette kunne være, men kjente ikke igjen lukten...men så kom jeg til å tenke på..."Åndenes makt"...og jeg visste at DET er det jeg tenker på. En dyp jordeim av noe gammelt og råttent som står og våker over meg og det er like før jeg kjenner en hånd son tar tak i foten der nede i sengeenden og DRAR! 

I dag endevendte jeg alt og fant det ut; jeg hadde for to dager siden kjøpt en papirpose med poteter og den skulle i kjelleren, men så hadde jeg ikke tid der og da...det kaldeste stedet var under senga på soverommet. Guuu, så glad jeg ble da jeg fant den. De hadde begynt å råtne allerede, så nå er de kastet  og soverommet lufter seg etter støvsug og vask. I`m hoppy again!  :hoppe: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppe og potetspøkelsene :sulosi::fnise: 

Huff har ikke vært noen morsom dag ellers :sukk: Men nå er det hvertfall helg :blomst: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aha. Da forstår jeg bedre. Har du lagt planer for hvilke talentiader dine barn skal bli med på om noen år da? 
Kan vel ligge godt an i baking for unger etter hvert? :jepp: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.3.2017 den 17.28, Fantastica skrev:

Jeg må bare skryte litt av meg selv... I dag gjorde jeg ferdig manuskriptet til min første bok, og når jeg har fått noen til å lese gjennom den skal jeg sende den til forlag. Kryss fingrene for meg da. :)

Dette skulle jeg gjerne høre mer om.

Du er veldig god til å skrive, så jeg har trua på deg Fantastica. :tommelsmil:

10 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

De siste nettene har jeg kjent en tiltakende ekkel lukt på mitt soverom. Forstyrret natteroen har den.  :glare: Jeg tenkte på hva dette kunne være, men kjente ikke igjen lukten...men så kom jeg til å tenke på..."Åndenes makt"...og jeg visste at DET er det jeg tenker på. En dyp jordeim av noe gammelt og råttent som står og våker over meg og det er like før jeg kjenner en hånd son tar tak i foten der nede i sengeenden og DRAR! 

I dag endevendte jeg alt og fant det ut; jeg hadde for to dager siden kjøpt en papirpose med poteter og den skulle i kjelleren, men så hadde jeg ikke tid der og da...det kaldeste stedet var under senga på soverommet. Guuu, så glad jeg ble da jeg fant den. De hadde begynt å råtne allerede, så nå er de kastet  og soverommet lufter seg etter støvsug og vask. I`m hoppy again!  :hoppe: 

Å fydsameg! Råtne poteter lukter skikkelig høgg. Bra du fant ut av det da. :gape:

6 timer siden, Frøkensina skrev:

Hoppe og potetspøkelsene :sulosi::fnise: 

Huff har ikke vært noen morsom dag ellers :sukk: Men nå er det hvertfall helg :blomst: 

Nå er det helg og dagen i dag er snart glemt Frøkensina. :klemmer:

17 minutter siden, FruN skrev:

Åååååå, nå er jeg sååå glaaaaad!!! :nori::nori::nori::nori::nori:

Gjett om jeg tenkte på deg. Kjenner du noen av dem? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Aha. Da forstår jeg bedre. Har du lagt planer for hvilke talentiader dine barn skal bli med på om noen år da? 
Kan vel ligge godt an i baking for unger etter hvert? :jepp: 

Neeeh, eventuelle talentiader skal de nå få bestemme over selv :ler: Men om de blir med i den dansegruppa hadde mor syntes det var stas :jepp: 

6 minutter siden, Aldrisur skrev:

Dette skulle jeg gjerne høre mer om.

Du er veldig god til å skrive, så jeg har trua på deg Fantastica. :tommelsmil:

Å fydsameg! Råtne poteter lukter skikkelig høgg. Bra du fant ut av det da. :gape:

Nå er det helg og dagen i dag er snart glemt Frøkensina. :klemmer:

Gjett om jeg tenkte på deg. Kjenner du noen av dem? 

Fire av de bor oppi bygda her :jepp: Kjenner de ikke så godt, men sånn passe :) 

Endret av FruN
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, FruN skrev:

Neeeh, eventualle talentiader skal de nå få bestemme over selv :ler: Men om de blir med i den dansegruppa hadde mor syntes det var stas :jepp: 

Fire av de bor oppi bygda her :jepp: Kjenner de ikke så godt, men sånn passe :) 

Da skal jeg stemme på dem neste fredag. Og hoppe :hoppe:litt i uka som kommer. :gape:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Da skal jeg stemme på dem neste fredag. Og hoppe :hoppe:litt i uka som kommer. :gape:

Spar stemmene til finalen :ler: Men stem i vei da! :jepp: Ååå, det blir moro! :nori:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, FruN skrev:

Spar stemmene til finalen :ler: Men stem i vei da! :jepp: Ååå, det blir moro! :nori:

Er det finale neste fredag? Jeg stemmer uansett når det er jeg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Er det finale neste fredag? Jeg stemmer uansett når det er jeg. :fnise:

Litt usikker på når finalen er..men det er semifinale igjen neste uke :jepp: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Akkurat nå, FruN skrev:

Finalen er 21. mai :opplyser: 

Oi, det er jo lenge til. 

Jeg synes det er så koselig ar de har kommet så langt. Vi omgir oss med så mye "utenlandsk" kultur, og det er vel og bra, men vi må ta vare på det urnorske også. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Frøkensina skrev:

Hvilket program er det snakk om?

Norske talenter. :opplyser:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, har ikke fulgt med på det. Men får se etter danserne til FruN om jeg husker det! :jepp: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjestene mine har reist, men så plutselig fikk jeg en ny gjest. Hun ligger og sover nå. :lillesky:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...