Frk.K Skrevet 27. mars 2017 #19341 Del Skrevet 27. mars 2017 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 27. mars 2017 #19342 Del Skrevet 27. mars 2017 Idag fant jeg ei ryddebok på Ræva 1000 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantastica Skrevet 27. mars 2017 #19343 Del Skrevet 27. mars 2017 22 timer siden, Aldrisur skrev: Å jeg dåner! Så hyggelig at du dukker opp Fantastica. Du kan tro jeg har tenkt mye på deg. Har du? Hvorfor? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 27. mars 2017 #19344 Del Skrevet 27. mars 2017 6 timer siden, Frøkensina skrev: Du har ikke fått barn nr to enda vel? Hahaha nei, nei, han kommer ikke før i august 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 27. mars 2017 Forfatter #19345 Del Skrevet 27. mars 2017 8 timer siden, Hoppetaujenta skrev: *vedder på at hun skal ha en veldig lang slange og fylle opp tanken som ligger nedgravet i hagen* *selge DYRT til naboene i dårlige tider* Kjøper for 13 (og noe) - selger for 18,-. 8 timer siden, FruN skrev: Det går ganske bra Minsten oppfører seg fint, lillemor har vært forkjølet i det siste, og hostet så fælt på morgenen at vi nå sitter på legekontoret og håper vi får time om ikke kjempelenge Gikk det bra hos legen? 6 timer siden, Frøkensina skrev: Har den steget igjen? Har fått beskjed av opphavet i årevis nå å fylle på mandag morgen, men jeg rekker det jo aldri Nå har den steget ja, 4 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Prøv dette om dere har demente i familien. Det skalder ikke å forsøke deres favoritter fra ungdommen. http://www.dagbladet.no/video/yf4al2YpRWI Herlig da. Jeg kom til å tenke på Anders Rogg fra Bøljebændet. Han jobbet som kulturarbeider på et sykehjem. Spilte og sang for brukerne. Der var en eldre, dement kvinne de ikke fikk kontakt med. Hun snakket ikke og reagerte sjelden på det som foregikk rundt henne. MEN, når Rogg spilte "Napoleon med sin hær", hoppet hun opp av stolen og marsjerte som en soldat gjennom rommet. Omtrent sånn, om jeg ikke husker feil. 3 timer siden, Severus skrev: Tralala 1 time siden, Frk.K skrev: Hei på deg Frk.K! Koooselig å se deg. 16 minutter siden, Fantastica skrev: Har du? Hvorfor? Fordi jeg synes vi hadde god kontakt i den forrige Ballongperioden, og ble ganske godt kjent med hverandre. Du flyttet inn i nytt hus med stor hage og etter det har vi jo ikke snakket sammen. 3 minutter siden, FruN skrev: Hahaha nei, nei, han kommer ikke før i august Og så fort som våren og sommeren går, så er det jo ikke lenge til heller. Spennende FruN. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 27. mars 2017 #19346 Del Skrevet 27. mars 2017 Dere skal være glad dere ikke har sett hjemmet mitt, dere hadde dødd av sjokk eller ringt til de der damene på TV. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 27. mars 2017 Forfatter #19347 Del Skrevet 27. mars 2017 1 minutt siden, Severus skrev: Dere skal være glad dere ikke har sett hjemmet mitt, dere hadde dødd av sjokk eller ringt til de der damene på TV. Har du rota Severus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 27. mars 2017 #19348 Del Skrevet 27. mars 2017 2 minutter siden, Aldrisur skrev: Har du rota Severus? Rota? Det er alt for mildt, prøv med bombenedslag,krigssone etc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 27. mars 2017 #19349 Del Skrevet 27. mars 2017 Det gikk bra hos legen. Han antok at ho har fått RS-viruset, men at det ikke har satt seg veldig, siden ho knapt har hatt feber (før helga) og ikke hadde noen ulyd i lungene. Det var visst mye ute og gikk av det nå. Tok en prøve da, så får vi se om den sier noe Ho sluttet nesten å hoste når vi kom til legekontoret da Typisk. Og ja, tiden kommer til å fare avsted! Lillebror er født før vi vet ordet av det, og lillemor begynner plutselig i barnehage! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 27. mars 2017 Forfatter #19350 Del Skrevet 27. mars 2017 3 minutter siden, Severus skrev: Rota? Det er alt for mildt, prøv med bombenedslag,krigssone etc Huffda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 27. mars 2017 Forfatter #19351 Del Skrevet 27. mars 2017 1 minutt siden, FruN skrev: Det gikk bra hos legen. Han antok at ho har fått RS-viruset, men at det ikke har satt seg veldig, siden ho knapt har hatt feber (før helga) og ikke hadde noen ulyd i lungene. Det var visst mye ute og gikk av det nå. Tok en prøve da, så får vi se om den sier noe Ho sluttet nesten å hoste når vi kom til legekontoret da Typisk. Og ja, tiden kommer til å fare avsted! Lillebror er født før vi vet ordet av det, og lillemor begynner plutselig i barnehage! Ja, har hørt om dette RS-viruset her og. Håper hun blir fort bra. Det blir store forandringer for familien N. til høsten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 27. mars 2017 #19352 Del Skrevet 27. mars 2017 4 minutter siden, FruN skrev: Det gikk bra hos legen. Han antok at ho har fått RS-viruset, men at det ikke har satt seg veldig, siden ho knapt har hatt feber (før helga) og ikke hadde noen ulyd i lungene. Det var visst mye ute og gikk av det nå. Tok en prøve da, så får vi se om den sier noe Ho sluttet nesten å hoste når vi kom til legekontoret da Typisk. Og ja, tiden kommer til å fare avsted! Lillebror er født før vi vet ordet av det, og lillemor begynner plutselig i barnehage! Hun var heldig som slapp unna så mildt, jeg har sett nok av de stakkarsene som blir kjempedårlige. Litt hell i uhellet har LilleN hatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 27. mars 2017 #19353 Del Skrevet 27. mars 2017 Se hva jeg kom over! Det er nyeste prosjekt i det Mynoniske hjem. Som også skal bli med over i det Paulske hjem Og nå skal jeg finne jorda mi i kjellern å plante noen tomater Jeg kan endelig rote igjen! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 27. mars 2017 #19354 Del Skrevet 27. mars 2017 12 minutter siden, Mynona skrev: Se hva jeg kom over! Det er nyeste prosjekt i det Mynoniske hjem. Som også skal bli med over i det Paulske hjem Og nå skal jeg finne jorda mi i kjellern å plante noen tomater Jeg kan endelig rote igjen! Har du fått solgt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 27. mars 2017 #19355 Del Skrevet 27. mars 2017 (endret) 1 time siden, FruN skrev: Har du fått solgt?? Jeg venter Hopp for meg! Endret 27. mars 2017 av Mynona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 27. mars 2017 Forfatter #19356 Del Skrevet 27. mars 2017 46 minutter siden, Mynona skrev: Se hva jeg kom over! Det er nyeste prosjekt i det Mynoniske hjem. Som også skal bli med over i det Paulske hjem Og nå skal jeg finne jorda mi i kjellern å plante noen tomater Jeg kan endelig rote igjen! Så smart da - skikkelig grønnsaksfond. Du har hatt visning? Ok, ser svaret ditt til FruN. Tvi-tvi Mynona! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 27. mars 2017 #19357 Del Skrevet 27. mars 2017 Paulske hjem, @Mynona? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 27. mars 2017 #19358 Del Skrevet 27. mars 2017 (endret) Ja, skal flytte inn til Paul vetu @Frk.K, det vet du jo Endret 27. mars 2017 av Mynona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 27. mars 2017 #19359 Del Skrevet 27. mars 2017 4 minutter siden, Mynona skrev: Ja, hatt visning. Så nå er det bare å vente i spenning. Ja, skal flytte inn til Paul vetu @Frk.K, det vet du jo Han har bare et annet kallenavn her Hahaha, går heller for Mr. Mynona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. mars 2017 #19360 Del Skrevet 27. mars 2017 2 timer siden, Fantastica skrev: Har du? Hvorfor? Så hyggelig å se deg igjen Hvordan står det til? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå