Frøkensina Skrevet 30. august 2015 #19061 Skrevet 30. august 2015 Beklager jeg kan ikke skrive noe her inne for det er så taletrengt av meg 1
Mynona Skrevet 30. august 2015 #19062 Skrevet 30. august 2015 Jeg har bare mobil til å ta bilder med for tiden (hovedkamera er ødelagt) og jeg er avhengig av å få de overført til mobilen, da jeg etterhvert har enorme mengder med bilder på mobilen! Men, her tuller jeg altså noe sinnsykt mye. Noen av dere smartinger som har noen tips til hvordan jeg skal få overført de enkelt? Eller må jeg driste meg inn på dataforumet .. Vel, jeg må jo legge til at når jeg prøver, så får jeg bare et utvalg av bildene tilgjengelig til overføring. Har prøvd å overførte direkte fra mobil, og ved å ta ut minnekort og sette i en slik leserdings (noe som forøvrig er vanskelig nok i seg selv, da jeg ALLTID prøver i minst 10 min å trykke minnekortet inn i usb kontakten på leserdingsen! ) Hva slags telefon har du da? Og er det PC eller mac? 1
Hoppetaujenta Skrevet 30. august 2015 #19063 Skrevet 30. august 2015 Beklager jeg kan ikke skrive noe her inne for det er så taletrengt av meg Tøysejenta! 1
Fantastica Skrevet 30. august 2015 #19064 Skrevet 30. august 2015 Jeg har nyplukket rips med råkrem. Det er altså helt fantastisk å kunne høste fra egen hage! 2
Gjest Jacklost Skrevet 30. august 2015 #19065 Skrevet 30. august 2015 Beklager jeg kan ikke skrive noe her inne for det er så taletrengt av meg
Severus Skrevet 30. august 2015 #19066 Skrevet 30. august 2015 Jeg har nyplukket rips med råkrem. Det er altså helt fantastisk å kunne høste fra egen hage!
Aldrisur Skrevet 30. august 2015 Forfatter #19067 Skrevet 30. august 2015 Heisan sveisan her er jeg igjen! Nå har vi vært på skipet i mange timer allerede og blitt litt bedre kjent med alt det rare som er her. Det er ikke ofte jeg sier at noe er sykt, men dette er virkelig syyyyykt altså. Jeg skal ta bilder og oppdatere dere etter hvert, men vi har bare mulighet til å bruke én pc av gangen, og nå fikk jeg lov! Vi må jo dele. Vi har rukket å spise både lunsj og middag, og jeg har spilt på enarmede banditter til den store gullmedaljen! Nå er det kvelden og vel så det, har sittet en stund på balkongen og nytt den milde, svarte sommerkvelden. Det er ganske trolsk faktisk, svart himmel og svart sjø - litt skummelt liksom. Jeg måtte ta et bilde av det nydelige soverommet vi forlot i dag, det var så nydelig i den leiligheten, samme stil var gjennomført over hele leiligheten. Jaja, kan hende reiser vi tilbake dit en gang. Hoppe: Jeg var ikke med på det line-dance bildet. Jeg tok det! 3
Rumle Skrevet 30. august 2015 #19068 Skrevet 30. august 2015 Beklager jeg kan ikke skrive noe her inne for det er så taletrengt av meg Tror ikke jeg forstår heeeeelt hva som har skjedd her .. men tror du ikke det er en misforståelse alt sammen? Det tror nemlig jeg Tøysejenta! Se bare her^^ Du får ikke lov å stikke av igjen altså Frøkensina Jeg har nyplukket rips med råkrem. Det er altså helt fantastisk å kunne høste fra egen hage! Jeg har lagt mine i rom! Heisan sveisan her er jeg igjen! Nå har vi vært på skipet i mange timer allerede og blitt litt bedre kjent med alt det rare som er her. Det er ikke ofte jeg sier at noe er sykt, men dette er virkelig syyyyykt altså. Jeg skal ta bilder og oppdatere dere etter hvert, men vi har bare mulighet til å bruke én pc av gangen, og nå fikk jeg lov! Vi må jo dele. Vi har rukket å spise både lunsj og middag, og jeg har spilt på enarmede banditter til den store gullmedaljen! Nå er det kvelden og vel så det, har sittet en stund på balkongen og nytt den milde, svarte sommerkvelden. Det er ganske trolsk faktisk, svart himmel og svart sjø - litt skummelt liksom. Jeg måtte ta et bilde av det nydelige soverommet vi forlot i dag, det var så nydelig i den leiligheten, samme stil var gjennomført over hele leiligheten. Jaja, kan hende reiser vi tilbake dit en gang. Hoppe: Jeg var ikke med på det line-dance bildet. Jeg tok det! Så fint det var! Og nå må jeg si jeg gleder meg stort til oppdatering! Kos deg! Og ikke gå deg vill på gigantbåten! 2
Rumle Skrevet 30. august 2015 #19069 Skrevet 30. august 2015 (endret) Hva slags telefon har du da? Og er det PC eller mac? Jeg har Samsung Galaxy Note - og Pc Endret 30. august 2015 av Rumle
Aldrisur Skrevet 30. august 2015 Forfatter #19070 Skrevet 30. august 2015 Tror ikke jeg forstår heeeeelt hva som har skjedd her .. men tror du ikke det er en misforståelse alt sammen? Det tror nemlig jeg Se bare her^^ Du får ikke lov å stikke av igjen altså Frøkensina Jeg har lagt mine i rom! Så fint det var! Og nå må jeg si jeg gleder meg stort til oppdatering! Kos deg! Og ikke gå deg vill på gigantbåten! For det første: Jeg er så enig med Rumle. Dette må være en mistforståelse Frøkensina. Vi er jo gode venner her i ballongen. Jaaaa, det blir spennende dette her. Det er blant annet en park her på båten, med kafeer, grønne hager, benker og fuglesang. (Jeg mistenker at den fuglesangen ikke kommer fra selve fuglen, men ut av en godt skjult høyttaler. Skal oppdatere etter hvert. Nå er det herren i lugaren sin tur til å bruke nettet her. 3
Rumle Skrevet 30. august 2015 #19071 Skrevet 30. august 2015 For det første: Jeg er så enig med Rumle. Dette må være en mistforståelse Frøkensina. Vi er jo gode venner her i ballongen. Jaaaa, det blir spennende dette her. Det er blant annet en park her på båten, med kafeer, grønne hager, benker og fuglesang. (Jeg mistenker at den fuglesangen ikke kommer fra selve fuglen, men ut av en godt skjult høyttaler. Skal oppdatere etter hvert. Nå er det herren i lugaren sin tur til å bruke nettet her. Høres fantastisk ut 1
Aldrisur Skrevet 31. august 2015 Forfatter #19073 Skrevet 31. august 2015 (endret) Er vi gode venner her? Et av bassengområdene med Palma i bakgrunnen. Vi er der nå. En av de frodige gågatene. Endret 18. september 2015 av Aldrisur 5
Gjest Jacklost Skrevet 31. august 2015 #19074 Skrevet 31. august 2015 Fantastiske bilder Aldrisur Jeg håper du har det ellers bra
Gjest Tekola Skrevet 31. august 2015 #19075 Skrevet 31. august 2015 Oi, Aldrisur, det ser helt fantastisk ut! Håper du nyter ferien Det er lov til å ta seg pauser!
FruN Skrevet 31. august 2015 #19076 Skrevet 31. august 2015 Så fint det er på båten! Fikk skikkelig lyst til å gå langs promenaden der Kos deg(dere) masse videre på ferie!
Rumle Skrevet 31. august 2015 #19077 Skrevet 31. august 2015 Takk for bilder, aldri - for et skip! Kos deg masse på ferie
Anje Skrevet 31. august 2015 #19078 Skrevet 31. august 2015 Oioi! Det var et vakkert skip! Kos dere! Jeg venter spent på oppdatering av all luksusen. Inntill videre ser jeg for meg at dagene foregår slik: (Anje jobber overtid i dag og drømmer om luksuslivet ) 2
Hoppetaujenta Skrevet 31. august 2015 #19079 Skrevet 31. august 2015 Ser faktisk litt futuristisk-vakkert ut der på de bildene. Jeg har sett mye på Star Trek. 1
Fantastica Skrevet 31. august 2015 #19080 Skrevet 31. august 2015 Ser faktisk litt futuristisk-vakkert ut der på de bildene. Jeg har sett mye på Star Trek. En kvinne helt etter mitt hjerte! Hvilken av seriene liker du best? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå