Aldrisur Skrevet 21. mars 2014 Forfatter #1901 Skrevet 21. mars 2014 God helg til alle i ballongen, ja! Jeg har nettopp kommet inn fra en times tur med vesla og minstebikkja, deilig vårvær! Det høres ut som en god start på dagen og helgen Tekola! Living dangerously. Det mest skumle i mitt liv er kanskje muligheten for å gå meg bort blant alle plantene? God helg til deg og! Hva er planene? Skal det ryddes mer? Monteres discokule på det nyryddede loftet? Ha-ha, du får ta med deg GPS'en ut på verandaen! Sitter her med en kaffekopp og lader opp til skruing av skapene jeg kjøpte i går! Goooood helg til aldri og alle andre i ballongforeningen Håper alle får en fin helg Gooooooooooooooood helg til Rumlen vår også! RanuNkler! Tulipanene mine har kommet opp med knopper nå Rumle! Skummelt. Riktig god helg til deg også. 1
Rumle Skrevet 21. mars 2014 #1902 Skrevet 21. mars 2014 Knopper allerede? Utrolig så fort det går i år da! Og takk for det! Merker jeg TRENGER en stor fargerik bukett med ranUnkler veldig snart nå 1
Aldrisur Skrevet 21. mars 2014 Forfatter #1904 Skrevet 21. mars 2014 Uff ja det går altfor fort det her! Løp og kjøp et bukett ranunKler i dag Rumle! Nå stikker jeg av for å skru!
Mynona Skrevet 21. mars 2014 #1906 Skrevet 21. mars 2014 Gratulerer med dagen Vex. HELG! Hurra. Deilig. Uken har gått innmari fort da!
Mynona Skrevet 21. mars 2014 #1908 Skrevet 21. mars 2014 Ble de glad for kake på jobben? Ble det surmelkskake?
Gjest Inggolf Skrevet 21. mars 2014 #1910 Skrevet 21. mars 2014 Halloooo på dere! Og god helg! Og gratulerer så mye med dagen din Vex! :blåse: Har du fått noe fint idag? Så flink du er som skrur opp møblene selv Aldri, jeg tørr påstå at de fleste ville ha satt mannen i gang uten å prøve selv først 1
Mynona Skrevet 21. mars 2014 #1912 Skrevet 21. mars 2014 Jeg fikk en toppris til min bursdag. Så det ser ut som det går i sjokolader i år Har du hatt en fin dag Aldri? Er møblene oppe?
Aldrisur Skrevet 23. mars 2014 Forfatter #1913 Skrevet 23. mars 2014 (endret) God helg Kjempegod helg til deg også Kristian! Halloooo på dere! Og god helg! Og gratulerer så mye med dagen din Vex! :blåse: Har du fått noe fint idag? Så flink du er som skrur opp møblene selv Aldri, jeg tørr påstå at de fleste ville ha satt mannen i gang uten å prøve selv først Thi-hi, jeg begynte å skru, men så kom min snille sønn og tok over hele greia! Jeg har fått en bounty Heldiggris, Bounty er nam-nam. Håper bursdagskaka di ble godt mottatt på jobben. Jeg fikk en toppris til min bursdag. Så det ser ut som det går i sjokolader i år Har du hatt en fin dag Aldri? Er møblene oppe? Nå begynner det å flaske seg her ja. I går ble rullegardinene hengt opp, skapet under TV-en ble satt sammen (og det ble så lekkert!) TV-en er hengt opp på veggen, lampene er på plass + et stoooort og herlig garderobeskap med skyvedører og masse trådkurver (som vi spesalbestilte for 5 uker siden :omg: ) ble montert. Nå driver jeg og stryker sengetøy og legger ting sååååå pent inn i skapet, at jeg kommer til å bruke hele denne dagen ++++ mer før jeg er ferdig. Sååååå stikker jeg innom her i pausene for å se hva dere driver med. Spørs om ikke jeg bare må ta et bilde av det rommet når alt blir helt ferdig. Håper der alle får en fin søndag! Endret 23. mars 2014 av Aldrisur 1
FruN Skrevet 23. mars 2014 #1914 Skrevet 23. mars 2014 Bilder!! :hoppe: Håper du har en fin dag, Aldri
Aldrisur Skrevet 23. mars 2014 Forfatter #1916 Skrevet 23. mars 2014 Hi-hi, det skal bli, men dere må vente til alt er helt på stell asså!
Aldrisur Skrevet 23. mars 2014 Forfatter #1918 Skrevet 23. mars 2014 *sette seg ned og vente tålmodig* Så koselig. Når jeg fikk tenkt meg litt om så slo det meg at dere kanskje er møkkalei hele dette rommet! Jeg har jo ikke snakket om annet siden vi kom hjem fra ferie. Og litt når vi var på ferie også - tilogmed!
FruN Skrevet 23. mars 2014 #1919 Skrevet 23. mars 2014 Bare vent til jeg begynner å snakke om barnerom, du 1
Aldrisur Skrevet 23. mars 2014 Forfatter #1920 Skrevet 23. mars 2014 Bare vent til jeg begynner å snakke om barnerom, du Åh, men det blir noe annet! Jeg gleeeeeder meg allerede til det FruN!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå