Hoppetaujenta Skrevet 29. mars 2017 #19401 Del Skrevet 29. mars 2017 (endret) Nei, det har jeg ikke. Hektet betyr at den er utrolig bra? *tenk at man kan spørre så dumt* *jo, jeg vet hva det betyr, men man kan bli hektet av så mange grunner* Den fikk en femmer fra "Filmpolitiet" ser jeg. Da skal jeg ha den i bakhånden. Jeg holder på å følge herr Wallander i mål på siste sesongen. Han er i ferd med å miste taket stakkars. Jeg har lett over alt etter ei skikkelig gripetang som jeg trenger NÅ, men den er borte. Må nok handle litt i morgen ja. Tenger, en hammer og kjekt-å-ha på en dertil egnet plass. Europris etc. har vel ikke så god kvalitet, eller? Endret 29. mars 2017 av Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. mars 2017 #19402 Del Skrevet 29. mars 2017 Hva er en "kjekt å ha på en dertil egnet plass" for noe? Jeg ville ha kjøpt hammer og tang på Jernia tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. mars 2017 #19403 Del Skrevet 29. mars 2017 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Nei, det har jeg ikke. Hektet betyr at den er utrolig bra? *tenk at man kan spørre så dumt* *jo, jeg vet hva det betyr, men man kan bli hektet av så mange grunner* Den fikk en femmer fra "Filmpolitiet" ser jeg. Da skal jeg ha den i bakhånden. Jeg holder på å følge herr Wallander i mål på siste sesongen. Han er i ferd med å miste taket stakkars. Jeg har lett over alt etter ei skikkelig gripetang som jeg trenger NÅ, men den er borte. Må nok handle litt i morgen ja. Tenger, en hammer og kjekt-å-ha på en dertil egnet plass. Europris etc. har vel ikke så god kvalitet, eller? Den er ganske bra til å være en sånn serie jaffal så langt. Veldig mye bra musikk så langt også Europris har vel helt ok kvalitet på mye, kommer an på hva du er på jakt etter 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. mars 2017 #19404 Del Skrevet 29. mars 2017 En sånn serie? En sånn kjekt å ha? Dere prater bare i koder i dag! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. mars 2017 #19405 Del Skrevet 29. mars 2017 6 minutter siden, Frøkensina skrev: En sånn serie? En sånn kjekt å ha? Dere prater bare i koder i dag! Haha! Du vet .. en sånn en 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. mars 2017 #19406 Del Skrevet 29. mars 2017 6 minutter siden, Rumle skrev: Haha! Du vet .. en sånn en Aner ikke 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. mars 2017 #19407 Del Skrevet 29. mars 2017 I natt, etter en tur på badet, prøvde jeg å lokalisere sengen min (som lå i stummende mørke pga. 2 ødelagte lyspærer), da jeg plutselig trakket på noe som hørtes ut som et svæææært, knitrende plast-sjokoladepapir! Hmm! tenkte jeg, og tok et skritt til, og enda ett og enda ett - men det hjalp ingenting! Det var knitrende sjokoladepapir over hele gulvet! Fikk litt panikk, og var ganske forundret, men klarte til slutt å finne sengen, og mobilen - som jeg brukte som lommelykt, og fikk se at jeg hadde satt fast en tom plastdings på ene skoen (en slik som det er våte rengjøringskluter i) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. mars 2017 #19408 Del Skrevet 29. mars 2017 6 minutter siden, Frøkensina skrev: Aner ikke Jeg bare tuller, det var bare en dårlig forklaring fra meg i utgangspunktet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. mars 2017 #19409 Del Skrevet 29. mars 2017 4 minutter siden, Rumle skrev: Jeg bare tuller, det var bare en dårlig forklaring fra meg i utgangspunktet Åja du er en sånn en! 8 minutter siden, Rumle skrev: I natt, etter en tur på badet, prøvde jeg å lokalisere sengen min (som lå i stummende mørke pga. 2 ødelagte lyspærer), da jeg plutselig trakket på noe som hørtes ut som et svæææært, knitrende plast-sjokoladepapir! Hmm! tenkte jeg, og tok et skritt til, og enda ett og enda ett - men det hjalp ingenting! Det var knitrende sjokoladepapir over hele gulvet! Fikk litt panikk, og var ganske forundret, men klarte til slutt å finne sengen, og mobilen - som jeg brukte som lommelykt, og fikk se at jeg hadde satt fast en tom plastdings på ene skoen (en slik som det er våte rengjøringskluter i) Det var en søt historie får man si, og så ble ingen sjokolade skadet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. mars 2017 #19410 Del Skrevet 29. mars 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Åja du er en sånn en! Det var en søt historie får man si, og så ble ingen sjokolade skadet Det er akkurat en sånn en jeg er, nemlig! Haha ja, og jeg hadde heldigvis ikke spist et hav av sjokolade i søvne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. mars 2017 #19411 Del Skrevet 29. mars 2017 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. mars 2017 #19412 Del Skrevet 29. mars 2017 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. mars 2017 #19413 Del Skrevet 29. mars 2017 I går kjøpte jeg en duftpelargon, bladene lukter peppermynte og er kjempefine med litt dun på 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. mars 2017 #19414 Del Skrevet 29. mars 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: I går kjøpte jeg en duftpelargon, bladene lukter peppermynte og er kjempefine med litt dun på Åhhh! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. mars 2017 #19415 Del Skrevet 29. mars 2017 1 minutt siden, Rumle skrev: Åhhh! Jeg gikk innom en tilfeldig blomsterbutikk på vei hjem for å se om de hadde såjord, men istedet fant jeg den 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. mars 2017 #19416 Del Skrevet 29. mars 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Jeg gikk innom en tilfeldig blomsterbutikk på vei hjem for å se om de hadde såjord, men istedet fant jeg den Farlig å gå innom tilfeldige blomsterbutikker altså, det pleier å bli sabla dyrt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. mars 2017 #19417 Del Skrevet 29. mars 2017 6 minutter siden, Rumle skrev: Farlig å gå innom tilfeldige blomsterbutikker altså, det pleier å bli sabla dyrt! Gikk innom en til fortsatt ute etter såjord og kom ut med en stor oransjegul primula 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. mars 2017 #19418 Del Skrevet 29. mars 2017 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Gikk innom en til fortsatt ute etter såjord og kom ut med en stor oransjegul primula Ja, der kan du se! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. mars 2017 #19419 Del Skrevet 29. mars 2017 Spesielt på denne tiden, veldig farlig. Men er glad jeg fant duftpelargonen, de er ikke lette å finne og blir sikkert fin på balkongen over sommeren 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. mars 2017 #19420 Del Skrevet 29. mars 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Spesielt på denne tiden, veldig farlig. Men er glad jeg fant duftpelargonen, de er ikke lette å finne og blir sikkert fin på balkongen over sommeren Ja, de er alltid fine 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå