Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser ut til at det har vært mye vind i dag og at det er grunnen til at vi ikke flyr noen steder,

men i morgen er det atter en dag med nye høytflygende muligheter.  

Jeg håper forresten at du har det bra Aldri. :klem: Kan vi få et kvart livstegn tror du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Krig" hos meg. Håper det roer seg. Men tviler siden PKK har drept xantall politimenn (fire forrige uke, ene fra alanya å 14 minst, denne uken) der en av de var bodyguarden til xpresidenten. Ser de ruller forbi på utikk etter "kurder" eide steder. (Søm støtter PKK eller finansierer de)

Veldig nervøs ovenfor den ene familien der "alle" har samlet seg, vi kjenner de godt å de har alltid hjulpet oss med alt ang leilighet og sånt.

Men vi fikk IKKE lov til å gå videre i gaten når vi tok turen i ste for å se om de hadde det bra. Høres ut som at hoingen å tutingen har gitt seg, sett ekstremt lite til zabita og politiet.

Mens tyrkiske aviser (de jeg klarer å google frem enn så lenge) ikke har skrevet så mye fordi at de sikkert blir husja ned av myndighetene.

Edit: vet at enkelte har hengt opp flagg pga politimennene og fordi at en brennte flagget.. Men etter spetakkelet som oppstår nå har mange flere hengt det opp. Sikkert for å vise at bedriftene er tyrkiske slik at de blir "uberørt". Var en drastisk endring plutselig av flagg.

Endret av Frk.K
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh yes :ler: roer seg ned nå. De har sikkert sotte fyr på alt som er PKK søttenedlemmer landet rundt :P det som sikkert kan løse ut en krig er vel om PKK begyner å skyte vildt nede i byene.. Men tror de har nok vett til å ikke gjøre det. Håper jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Du vil ikke bort, kjære deg. Du føler deg bare oversett og vil så gjerne ha litt oppmerksomhet. Jeg liker deg, det vet du.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...