Aldrisur Skrevet 30. mars 2017 Forfatter #19482 Skrevet 30. mars 2017 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Kos deg med besøk! Takk snuppa - det skal jeg. 1
Fantastica Skrevet 30. mars 2017 #19484 Skrevet 30. mars 2017 Jeg må bare skryte litt av meg selv... I dag gjorde jeg ferdig manuskriptet til min første bok, og når jeg har fått noen til å lese gjennom den skal jeg sende den til forlag. Kryss fingrene for meg da. 3
Severus Skrevet 30. mars 2017 #19485 Skrevet 30. mars 2017 Idag ville jeg ha Finnsbråten wienerpølse med ketchup og russisk rekesalat. 2
Mynona Skrevet 30. mars 2017 #19487 Skrevet 30. mars 2017 Kos deg med besøk Aldri!! 1 time siden, Fantastica skrev: Jeg må bare skryte litt av meg selv... I dag gjorde jeg ferdig manuskriptet til min første bok, og når jeg har fått noen til å lese gjennom den skal jeg sende den til forlag. Kryss fingrene for meg da. Oi, så morsomt. Hva handler den om da?
Hoppetaujenta Skrevet 30. mars 2017 #19488 Skrevet 30. mars 2017 Skulle ikke forundre meg om den handlet om...oss... Vi har inspirert og inspirert for harde livet. lol
Rumle Skrevet 30. mars 2017 #19490 Skrevet 30. mars 2017 21 timer siden, Aldrisur skrev: Sitter her i natten og prøver å reflektere over KG. Tenk at noen klarer å irritere seg over telletråder? Ekstra irriterende er det at noen av disse trådene "fisker likes". Hva er disse laiksene verdt? Hva kan de brukes til liksom? Jeg gir likes til akkurat hvem jeg vil og til hvilke innlegg jeg vil. Og det kommer helt an på i hvilke tråder jeg er i. Ofte laiker jeg for å vise at jeg har lest innlegget og liker det. I diskusjonstråder laiker jeg de innleggene som tiltaler meg og spesielt dersom jeg er enig. Årsaken til at jeg (nesten) aldri deltar i diskusjonstråder selv her inne, er at de trådene som oftes går helt av hengslene i usakligheter. Og jeg lar (lot) meg provosere. Det gidder jeg ikke lenger. Jeg er på KG fordi jeg vil ha positiv inspirasjon, hyggelige venner og gode opplevelser. Så lenge det er mulighet for sosialt prat og tulleleker, så er KG noe mer enn et diskusjonsforum for meg. Mine beste "forumvenner" her inne, har jeg fått nettopp gjennom "sosial prat og tøysetråder". Uten ddisse trådene hadde vi ikke blitt kjent. Jeg gremmes over mange hovedinnlegg og overskrifter på forumet - men lar meg ikke irritere av den grunn. Om jenter liker best å ha den i ener'n eller toer'n, eller hvordan puppene til "Lille Havfrue" ser ut, er meg revnende likegyldig. Da teller jeg heller til 123. For å si det sånn. Jeg er så glad for å ha denne Juballongen som et fristed der jeg kan si hva jeg vil når jeg vil. Du får sagt det du, aldri Det er sååååå fint å ha deg tilbake igjen! 4 timer siden, Hoppetaujenta skrev: *setter inn en sitronkake i kjøleskapet så hver og en kan forsyne seg, eller la det være* *først i køen* Hallo der! hvem har stjålet bunnen?!!! 3 timer siden, Severus skrev: Idag ville jeg ha Finnsbråten wienerpølse med ketchup og russisk rekesalat. Blir wienerpølser her også i dag 1
Hoppetaujenta Skrevet 30. mars 2017 #19491 Skrevet 30. mars 2017 5 minutter siden, Rumle skrev: Hallo der! hvem har stjålet bunnen?!!! ...jeg ehh...tok den bort fordi den virket liksom så tørr og knudrete...visste ikke at dere ville ha den... *tørke seg rundt munnen og fjerne smuler fra skjorta...* 1
Rumle Skrevet 30. mars 2017 #19492 Skrevet 30. mars 2017 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: ...jeg ehh...tok den bort fordi den virket liksom så tørr og knudrete...visste ikke at dere ville ha den... *tørke seg rundt munnen og fjerne smuler fra skjorta...* *fnyyyys* 1
Hoppetaujenta Skrevet 30. mars 2017 #19494 Skrevet 30. mars 2017 Er du allergisk mot kakebunn kanskje? Godt at jeg tok den bort da.
Hoppetaujenta Skrevet 31. mars 2017 #19498 Skrevet 31. mars 2017 Så mye aktiv kunst har jeg ikke sett på veldig lenge... Godmorgen i tråden. 2
Severus Skrevet 31. mars 2017 #19499 Skrevet 31. mars 2017 Dette er 3 gangen jeg hører på Beethovens Appassionata denne morgenen. Jeg skjønner hvorfor det var favoritt stykket til Lenin. 2
Frøkensina Skrevet 31. mars 2017 #19500 Skrevet 31. mars 2017 Fint stykke S 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Så mye aktiv kunst har jeg ikke sett på veldig lenge... Godmorgen i tråden. Jeg kjedet meg en smule Morn morn 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå