Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Gooood søndags morgen i ballongen!

Nå skal det pakkes og ordnes her, så reiser vi inn til flyplassen i Barcelona og leverer bilen, og taxi derfra ut til havna. Det skal bli spennende å se hvordan de organiserer booking for 6000 mennesker uten at det blir lange køer og heteslag.  :laugh:

Vi har vært her èn uke og èn dag og siste kvelden spiste vi på en italiensk restaurant som heter Spitz. Veldig bra sted som har fått kjempeomtale i Tripadvisor.  

Etterpå ble det Line-dance på bytorget!  :ler: Det var litt av et arrangement, kjempegøy og være med på. Jeg har jo gått på flere kurs, så det var veldig morsomt å være med. :danser: Blei litt svett da!  :svett:

Ja, så var det den pakkingen da...men først :kaffekopp:

Ha en fin-fin søndag dere! :klemmer:

Cowboystemning her ja!

Line-dance på torget: 

mruGtnT.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skal bli spennende å se hvordan de organiserer booking for 6000 mennesker uten at det blir lange køer og heteslag.  

Hmm...*puste på og gni krystallkula si blank*   :sjokkert:  ...jeg tror at du kan slappe helt av der, for når du viser

ditt blide åsyn i mengden, deler folkehavet seg i dyyp admirasjon og tilbedelse. Du får en ryddet vei å gå langs

(med tilløp til palmeblader og skattefrie tusenlapper kastet over deg) under hele ditt opphold. Jeg sier ikke mer. 

---

p.s. hvem av de dansende er tilfeldigvis deg, schnuppa? :lur:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner jammen alltid på noe nytt du, aldri!  :cowboy:

Hmm...*puste på og gni krystallkula si blank*   :sjokkert:  ...jeg tror at du kan slappe helt av der, for når du viser

ditt blide åsyn i mengden, deler folkehavet seg i dyyp admirasjon og tilbedelse. Du får en ryddet vei å gå langs

(med tilløp til palmeblader og skattefrie tusenlapper kastet over deg) under hele ditt opphold. Jeg sier ikke mer. 

---

:hoho: helt enig med hoppe! :opplyser:

God tur og lykke til aldri :blomst::klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

*går ned og henter det siste glasset med hjemmelaget jordbærsyltetøy*

Litt usikker på hvordan blåbæra er nå, men jeg har noen tuer bak huset dere kan sjekke om dere vil ha nyrørt blåbærsyltetøy :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bare mobil til å ta bilder med for tiden (hovedkamera er ødelagt) og jeg er avhengig av å få de overført til mobilen, da jeg etterhvert har enorme mengder med bilder på mobilen! Men, her tuller jeg altså noe sinnsykt mye. Noen av dere smartinger som har noen tips til hvordan jeg skal få overført de enkelt? :vetikke: Eller må jeg driste meg inn på dataforumet .. :redd:

Vel, jeg må jo legge til at når jeg prøver, så får jeg bare et utvalg av bildene tilgjengelig til overføring. Har prøvd å overførte direkte fra mobil, og ved å ta ut minnekort og sette i en slik leserdings (noe som forøvrig er vanskelig nok i seg selv, da jeg ALLTID prøver i minst 10 min å trykke minnekortet inn i usb kontakten på leserdingsen!  :laugh:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...