Mynona Skrevet 31. august 2015 #19081 Skrevet 31. august 2015 Wow, det så flott ut!! Hvis dere ikke allerede er ferdig med Palma - der må dere spise lunsj/middag. Det var helt fantastisk mye god mat i den byen. Også så koselig by og fin katedral. Håper dere sitter med beina høyt og nesetippen i paraplydrinker eller noe annet tropisk. (Anje jobber overtid i dag og drømmer om luksuslivet ) Samme her Tror forresten at du har glemt å poste tåneglelakkbilde 2
Hoppetaujenta Skrevet 31. august 2015 #19082 Skrevet 31. august 2015 Hvilken av seriene liker du best? De eldre er best syns jeg... Helt utrolig merkelig å se alt fra starten av, men jeg har dem liggende i hylla mi.
Hoppetaujenta Skrevet 1. september 2015 #19083 Skrevet 1. september 2015 (endret) *sette i gang med taktfaste rop* Tåneglelakkbilde! Tåneglelakkbilde! Tåneglelakkbilde! ...på forhånd takk... P.s. det kan godt være din manns lakkerte tær om dine ikke vil. Endret 1. september 2015 av Hoppetaujenta 1
Frøkensina Skrevet 1. september 2015 #19084 Skrevet 1. september 2015 Unnskyld Aldrisur og ballongfarere. Jeg ble oversensitiv og er vel mye mindre tillitsfull enn for noen år siden. Istedet for å holde kjeft og holde meg unna så er jeg dum og uttrykker det når jeg detter ned. Tenker stadig på turen din, lurer på om du skal hit i morgen. Håper det! Firenze er jo som en sukkertøysboks uansett om det er mye turister. 2
Anje Skrevet 1. september 2015 #19085 Skrevet 1. september 2015 *sette i gang med taktfaste rop* Tåneglelakkbilde! Tåneglelakkbilde! Tåneglelakkbilde! ...på forhånd takk... P.s. det kan godt være din manns lakkerte tær om dine ikke vil. Jeg stemmer i. Her i ballongen skal vi ikke diskriminere herretær. På med lakk og frem med fotoapparat. 1
Frøkensina Skrevet 1. september 2015 #19086 Skrevet 1. september 2015 Det gjør vondt at jeg var så dum, om det hjelper. Håper dere nyter italiabiten masse, enten det blir den ene eller andre byen. Kanskje Pompeii, eller kanskje grotten på Capri. Hils Pantheon fra meg (om du ikke er sint ) jeg pleide å klemme søylene. 2
Frøkensina Skrevet 1. september 2015 #19087 Skrevet 1. september 2015 Og, blir det Pompeii, se Villa Dei Misteri, Vettienes hus, Lupanaria og badet med det fantastiske taket. 2
Frøkensina Skrevet 2. september 2015 #19091 Skrevet 2. september 2015 Takk Hoppe, jeg trenger en slik og ikke minst kaffe! Diverse medisiner mot angst og for søvn + Poirot på tv betød våkne i vinkel nå temmelig iskald. Det regner bortettter og skal til legen Håper resten våkner bedre 1
Hoppetaujenta Skrevet 2. september 2015 #19092 Skrevet 2. september 2015 Jeg sto opp før hanen i dag og er kjempetrøtt for å si det som det er. Tror jeg må finne meg en frokost og koke meg et egg eller to.
Frøkensina Skrevet 2. september 2015 #19093 Skrevet 2. september 2015 Jeg sto opp før hanen i dag og er kjempetrøtt for å si det som det er. Tror jeg må finne meg en frokost og koke meg et egg eller to. Har hørt at Hoppefrokoster er ekstra viktige, koke egg høres absolutt riktig ut. Jeg har en ekstra nylaget til deg her 1
Hoppetaujenta Skrevet 2. september 2015 #19094 Skrevet 2. september 2015 Tusen takk. Jeg tar i mot med ærbødighet og respekt....for den er glovarm. *blåse på og slurpe litt*
Frøkensina Skrevet 2. september 2015 #19095 Skrevet 2. september 2015 (endret) Om jeg har funnet ut riktig skip og reiserute kan Aldrisur nå velge mellom en dag i Firenze eller Pisa som er nærmere. Hvor tror dere hun er? Endret 2. september 2015 av Frøkensina 1
Frøkensina Skrevet 2. september 2015 #19096 Skrevet 2. september 2015 Tusen takk. Jeg tar i mot med ærbødighet og respekt....for den er glovarm. *blåse på og slurpe litt* Flink vennen, best å starte dagen uten blemmer! 1
Frøkensina Skrevet 2. september 2015 #19097 Skrevet 2. september 2015 Et sted i Firenze jeg såvidt ikke rakk selv, men som jeg tror Herr og Fru Aldri vil like er Bobolihagene Og på vei dit kunne de gått innom lille Sta. Felicita rett etter broen (fint navn ikke sant!) og sett den pastellstrålende altertavlen til Pontormo. Som en liten hemmelighet i kunstvrimmelen. 1
FruN Skrevet 2. september 2015 #19098 Skrevet 2. september 2015 Jeg skulle liksom til Vestfold denne helga, jeg... Spørs om ikke turen blir utsatt litt..
Gjest Tekola Skrevet 2. september 2015 #19099 Skrevet 2. september 2015 Husk svømmeføtter og snorkel om det blir tur
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå