Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sitter her i natten og prøver å reflektere over KG. Tenk at noen klarer å irritere seg over telletråder? Ekstra irriterende er det at noen av disse trådene "fisker likes". Hva er disse laiksene verdt? Hva kan de brukes til liksom?

Jeg gir likes til akkurat hvem jeg vil og til hvilke innlegg jeg vil. Og det kommer helt an på i hvilke tråder jeg er i. Ofte laiker jeg for å vise at jeg har lest innlegget og liker det. I diskusjonstråder laiker jeg de innleggene som tiltaler meg og spesielt dersom jeg er enig.

Årsaken til at jeg (nesten) aldri deltar i diskusjonstråder selv her inne, er at de trådene som oftes går helt av hengslene i usakligheter. Og jeg lar (lot) meg provosere. Det gidder jeg ikke lenger. Jeg er på KG fordi jeg vil ha positiv inspirasjon, hyggelige venner og gode opplevelser. Så lenge det er mulighet for sosialt prat og tulleleker, så er KG noe mer enn et diskusjonsforum for meg.  

Mine beste "forumvenner" her inne, har jeg fått nettopp gjennom "sosial prat og tøysetråder". Uten ddisse trådene hadde vi ikke blitt kjent. :ninuskapus:

Jeg gremmes over mange hovedinnlegg og overskrifter på forumet - men lar meg ikke irritere av den grunn. Om jenter liker best å ha den i ener'n eller toer'n, eller hvordan puppene til "Lille Havfrue" ser ut, er meg revnende likegyldig.

Da teller jeg heller til 123. For å si det sånn. :)

Jeg er så glad for å ha denne Juballongen som et fristed der jeg kan si hva jeg vil når jeg vil. :hallo:

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klappe:  Meget enig. I natten. 

• Liker 2
Skrevet

Amen min venn. :rosaengel:

:klem:

• Liker 2
Skrevet

Kjennes nesten som om jeg fikk en velsignelse å ta med meg inn i søvn der. :Gjesp:  Er du selv utrøtt? 

• Liker 2
Skrevet

...jeg bare må. Sov godt og hvil deg vakkert. :Gjesp:  zzz

• Liker 1
Skrevet

Godmorgen, hopp og sprett! :)   :kaffekopp:
s-475253050.jpg

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Godmorgen, hopp og sprett! :)   :kaffekopp:
s-475253050.jpg

Har du hoppet og sprettet rundt her så tidlig på morgenen du'a?

Og lagd frokost til oss og all ting. :klem:Det er sånne jenter vi trenger her i KG-landet det tenker jeg! :hoppe:Nydelig bilde - til å spise opp. :sikle:

sparkebukse.jpg.51b836cb735e24994b89d0c766848319.jpg

Jeg får pile avgårde og kle på meg. :vinke:

• Liker 2
Skrevet

Åååå...beibiklær jo! ...eller er det din private onepiece? :fnise: *unnskyld, ikke meningen å le* :) < *skjerpeseg*

• Liker 1
Skrevet

Det er min egen private Wånpiz ja! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Hmm... :klo:  Du er kanskje ikke så veldig lang du?                                                             :laugh: 

• Liker 1
Skrevet

Ok. Da tar jeg det som at du faktisk er ganske lang, men skjuler det godt i en sky av godt humør. :lur: 
Hmm...skal vi se her *myse i krystallkula si* Hun er omtrent 1.70 på en veldig god dag. Ikke sant? :fnise: 

• Liker 2
Skrevet

På en veldig god dag er jeg 1.72, og på en veldig dårlig en er jeg vel sånn ca. 50 centimeter. :hoho:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Ahh...var ikke så langt unna da nei. Jeg så deg nok med vårlige ballerinasko antar jeg. Er noen lave hæler der. Du er myye lenge enn meg på en dårlig dag, for da befinner jeg meg i gropa mellom teppeskjøtene på gulvet. :( 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Ehh...jaja, så har jeg lyttet til disse her to som skal opptre for "kronprinsessan Victoria" i hennes 40-års lag om litt og alt er utsolgt...uvisst av hvilken grunn...men de er sikkert veldig søte, barske og rytmiske for alle småttingjentene og noen gutter der ute. Hva syns dere damer? Blir dere sjarmert i senk kanskje? :lur:  

:nori: ...og her er lillesøster som skal samme veien. De er helt klart rørt sammen av de samme ingrediensene kan det se ut som eksteriørmessig. Synd at hun ikke er tvilling hun også da. 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet

:vinke: Greit å komme hjem og tørke opp litt  :regn: 

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, Aldrisur skrev:

Har du hoppet og sprettet rundt her så tidlig på morgenen du'a?

Og lagd frokost til oss og all ting. :klem:Det er sånne jenter vi trenger her i KG-landet det tenker jeg! :hoppe:Nydelig bilde - til å spise opp. :sikle:

sparkebukse.jpg.51b836cb735e24994b89d0c766848319.jpg

Jeg får pile avgårde og kle på meg. :vinke:

Bra du har kledd deg godt i dag :ler: 

• Liker 1
Skrevet

*setter inn en sitronkake i kjøleskapet så hver og en kan forsyne seg, eller la det være*
         59826_822.jpg  :spise: *først i køen* 

• Liker 3
Skrevet

:hoppendeglad:  And, og jeg har med kaffe :jepp::kaffekopp: 

• Liker 1
Skrevet

Markus og Martinus er jo kjempepop blant småjentene. Synd at de blir større liksom. :(

Uvant med regn for tiden, men det trengs vel litt rotbløyte. Ellers har dagen vært full av forberedelser til å få folk i hus. Nå kommer de snart. 

Hvis jeg får tid, stikker jeg innom igjen i løpet av kvelden. Hvis ikke må dere ha en fin torsdagskveld og koooooose dere. 

Forresten: Takk for nydelig Sitronkake, and (?) og kaffe. :vinke:

:danser:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...