Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da må du fjerne deg fra henne og verne om deg selv, fordi du ikke fortjener å bli behandlet sånn som hun behandler deg. Du er alt for god til det! Ikke la henne bryte deg ned, hun er ikke verdt det. Ja, jeg vet at det er vanskelig å skulle kutte ut en forelder, for vi mennesker er liksom programmert til å elske vårt opphav samma hva, men hun er altså ikke verdt det. Ikke i det hele tatt! Hun har ødelagt nok som det er, bryt båndet og vær det mennesket du kan være. Du er så fin, Severus, og har så mange gode egenskaper, verden trenger deg.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Verden trenger ikke meg. Hun sa vi skulle gå ut å spise idag, å jeg trodde hun var ferdig på jobb kl 16. Så derfor gjorde jeg noe mens hun bare sendte meg en melding på Facebook kl 14. Å jeg har ikke Facebook hele tiden

Skrevet

Jeg kan ikke overtale deg til noen ting, kjære du. Jeg kan bare gi deg en stor klem. :klem:

Skrevet

Skjønner godt at du ble skuffet. :(

Skrevet

Det er min måte å si farvel på, sånn at folk ikke får skyldfølelse når jeg går bort

Vel vi hater ikke deg i alle fall :) Ikke jeg heller uansett om vi har hatt en del krangler før :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg orker ikke å være våken på dagen. Jeg har serriøst ingenting å glede meg over. Alle andre er på jobb og skole, å jeg er bare alene å har det vondt.

Skrevet

Jeg skulle ønske at du ikke hadde vondt, vennen. :klemme: Hjelper det å høre at jeg ikke har det bra? At jeg helst vil forsvinne fra jordens overflate? Det er ikke bare deg, skjønner du.

• Liker 1
Skrevet

Og jeg kan bare stemme i det de andre har sagt, Severus .. livet er virkelig noe skikkelig dritt innimellom :(

Men, så skjer det noe, kanskje bare et lite lysglimt, som gjør det bedre, som får en til og smile og til og med le - og man husker at alt er ikke bare mørkt likevel. I alle fall ikke hele tiden. 

Hva tror du selv kunne vært bra i livet ditt nå? Er det noe du kan gjøre for å forandre dagene dine, om ikke annet, så bare bittelitt?

Skrevet

Med regn og vind og mulig ekstremvær på vei,

så tenker jeg på deg! 

Håper varmen er bra,

været bedre,

og at batteriene lades helt som de skal!

Du vet hvor vi er, om du er ensom,

men nå skal du fokusere på å være tosom!

Du har tross alt en mann,

som gjør alt han kan,

for å kose seg masse med med sin kjære madam!

(Litt nødrim og... kunstnerisk frihet må være lov :fnise: )

Skrevet

Håper Aldrisur har det hyggelig og ser at det er god stemning her når hun kommer tilbake :)

• Liker 3
Skrevet

:hoppe:  *så kommer hun kanskje raskere hjem igjen* 

Skrevet (endret)

I dag fikk jeg en telefon jeg håper aldri kommer igjen.. Det hadde vært en ulykke i barnehagen, vi måtte komme med en gang å få han til lege. Så nå ligger han på sykehus med brannskader. Og jeg får ikke være der med han fordi jeg har bihulebetennelse og de er redd for infeksjoner.

Endret av Bulben
Skrevet (endret)

I dag fikk jeg en telefon jeg håper aldri kommer igjen.. Det hadde vært en ulykke i barnehagen, vi måtte komme med en gang å få han til lege. Så nå ligger han på sykehus med brannskader. Og jeg får ikke være der med han fordi jeg har bihulebetennelse og de er redd for infeksjoner.

Jeg håper også du aldri får en slik telefon igjen!

Stakar :(

Og kan ikke forestille meg hvordan det føles å ikke kunne være med han når han ligger på sykehus :(:klem::troest:

Hvordan går det med han? 

Endret av FruN
Skrevet

Jeg håper også du aldri får en slik telefon igjen!

Stakar :(

Og kan ikke forestille meg hvordan det føles å ikke kunne være med han når han ligger på sykehus :(:klem::troest:

Hvordan går det med han?

Det går heldigvis veldig bra! Egentlig skulle han flys til haukeland, men skadene var heldigvis ikke så alvorlig som de først trodde. Så han er litt nærmere hjemme, men jeg klarte ikke å reise hjem så har tatt inn på hotell i nærheten :)

Skrevet (endret)

Det går heldigvis veldig bra! Egentlig skulle han flys til haukeland, men skadene var heldigvis ikke så alvorlig som de først trodde. Så han er litt nærmere hjemme, men jeg klarte ikke å reise hjem så har tatt inn på hotell i nærheten :)

Så bra! Håper dere begge kommer fort hjem! God bedring til lillegutt :hjerte: Og deg, selvfølgelig :klem: Endret av FruN
  • Liker 1
Skrevet

Åh, herregud Bulb! Huffameg. Jeg skal sende alle gode tanker deres vei å håpe han blir helt bra igjen og fort. Og at du blir frisk så du får holdt rundt han! :klem:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...