Mynona Skrevet 23. mars 2014 #1922 Skrevet 23. mars 2014 Dere, forresten.. Oppvaskmaskinen min har begynt å legge igjen masse vaskepulverrester. hva kan være galt da tror dere? FOrrige vask så var alt klissvått når jeg tok det ut 7-8 timer senere og.. men det var det ikke på det jeg vasket i går da. Putta i mer glansemiddel, så kanskje det løste den saken.
Aldrisur Skrevet 23. mars 2014 Forfatter #1923 Skrevet 23. mars 2014 Neida, er ikke lei Er nysgjerrig. Så bra My. Har dere forresten fulgt med på diskusjonen om kvinner som backer opp hverandre om på twitter og face og you name it, med smilefjes, hjerter og alt det der? Sånn er vi - og det skal vi jaggu fortsette med! Ikke sant? Hm, har du renset filteret i maskinen din i det siste My? (Det har du ikkert men....) Jeg skal høre litt med HerreAldri, han er en kløpper på sånt.
Mynona Skrevet 23. mars 2014 #1924 Skrevet 23. mars 2014 Ehhmm… nei… er det den runde dingsen nederst?? Ja, vi er oppbackere! Men jeg har ikke orket å engasjere meg i debatten da.
Aldrisur Skrevet 23. mars 2014 Forfatter #1925 Skrevet 23. mars 2014 Ehhmm… nei… er det den runde dingsen nederst?? Ja, vi er oppbackere! Men jeg har ikke orket å engasjere meg i debatten da. Ja, for eksempel! Prøv å løsne den og se om det sitter skitt og lort i den. Hvis det ikke er det, kan det være at det er noe feil med pumpa. Men begynn med filteret du, og fortell oss hvordan det går. Nå er min pause slutt, må fortsette å stryke sengetøy!
FruN Skrevet 23. mars 2014 #1926 Skrevet 23. mars 2014 Åh, men det blir noe annet! Jeg gleeeeeder meg allerede til det FruN! Jeg gleder meg og! Bare å få en grunn til å begynne nå
Gjest Tekola Skrevet 23. mars 2014 #1927 Skrevet 23. mars 2014 Jeg sitter på toget hjem fra jentehelg på hotell i Oslo i finværet. Det var tydelig at jeg tok banen riktig vei, for den på vei til Frognerseteren var stappfull av folk med flagg, strikkegensere, OL-luer og store sekker Synes det er gøy å lese om folks oppussingprosjekter, jeg! Gleder meg til vi en gang får oss vårt eget sted!
Mynona Skrevet 23. mars 2014 #1928 Skrevet 23. mars 2014 Ja, for eksempel! Prøv å løsne den og se om det sitter skitt og lort i den. Hvis det ikke er det, kan det være at det er noe feil med pumpa. Men begynn med filteret du, og fortell oss hvordan det går. Nå er min pause slutt, må fortsette å stryke sengetøy! Den var ren og pen. Det var den plata den satt fast i også. Og under der. Hadde nesten ikke forventet det, i og med at jeg aldri har tittet oppi der før Skulle hatt et mannfolk i hus - det er mannfolkjobb. Skulle nemlig å skiftet ut/reparert krana i vasken også, for den lekker så fælt.. Men frk-ikke-så-handy vet ikke helt hvor man skal begynne på en sånn operasjon.
Mynona Skrevet 23. mars 2014 #1929 Skrevet 23. mars 2014 Har dere forresten fulgt med på diskusjonen om kvinner som backer opp hverandre om på twitter og face og you name it, med smilefjes, hjerter og alt det der? Sånn er vi - og det skal vi jaggu fortsette med! Ikke sant? Jeg kom til å tenke på.. Har ikke vi damer alltid vært sånn da? At vi backer opp hverandre og de vi er glad i?
Rumle Skrevet 23. mars 2014 #1930 Skrevet 23. mars 2014 Kjempegod helg til deg også Kristian! Thi-hi, jeg begynte å skru, men så kom min snille sønn og tok over hele greia! Heldiggris, Bounty er nam-nam. Håper bursdagskaka di ble godt mottatt på jobben. Nå begynner det å flaske seg her ja. I går ble rullegardinene hengt opp, skapet under TV-en ble satt sammen (og det ble så lekkert!) TV-en er hengt opp på veggen, lampene er på plass + et stoooort og herlig garderobeskap med skyvedører og masse trådkurver (som vi spesalbestilte for 5 uker siden :omg: ) ble montert. Nå driver jeg og stryker sengetøy og legger ting sååååå pent inn i skapet, at jeg kommer til å bruke hele denne dagen ++++ mer før jeg er ferdig. Sååååå stikker jeg innom her i pausene for å se hva dere driver med. Spørs om ikke jeg bare må ta et bilde av det rommet når alt blir helt ferdig. Håper der alle får en fin søndag! Jøss, for et luksus-gjesterom dere lager til da! Jeg vil veldig gjerne se bilder også! Og interiørprat er det ca. like sannsynlig at jeg blir lei av som at jeg skulle bli lei av å diskutere planter, så ganske liten fare for akkurat det her altså
Gjest Inggolf Skrevet 23. mars 2014 #1932 Skrevet 23. mars 2014 Oii, det ble faktisk ikke skrevet en eneste melding her inne i hele går jo! Det må være den aller første dagen uten et spor siden Aldri sur sin dagbok-kariere så lys.... Du og den derre bond`en din Rofl... Er spent på bilde av rommet Aldri! Ser det for meg, så det skal bli artig å se hvor anderledes det egentlig er fra mitt hode!
Rofl Skrevet 23. mars 2014 #1933 Skrevet 23. mars 2014 I dag er det virkelig dag, for lite søvn og masse sukker!!!
Mynona Skrevet 23. mars 2014 #1934 Skrevet 23. mars 2014 Jeg synes den ser så sur ut jeg. Sint liksom.
Rumle Skrevet 24. mars 2014 #1935 Skrevet 24. mars 2014 Jeg digger den! Føler meg akkurat slik veeeeldig ofte faktisk! Ha en fin dag alle sammen
Gjest Inggolf Skrevet 24. mars 2014 #1936 Skrevet 24. mars 2014 Jeg digger den! Føler meg akkurat slik veeeeldig ofte faktisk! Ha en fin dag alle sammen Jeg ogsååååå! Synes den bare ser gal ut jeg, gal i som "Jeg måååå ha is/sjokolade/nikotin/kake NÅÅÅ!" Aldri?
Hoppetaujenta Skrevet 26. mars 2014 #1937 Skrevet 26. mars 2014 Jammen...da var jeg visst her igjen da. Jeg har vært i butikken og kjøpt en stor rosinbolle...og er lykkelig!
Gjest Tekola Skrevet 27. mars 2014 #1938 Skrevet 27. mars 2014 Rosinboller er svaret på alt! *setter det opp på egen handleliste*
Cordelia Skrevet 28. mars 2014 #1940 Skrevet 28. mars 2014 Goooood helg til aldri og alle andre i ballongforeningen Håper alle får en fin helg Ååååh, Ranunkler igjen, Så de hadde en haug med mangefargede ranunkler, nelliker, og tulipaner på blomsterbutikken her om dagen. Tenkte på lommeboka, men nå idag som de var borte, angrer jeg på at jeg ihvertfall ikke kjøpte en bukett. Er nysgjerrig på dette rommet ditt Aldri. Og nå er det snart helg! Tjollahopp! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå