Mynona Skrevet 28. mars 2017 #19381 Skrevet 28. mars 2017 Jeg har solgt og er fornøyd med prisen og fortjenesten Så jeg har feiret med å gå hjem litt tidlig fra jobb (litt ukonsentrert ) spist lomper til middag og gått på trening Heidundranes feiring! Så koselig med besøk av venner da. Da blir det nok en veldig koselig helg for dere. Med god mat kjenner jeg din mann rett Sous Vide'n er fortsatt flittig i bruk? 2
Mynona Skrevet 28. mars 2017 #19383 Skrevet 28. mars 2017 Akkurat nå, Severus skrev: Glemte du pølsene? Ja Jeg likte ikke pølser som barn, så når alle spiste pølser i lompe til middag eller i barneselskap, så spiste jeg lompe med sprøløk og ketchup. Og for meg er det en helt normal middag sånn som pølse i lompe er for alle andre 1
Aldrisur Skrevet 28. mars 2017 Forfatter #19384 Skrevet 28. mars 2017 Oj, gratulere så mye med vel overstått da! Ja, man blir vel fornøyd med priser i disse dager. Det er bra My. Nå begynner et helt nytt kapittel i livet ditt. Spennende. 1
Severus Skrevet 28. mars 2017 #19385 Skrevet 28. mars 2017 Vi brukte å få lompe med kanel og sukker av farmor 1
Aldrisur Skrevet 28. mars 2017 Forfatter #19386 Skrevet 28. mars 2017 Nam nam. Jeg bruker å ha litt smør på og jeg. 1
Mynona Skrevet 28. mars 2017 #19387 Skrevet 28. mars 2017 3 minutter siden, Aldrisur skrev: Oj, gratulere så mye med vel overstått da! Ja, man blir vel fornøyd med priser i disse dager. Det er bra My. Nå begynner et helt nytt kapittel i livet ditt. Spennende. Ja, om bare noen få mnd bor jeg ikke her lenger. Hjemme er et annet sted. Det er litt rart. Men jeg tror det blir veldig fint også 1
Frøkensina Skrevet 28. mars 2017 #19391 Skrevet 28. mars 2017 2 timer siden, Aldrisur skrev: Sånne dårlige hårdager kjenner jeg meg igjen i. Synes det virker litt slitsomt å spise på et sånt sted jeg, men sikkert moro å leke seg der altså. Det er vanskelig å fargelegge gamle svart/hvitt-bilder. Lett for å bli for mye og for sterke farger. Aå her har du gjort en god jobb Sev. ------------------------ Hvor har det blitt av @Frøkensina mon tro? Og så lurer jeg på hvordan @Mynona har det med allergien sin denne våren? Jeg forbereder huset til å ta i mot overnattingsgjester på torsdag. (Ha-ha, ser ut som om jeg tørker støv av meg selv) Er her nå Nå er jeg så sliten at jeg ikke helt husker gårsdagen, men tror jeg fikk migrene. 2
Frøkensina Skrevet 28. mars 2017 #19392 Skrevet 28. mars 2017 På 27. mars 2017 den 21.31, Rumle skrev: Jeg skulle bare klippe litt brunt og vissent på en eneste rosebusk på terrassen, og oops før jeg visste ordet av det hadde jeg visst beskjært alle rosene, kaprifolen, blåbærbuskene og kiwien Jeg venter veldig utålmodig med å beskjære Augusta for leste de kan bli syke og dø av frost etter beskjæring. 2
Hoppetaujenta Skrevet 29. mars 2017 #19393 Skrevet 29. mars 2017 Hurramegrundt for My-salg. Snart blir hun Frue på eget gods. Da kan alle vi komme og være arbeidsfolk på garden. Kjøkken, hage, ta oss av bilparken og alle som har unger, partnere og dyr tar dem selvfølgelig med. Dette kan bli starten på noe stort og vakkert! 14 timer siden, Aldrisur skrev: Synes det virker litt slitsomt å spise på et sånt sted jeg, men sikkert moro å leke seg der altså. Joda, det hadde nok ikke blitt en stamplass, men en for opplevelsens skyld. Èn gang kun. Man er med i tidens ånd da vettu. Jøjjemeg, når hørtes jeg gammal ut. *pile ut og hoppe det av seg* Nei, det jeg egentlig skulle spørre om var: hvor kaster jeg "Softlan"-flasken min? Det er av plast, men ikke matemballasje...så da blir det i rest? Etter alle disse årene er jeg fremdeles usikker på hva som skal hvor. Mitt ønske er at produsenter av ALT kunne merke produktene sine og hjelpe oss med de gode gjerningene vi gjerne skulle ha gjort, men av uvitenhet kanskje ikke klarer. What say you? 1
Aldrisur Skrevet 29. mars 2017 Forfatter #19394 Skrevet 29. mars 2017 11 timer siden, Frøkensina skrev: Er her nå Nå er jeg så sliten at jeg ikke helt husker gårsdagen, men tror jeg fikk migrene. Uffameg da, det der er noe dritt Frøkensina. 11 timer siden, Frøkensina skrev: Jeg venter veldig utålmodig med å beskjære Augusta for leste de kan bli syke og dø av frost etter beskjæring. Det er akkurat samme situasjon som mine stakkars roser er i: De har så lyst til å bli beskjært at jeg har vanskeligheter med å stagge hjelpsomheten min. 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Hurramegrundt for My-salg. Snart blir hun Frue på eget gods. Da kan alle vi komme og være arbeidsfolk på garden. Kjøkken, hage, ta oss av bilparken og alle som har unger, partnere og dyr tar dem selvfølgelig med. Dette kan bli starten på noe stort og vakkert! Joda, det hadde nok ikke blitt en stamplass, men en for opplevelsens skyld. Èn gang kun. Man er med i tidens ånd da vettu. Jøjjemeg, når hørtes jeg gammal ut. *pile ut og hoppe det av seg* Nei, det jeg egentlig skulle spørre om var: hvor kaster jeg "Softlan"-flasken min? Det er av plast, men ikke matemballasje...så da blir det i rest? Etter alle disse årene er jeg fremdeles usikker på hva som skal hvor. Mitt ønske er at produsenter av ALT kunne merke produktene sine og hjelpe oss med de gode gjerningene vi gjerne skulle ha gjort, men av uvitenhet kanskje ikke klarer. What say you? Her har vi blå avfallsposer til plast, grønne til matavfall og "alleandretyperposer" til restavfall. Hvis dere ikke har dette posesystemet så kast flaska di' i restavfallet. ---------------------------------- Onsdag allerede og snart er det Påske. Ha en fin-fin dag alle sammen. 4
Hoppetaujenta Skrevet 29. mars 2017 #19395 Skrevet 29. mars 2017 Takk for råd...og så trivelig å få hilse på deler av familien din. De virker....livlige, om man kan si det slik. 4
Mynona Skrevet 29. mars 2017 #19396 Skrevet 29. mars 2017 Tja, gods i Oslo er litt utenfor mik prisklasse men vi kan jo alltids late som tøymyknern skal i plastavfall blå pose i Oslo. Men det er faktisk merket på veldig mange produkter hvordan det skal sorteres. Hvertfall alt som er produsert for det norske markedet. Sånn ca. Veldig kjekt. Tok lang tid før jeg la merke til det, men tror jeg leste om det på KG faktisk. 4
Aldrisur Skrevet 29. mars 2017 Forfatter #19397 Skrevet 29. mars 2017 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Takk for råd...og så trivelig å få hilse på deler av familien din. De virker....livlige, om man kan si det slik. Bare hyggelig Og familien min synes det var hyggelig å få hilse på deg og. (De har hørt så mye pent om deg) 3
Rumle Skrevet 29. mars 2017 #19398 Skrevet 29. mars 2017 13 timer siden, Frøkensina skrev: Jeg venter veldig utålmodig med å beskjære Augusta for leste de kan bli syke og dø av frost etter beskjæring. Bra du ikke er like impulsiv som meg *krysser fingrene for lite frost fremover* 2
Rumle Skrevet 29. mars 2017 #19399 Skrevet 29. mars 2017 1 time siden, Aldrisur skrev: Uffameg da, det der er noe dritt Frøkensina. ---------------------------------- Onsdag allerede og snart er det Påske. Ha en fin-fin dag alle sammen. Ha en fin dag du også Og gratulerer med salget, My! 3
Rumle Skrevet 29. mars 2017 #19400 Skrevet 29. mars 2017 (endret) Hoppen; nu er jeg hektet på ny serie; Big Little Lies Har du sett den? Endret 29. mars 2017 av Rumle 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå