Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Nei, det har jeg ikke. Hektet betyr at den er utrolig bra? *tenk at man kan spørre så dumt* 
*jo, jeg vet hva det betyr, men man kan bli hektet av så mange grunner* 
Den fikk en femmer fra "Filmpolitiet" ser jeg. Da skal jeg ha den i bakhånden. Jeg holder på å følge
herr Wallander i mål på siste sesongen. Han er i ferd med å miste taket stakkars. :sukk: 

Jeg har lett over alt etter ei skikkelig gripetang som jeg trenger NÅ, men den er borte.  :raven:
Må nok handle litt i morgen ja. Tenger, en hammer og kjekt-å-ha på en dertil egnet plass.
Europris etc. har vel ikke så god kvalitet, eller? :klo: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er en "kjekt å ha på en dertil egnet plass" for noe? Jeg ville ha kjøpt hammer og tang på Jernia tenker jeg. 

:kaffekopp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Nei, det har jeg ikke. Hektet betyr at den er utrolig bra? *tenk at man kan spørre så dumt* 
*jo, jeg vet hva det betyr, men man kan bli hektet av så mange grunner* 
Den fikk en femmer fra "Filmpolitiet" ser jeg. Da skal jeg ha den i bakhånden. Jeg holder på å følge
herr Wallander i mål på siste sesongen. Han er i ferd med å miste taket stakkars. :sukk: 

Jeg har lett over alt etter ei skikkelig gripetang som jeg trenger NÅ, men den er borte.  :raven:
Må nok handle litt i morgen ja. Tenger, en hammer og kjekt-å-ha på en dertil egnet plass.
Europris etc. har vel ikke så god kvalitet, eller? :klo: 

Den er ganske bra til å være en sånn serie :jepp: jaffal så langt. Veldig mye bra musikk så langt også :Nikke: 

Europris har vel helt ok kvalitet på mye, kommer an på hva du er på jakt etter :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Frøkensina skrev:

En sånn serie? En sånn kjekt å ha? Dere prater bare i koder i dag! :ler: 

Haha! Du vet .. en sånn en :laugh:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I natt, etter en tur på badet, prøvde jeg å lokalisere sengen min (som lå i stummende mørke pga. 2 ødelagte lyspærer), da jeg plutselig trakket på noe som hørtes ut som et svæææært, knitrende plast-sjokoladepapir! Hmm! tenkte jeg, og tok et skritt til, og enda ett og enda ett - men det hjalp ingenting! Det var knitrende sjokoladepapir over hele gulvet! :bond:Fikk litt panikk, og var ganske forundret, men klarte til slutt å finne sengen, og mobilen - som jeg brukte som lommelykt, og fikk se at jeg hadde satt fast en tom plastdings på ene skoen (en slik som det er våte rengjøringskluter i) :ler: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Frøkensina skrev:

Aner ikke :vetikke: 

Jeg bare tuller, det var bare en dårlig forklaring fra meg i utgangspunktet :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Rumle skrev:

Jeg bare tuller, det var bare en dårlig forklaring fra meg i utgangspunktet :) 

Åja du er en sånn en! :laugh: 

8 minutter siden, Rumle skrev:

I natt, etter en tur på badet, prøvde jeg å lokalisere sengen min (som lå i stummende mørke pga. 2 ødelagte lyspærer), da jeg plutselig trakket på noe som hørtes ut som et svæææært, knitrende plast-sjokoladepapir! Hmm! tenkte jeg, og tok et skritt til, og enda ett og enda ett - men det hjalp ingenting! Det var knitrende sjokoladepapir over hele gulvet! :bond:Fikk litt panikk, og var ganske forundret, men klarte til slutt å finne sengen, og mobilen - som jeg brukte som lommelykt, og fikk se at jeg hadde satt fast en tom plastdings på ene skoen (en slik som det er våte rengjøringskluter i) :ler: 

:ler: Det var en søt historie får man si, og så ble ingen sjokolade skadet :rodmer: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Åja du er en sånn en! :laugh: 

:ler: Det var en søt historie får man si, og så ble ingen sjokolade skadet :rodmer: 

Det er akkurat en sånn en jeg er, nemlig! :ler: 

Haha ja, og jeg hadde heldigvis ikke spist et hav av sjokolade i søvne :ler: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kjøpte jeg en duftpelargon, bladene lukter peppermynte :daane: og er kjempefine med litt dun på  :rodmer: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går kjøpte jeg en duftpelargon, bladene lukter peppermynte :daane: og er kjempefine med litt dun på  :rodmer: 

Åhhh! :rodmer: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rumle skrev:

Åhhh! :rodmer: 

Jeg gikk innom en tilfeldig blomsterbutikk på vei hjem for å se om de hadde såjord, men istedet fant jeg den :rodmer: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk innom en tilfeldig blomsterbutikk på vei hjem for å se om de hadde såjord, men istedet fant jeg den :rodmer: 

Farlig å gå innom tilfeldige blomsterbutikker altså, det pleier å bli sabla dyrt! :ler: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
6 minutter siden, Rumle skrev:

Farlig å gå innom tilfeldige blomsterbutikker altså, det pleier å bli sabla dyrt! :ler: 

Gikk innom en til fortsatt ute etter såjord og kom ut med en stor oransjegul primula :ler: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Gikk innom en til fortsatt ute etter såjord og kom ut med en stor oransjegul primula :ler: 

Ja, der kan du se! :laugh:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Spesielt på denne tiden, veldig farlig.  Men er glad jeg fant duftpelargonen, de er ikke lette å finne og blir sikkert fin på balkongen over sommeren :ninuskapus:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Spesielt på denne tiden, veldig farlig.  Men er glad jeg fant duftpelargonen, de er ikke lette å finne og blir sikkert fin på balkongen over sommeren :ninuskapus:

Ja, de er alltid fine :rodmer: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...