Rumle Skrevet 5. oktober 2015 #19241 Del Skrevet 5. oktober 2015 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter #19242 Del Skrevet 5. oktober 2015 Jøss, det var en ivrig gitarspiller! Jeg er i ferd med å lage middag om et øyeblikk, men tenkte jeg skulle legge ut et spørsmål her - og håper noen kan hjelpe meg- Jeg har alltid brukt Imgur når jeg skal legge ut bilder, men Imgur har forandret seg i disse dager og nå klarer jeg bare å legge ut link til bildet. Hvordan legge ut bilde direkte på KG? Hvis noen gidder å hjelpe meg, så husk at jeg må ha det inn med teskje! Skritt for skritt og tyyyyyyydelig forklaring. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. oktober 2015 #19243 Del Skrevet 5. oktober 2015 (endret) Jøss, det var en ivrig gitarspiller! Jeg er i ferd med å lage middag om et øyeblikk, men tenkte jeg skulle legge ut et spørsmål her - og håper noen kan hjelpe meg- Jeg har alltid brukt Imgur når jeg skal legge ut bilder, men Imgur har forandret seg i disse dager og nå klarer jeg bare å legge ut link til bildet. Hvordan legge ut bilde direkte på KG? Hvis noen gidder å hjelpe meg, så husk at jeg må ha det inn med teskje! Skritt for skritt og tyyyyyyydelig forklaring. jeg kan hjelpe deg med teskje, skje og gaffel!! Må bare logge inn på imgur først Endret 5. oktober 2015 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. oktober 2015 #19244 Del Skrevet 5. oktober 2015 Ok - først klikker du på bildet du har lastet opp (for det går greit, ikke sant?) Så merker du og kopierer linje nummer fem (ovenifra og ned) av de valgene du får. (Den heter BBCode) Så går du inn her og bare limer inn den teksten som du har kopiert - og så poster du .. voila? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter #19245 Del Skrevet 5. oktober 2015 Ok - først klikker du på bildet du har lastet opp (for det går greit, ikke sant?) Så merker du og kopierer linje nummer fem (ovenifra og ned) av de valgene du får. (Den heter BBCode) Så går du inn her og bare limer inn den teksten som du har kopiert - og så poster du .. voila? Jaaaa takk så lenge Rumlemor! Jeg skal forsøke det etterpå, må bare spise middag og være litt sosial først. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. oktober 2015 #19246 Del Skrevet 5. oktober 2015 Jaaaa takk så lenge Rumlemor! Jeg skal forsøke det etterpå, må bare spise middag og være litt sosial først. Kos deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. oktober 2015 #19247 Del Skrevet 5. oktober 2015 Hvis noen gidder å hjelpe meg, så husk at jeg må ha det inn med teskje! Skritt for skritt og tyyyyyyydelig forklaring. *legge inn (helt diskrèt) en gjeng med ekstra teskjeer sånn i tilfelle...kjekt å ha...* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. oktober 2015 #19248 Del Skrevet 5. oktober 2015 *legge inn (helt diskrèt) en gjeng med ekstra teskjeer sånn i tilfelle...kjekt å ha...* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter #19249 Del Skrevet 5. oktober 2015 (endret) Fine teskjeer, men fikk ikke akkurat noe VOILA når jeg prøvde det du skrev Rumle. Imgur har forandret seg hos meg, det du forklarte meg gjorde jeg før, nå henviser BBCode kun til en link. Dermed blir det jeg legger ut her også en link. Og det er så kjedeliiiiiiig... Sånn blir det nå: http://i.imgur.com/fJq0XeX.gifv Edit: Er du medlem der Rumle - på Imgur altså? Kan hende jeg må bli det nå? Endret 5. oktober 2015 av Aldrisur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 5. oktober 2015 #19250 Del Skrevet 5. oktober 2015 Heisan hoppsan, Aldri. Hva ble det til middag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter #19251 Del Skrevet 5. oktober 2015 Heisan hoppsan, Aldri. Hva ble det til middag? Heisan hoppsan Anje! Det ble thai-kylling i grønn currysaus og ris! Du'a?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 26. mars 2017 Forfatter #19252 Del Skrevet 26. mars 2017 Jadda. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 26. mars 2017 #19253 Del Skrevet 26. mars 2017 Jammen HÆ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 26. mars 2017 #19254 Del Skrevet 26. mars 2017 Hvor fant du korgen vår? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 26. mars 2017 Forfatter #19255 Del Skrevet 26. mars 2017 Jeg strever med å forandre tittelen. Tekola hjelper meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 26. mars 2017 #19256 Del Skrevet 26. mars 2017 Hjelper å ha gamle venner høyt oppe under ballongen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 26. mars 2017 #19257 Del Skrevet 26. mars 2017 Jeg prøver å bake pizza, men HURRAAAAA!!!!!!!!!!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantastica Skrevet 26. mars 2017 #19258 Del Skrevet 26. mars 2017 Jeg skjønte ingenting da denne tråden plutselig dukket opp under "nye innlegg". Halvannet år har gått og så er det plutselig liv igjen! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 26. mars 2017 Forfatter #19259 Del Skrevet 26. mars 2017 Å jeg dåner! Så hyggelig at du dukker opp Fantastica. Du kan tro jeg har tenkt mye på deg. Håper vi kan få til litt moro (og kanskje litt alvor) sammen igjen. Ja, jeg følte for å pumpe opp ballongen igjen, så Tekola ordnet dette for oss. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 26. mars 2017 #19260 Del Skrevet 26. mars 2017 Nå ble jeg overrasket også over å se en ukjent tråd i mine innlegg. Så koselig at du tok opp tråden igjen. Bokstavelig talt 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå