Frøkensina Skrevet 27. august 2015 #19001 Skrevet 27. august 2015 Fuglehatten! Ja, uff, han hadde vel sagt det. Pizza høres deilig ut. Da vet vi i allfall at du har spist god mat i dag, og ingen trenger å mase på deg om at "du må huske å spise"! Nei har spist godt i dag ja, bakt med sånn helt fint pizzamel og greier. Ikke at jeg ikke har noe å tære på men det er ikke slanking å miste matlyst pga humøret. Kan jo hende jeg er streng med Herr Aldri nå. Kan jo hende han synes over the top behatting er helt fantastisk? eller? 3
Aldrisur Skrevet 27. august 2015 Forfatter #19002 Skrevet 27. august 2015 Kjøper på sportsbutikken ass Ja, tenkte nok det siden det var Adidas. Men helt ærlig: Den ser veldig god ut! Nei har spist godt i dag ja, bakt med sånn helt fint pizzamel og greier. Ikke at jeg ikke har noe å tære på men det er ikke slanking å miste matlyst pga humøret. Kan jo hende jeg er streng med Herr Aldri nå. Kan jo hende han synes over the top behatting er helt fantastisk? eller? Nei, det er ikke slanking å ikke ha matlyst pga humøret. Det er rett g slett en vond måte å bli slank på.. Hatter ja, de var skikkelig flotte altså! Men dere, nå sier det BOINK her! Må finne senga nå tror jeg. Ha det fint i natten. 3
Frøkensina Skrevet 27. august 2015 #19003 Skrevet 27. august 2015 Ja, tenkte nok det siden det var Adidas. Men helt ærlig: Den ser veldig god ut! Nei, det er ikke slanking å ikke ha matlyst pga humøret. Det er rett g slett en vond måte å bli slank på.. Hatter ja, de var skikkelig flotte altså! Men dere, nå sier det BOINK her! Må finne senga nå tror jeg. Ha det fint i natten. Det er den jeg tenkte på å låne deg! Finn senga du, nye solstråler og bølger i morgen
Frøkensina Skrevet 28. august 2015 #19005 Skrevet 28. august 2015 Det blir fint vær i dag hvertfall.. Siden jeg har blitt ansatt setter jeg igjen dagens første til de som våkner først
Gjest Inggolf Skrevet 28. august 2015 #19007 Skrevet 28. august 2015 (endret) Halloooo Ballongvenner Høres ut som at dere har det helt tipp topp på tur, Aldri! Du skriver så godt og er så morsom! Ler mye av reiserbrevene dine, bikinihistorien blant annet Igår leverte jeg endelig fra meg nøklene der jeg bodde, så nå har virkelig livet med samboer og bonusbarn begynt! Flyttevasken tok jeg selv, har brukt mange, mange timer denne uka på det. Gnukka og gnikka på alle mulige steder, på steder der ingen skulle tru at nokkon flekker kunne sette seg...Og når huseier skulle godkjenne vask i går, så gikk han bare inn i alle rom og så rundt seg mens han stod midt på gulvet og var så imponert så ....Mannfolk ass! Kunne i teorien bare ha hoppa over alle skap, lister og diverse, og heller bare spraya litt jif rundt i lufta! Endret 5. oktober 2015 av Noz 3
Anje Skrevet 28. august 2015 #19008 Skrevet 28. august 2015 Det var da voldsomt for noen glupske slukhalser! Håper i det minste at alle husket å strekke ut lillefingeren på dannet vis. For i dag: lunsjbokser. Ordnede former nå: en boks til hver. 3
Frøkensina Skrevet 28. august 2015 #19009 Skrevet 28. august 2015 Føler meg dårlig med altfor lite søvn
Rumle Skrevet 28. august 2015 #19010 Skrevet 28. august 2015 --- Ha-ha-ha, der satt jeg så "uskyldig som en brud", med halve puppestellet hengende nedenfor bikinioverdelen. Den har blitt så voldsomt slapp i fisken at ingenting holder seg på plass. Og jeg er jo ikke 17 år lenger, så tyngdekraften lever sitt eget liv. Bikinioverdelen ble hengt opp i en parasollspile og jeg har begynt å få en gryende brunfarge "på overkroppen. Husk nå solkrem, sier bare jeg! Ha en riktig fin helg, aldri - når drar du på cruise?!! Halloooo Ballongvenner Jeg leser alt dere skriver, men er svært lite aktiv selv for tiden.. Pål har sett noen ganger at jeg har vært inne "på et forum", og han er så...hva skal jeg si? Nyskjerrig... at han registrerte seg selv, og jeg har mine tanker om at han gjorde det for å se hva jeg driver å bruker (...brukte) så mye tid på. Selvfølgelig var det i kroppstråden jeg var i da han tittet på mobilskjermen min Han vet om dennet tråden også, så jeg håper for guds skyld han ikke leser dette innlegget.. Får ligge litt lavt en stund, så håper jeg at jeg kommer sterkere tilbake! Dette er jo mitt fristed Høres ut som at dere har det helt tipp topp på tur, Aldri! Du skriver så godt og er så morsom! Ler mye av reiserbrevene dine, bikinihistorien blant annet Igår leverte jeg endelig fra meg nøklene der jeg bodde, så nå har virkelig livet med samboer og bonusbarn begynt! Flyttevasken tok jeg selv, har brukt mange, mange timer denne uka på det. Gnukka og gnikka på alle mulige steder, på steder der ingen skulle tru at nokkon flekker kunne sette seg...Og når huseier skulle godkjenne vask i går, så gikk han bare inn i alle rom og så rundt seg mens han stod midt på gulvet og var så imponert så ....Mannfolk ass! Kunne i teorien bare ha hoppa over alle skap, lister og diverse, og heller bare spraya litt jif rundt i lufta! Hyggelig å høre fra deg, Noz - og gratulerer med ny bolig! Føler meg dårlig med altfor lite søvn Ikke noe godt med for lite søvn Håper du snart får sove bedre 2
Frøkensina Skrevet 28. august 2015 #19012 Skrevet 28. august 2015 Husk nå solkrem, sier bare jeg! Nettopp. Kan ikke ha noe av en Aldri med svidd frontparti i Roma! 1
Frk.K Skrevet 28. august 2015 #19013 Skrevet 28. august 2015 Nei! Nå orker jeg ikke mer. En stk billett til syden takk! Ah, fikset, nesten. 1
Hoppetaujenta Skrevet 28. august 2015 #19014 Skrevet 28. august 2015 Ja, for du vil vel ikke ha en FruKg? Nei, hjertelig ellers tusen mange takk...men neitakk, altså. Ja, nå bli ALT brunt! / Mener du.....ALT?!? 2
Aldrisur Skrevet 29. august 2015 Forfatter #19015 Skrevet 29. august 2015 (endret) Dette er jo mitt fristed Høres ut som at dere har det helt tipp topp på tur, Aldri! Du skriver så godt og er så morsom! Ler mye av reiserbrevene dine, bikinihistorien blant annet Igår leverte jeg endelig fra meg nøklene der jeg bodde, så nå har virkelig livet med samboer og bonusbarn begynt! Flyttevasken tok jeg selv, har brukt mange, mange timer denne uka på det. Gnukka og gnikka på alle mulige steder, på steder der ingen skulle tru at nokkon flekker kunne sette seg...Og når huseier skulle godkjenne vask i går, så gikk han bare inn i alle rom og så rundt seg mens han stod midt på gulvet og var så imponert så ....Mannfolk ass! Kunne i teorien bare ha hoppa over alle skap, lister og diverse, og heller bare spraya litt jif rundt i lufta! Du må ikke gi bort fristedet ditt Noz! Men det virker som om det allerede er for sent? Jaja, du skriver vel ikke noe her inne som Pål ikke skal vite om. Gratulere så masse med nytt hus! Dette blir en spennende tid for deg framover og jeg håper at vi får lov til følge med på alt det nye. Og siste året på skolen også, TENK på det! Det var da voldsomt for noen glupske slukhalser! Håper i det minste at alle husket å strekke ut lillefingeren på dannet vis. For i dag: lunsjbokser. Ordnede former nå: en boks til hver. Mer maaaaaaat! Takk Anje, uten deg hadde vi sultet i hjæææl! Føler meg dårlig med altfor lite søvn Håper du har fått sove i natt Frøken? Rumle skrev:(datt ut av ramma dette her) Husk nå solkrem, sier bare jeg! Ha en riktig fin helg, aldri - når drar du på cruise?!! Jadda Rumle. Jeg har sort belte i smøring, så ikke noe solbrente kroppsdeler her i gården. Jeg flyr rundt og smører folk på stranda som jeg ser begynner å bli brente og jeg. I morgen, søndag kaster vi loss og fær ut på bøljan den blå! Nei! Nå orker jeg ikke mer. En stk billett til syden takk! Ah, fikset, nesten. Har du fikset - eller bare tuller du? Nei, hjertelig ellers tusen mange takk...men neitakk, altså. Mener du.....ALT?! Nei, tenkte meg nok det. Ikke ALT alt, bare nesten alt. ------------------------------------------- Så er siste dagen i Castelldefels kommet. I går ble det så seint på natta før jeg var tilbake på hotellet, så det ble dårlig oppdatering i ballongen. Men for en spansk drømmekveld! Dagen var som vanlig, full av sol, sand og vann, og om kvelden var vi på en nydelig restaurant som er viden kjent ( ihvert fall her i traktene ) for sin Tapas. Etterpå vandret vi i fullmåneskinn nedover strandpromenaden (ja, det var skikkelig (host) romantisk ) og var så heldige å snuble over en utekonsert bestående av fem fantastiske musikere og en fyrrig flammencodanser. En helt topp spansk aften med andre ord. Nå er det frokost og så får vi se hva denne dagen bringer. Det er lørdag i dag ja, det kom jeg på nå. Gooooood lørdag til dere alle sammen! (og unnskyld for at jeg ikke besøker andre dagbøker for tiden) Edit: bare noe skrivefeil Endret 29. august 2015 av Aldrisur 4
Gjest Finkjole Skrevet 29. august 2015 #19016 Skrevet 29. august 2015 Hei aldrisur Husker du munnspill hehe en gåte
Aldrisur Skrevet 29. august 2015 Forfatter #19017 Skrevet 29. august 2015 Hei aldrisur Husker du munnspill hehe en gåte JAAAAAA det husker jeg faktisk veldig godt! Så koselig å se deg! Jeg har tenkt masse på deg og lurt veldig på hvordan du har det. Hvordan går det med deg?
Gjest Finkjole Skrevet 29. august 2015 #19018 Skrevet 29. august 2015 JAAAAAA det husker jeg faktisk veldig godt! Så koselig å se deg! Jeg har tenkt masse på deg og lurt veldig på hvordan du har det. Hvordan går det med deg? Hehe du er så snill. betyr mye du har tenkt på meg. Tenk mye på deg også. Jeg har bare holdt meg i bakgrunnen en stund. ikke vært så mye her. Det går passe. Er innlagt nå. har vært det i noen måneder. Er veldig glad jeg fikk hjelp. Er litt verre nå enn for noen dager siden for jeg klarer alltid gjøre feil. er litt bekymret jeg kommer til å miste en venn som betyr mye for meg. Hvordan har du det da? Snart høst nå. Gått noen turer eller noe slikt? Iallfall kjempe fint snakke med deg igjen
Aldrisur Skrevet 29. august 2015 Forfatter #19019 Skrevet 29. august 2015 Hehe du er så snill. betyr mye du har tenkt på meg. Tenk mye på deg også. Jeg har bare holdt meg i bakgrunnen en stund. ikke vært så mye her. Det går passe. Er innlagt nå. har vært det i noen måneder. Er veldig glad jeg fikk hjelp. Er litt verre nå enn for noen dager siden for jeg klarer alltid gjøre feil. er litt bekymret jeg kommer til å miste en venn som betyr mye for meg. Hvordan har du det da? Snart høst nå. Gått noen turer eller noe slikt? Iallfall kjempe fint snakke med deg igjen Ja, det er lenge siden du var her nå. Det høres ut som om du er glad for å få hjelp, det er fint synes jeg, men ikke så fint at du kanskje mister en venn da. Akkurat nå er jeg i Spania, blir mange gåturer her ja, og mye bading også. I morgen reiser jeg videre på cruise i Middelhavet. Det skal bli spennende, for jeg har aldri vært på cruise før. Håper du fortsetter å være her søte fine Finkjole. 2
Gjest Finkjole Skrevet 29. august 2015 #19020 Skrevet 29. august 2015 Ja, det er lenge siden du var her nå. Det høres ut som om du er glad for å få hjelp, det er fint synes jeg, men ikke så fint at du kanskje mister en venn da. Akkurat nå er jeg i Spania, blir mange gåturer her ja, og mye bading også. I morgen reiser jeg videre på cruise i Middelhavet. Det skal bli spennende, for jeg har aldri vært på cruise før. Håper du fortsetter å være her søte fine Finkjole. Takk for klemmen. Den trengte jeg nå ^^ Høres deilig ut. Er det varmt i spania nå? Jeg var i spania selv før. var kjempefint der. Cruise høres spennende ut! er det masse å gjøre på den båten? som bingo, teater og masse rart? Håper det blir kjempegøy for deg. Det fortjener du
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå