Frk.K Skrevet 27. august 2015 #18981 Del Skrevet 27. august 2015 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 27. august 2015 Forfatter #18982 Del Skrevet 27. august 2015 Haha, husker noe lignende i den ene butikken jeg jobbet. Et tysk ektepar kom inn og ingen skjønte hva de sa. Heldigvis var den ene kollegaen min tysk (hovedsakelig oppvokst i Norge), så jeg ringte henne. Men det var ikke bare bare å få tak i ho, så det tok sin tid før det ble noen svar for ekteparet Jammen det var jo god service da! Deres middag hørtes bedre ut en min Og du vet, fine folk spiser sent. Og i Spania er jo normal middagstide fra 22.30 og utover. Fikk dere bra Internett da? Ja, restaurantene åpner 20.30 og stenger sånn ca. midnatt. Nettet fungerer suverent nå. Kaffe-Te-Kaffe-Te?Kanskje jeg burde bli ballongvertinne DU er herved ansatt som ballongvertinne Frøkensina! Ha en fin torsdag du også - og kos deg på stranden Og jeg tar gjerne en Takk Rumlemor - stranden i dag var bare helt suveren! Håper at Aldri koser seg selv om sola skinner her hvor jeg bor. Jeg lurer på om hun er veldig brun-ish på dette tidspunktet av sommeren? Kan vi få se en tå eller noe annet fra denne turen kanskje ? Humm? Ha-ha, nå lo jeg godt Hoppe! Jadda, hun er veldig brun, så får vi se om det blir en tå eller to etter hvert, Ja, for du vil vel ikke ha en FruKg? Hey. Afternoon tea, anyone? Noe må vi jo spise mens vi venter på neste reisebrev. Hæ? Noen har vært her spist opp alt sammen!? ------------- Unnskyld at jeg alltid kommer så sent inn her. Men sånn er livet på de skrå bredder - man må bruke natta til skriverier. Atter en dag i solen. Det er helt nydelig å ligge på stranda når det blåser en liten, jevn og kjølig bris hele dagen. Jeg fikk tatt noen bilder i dag. men de var ubrukelige alle sammen - så får se om det blir bedre i morgen da. Nå er det sånn at herr Aldri aldri kommer med rosende komplimenter til meg. Hvis jeg spør: "Hvordan ser jeg ut i denne kjolen", f.eks., svarer han alltid: "Jeg synes alltid du er fin jeg". Til gjengjeld kommer han heller ikke med kritikk av hva jeg har på meg eller hvordan jeg ser ut. Aldri. Men skulle det være noe han reagerer på - noe rart eller noe som blir feil på en måte, da sier han alltid: "Eh...skal det være sånn?" Det har skjedd når jakka mi henger nedenfor kåpa, eller jeg har glemt å ta av prislappen o.l. Når vi var i Tyrkia i våres, var jeg så heldig å få kjøpt meg to bikinier for 250 kroner. Det er jo billig! Og kvaliteten virket helt grei den, helt til jeg begynte å bade og sole meg i dem. Så til poenget: Endelig fått tatt av meg singlet og shorts, satt meg godt til rette i solstolen mens jeg roter i strandbagen etter vannflaska, så hører jeg: "Eh, skal det være sånn?" "Åssen sånn da?" spør jeg. "Den derre bikinoverdelen din mener jeg?" Ha-ha-ha, der satt jeg så "uskyldig som en brud", med halve puppestellet hengende nedenfor bikinioverdelen. Den har blitt så voldsomt slapp i fisken at ingenting holder seg på plass. Og jeg er jo ikke 17 år lenger, så tyngdekraften lever sitt eget liv. Bikinioverdelen ble hengt opp i en parasollspile og jeg har begynt å få en gryende brunfarge "på overkroppen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 27. august 2015 #18983 Del Skrevet 27. august 2015 Bikinier er noe herk uansett ass 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 27. august 2015 Forfatter #18984 Del Skrevet 27. august 2015 Bikinier er noe herk uansett ass Ja, i hvert fall de billige med dårlig kvalitet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 27. august 2015 #18985 Del Skrevet 27. august 2015 Hahaha, skikkelig kritisk han gubben din. Så du fikk bruna (rettet seg ironisk nok til burka) hele puppestellet i stedenfor halve da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 27. august 2015 #18986 Del Skrevet 27. august 2015 Badedrakt for alle penga! Har bikini, men føler meg sjelden komfortabel i det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 27. august 2015 Forfatter #18987 Del Skrevet 27. august 2015 Hahaha, skikkelig kritisk han gubben din. Så du fikk bruna (rettet seg ironisk nok til burka) hele puppestellet i stedenfor halve da? Ja, tåler ingenting asså! Ja, nå bli ALT brunt! Badedrakt for alle penga! Har bikini, men føler meg sjelden komfortabel i det Kanskje jeg burde begynne å tenke badedrakt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 27. august 2015 #18988 Del Skrevet 27. august 2015 Du skriver herlig Aldrisur! Likså greit uten enn med noe tøy hengende og slenge ja Han er jo litt komisk godeste Herr Aldri 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 27. august 2015 #18989 Del Skrevet 27. august 2015 Eneste typen bikini jeg får plass til pupper i 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 27. august 2015 Forfatter #18990 Del Skrevet 27. august 2015 Du skriver herlig Aldrisur! Likså greit uten enn med noe tøy hengende og slenge ja Han er jo litt komisk godeste Herr Aldri Like greit uten ja! Nå viser deg seg også at "alle" de andre damene på stranden ligger toppløs også. Spesielt de spanske damene - og det er helt snodig, men men, tidene har forandret seg skjønner jeg. Ja, han er komisk uten å vite det selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 27. august 2015 #18991 Del Skrevet 27. august 2015 Jeg får litt lyst til å dresse deg opp i noe som du er så sjokkerende fin i at han hverken kan si "du er alltid fin du" eller "eh skal det være sånn" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 27. august 2015 Forfatter #18992 Del Skrevet 27. august 2015 Eneste typen bikini jeg får plass til pupper i Ja, den så veldig praktisk og sporty ut og holder nok det meste på plass! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 27. august 2015 Forfatter #18993 Del Skrevet 27. august 2015 Jeg får litt lyst til å dresse deg opp i noe som du er så sjokkerende fin i at han hverken kan si "du er alltid fin du" eller "eh skal det være sånn" Ha-ha-ha, ja jeg skjønner ikke helt hva det skulle bli men...? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 27. august 2015 #18994 Del Skrevet 27. august 2015 Like greit uten ja! Nå viser deg seg også at "alle" de andre damene på stranden ligger toppløs også. Spesielt de spanske damene - og det er helt snodig, men men, tidene har forandret seg skjønner jeg. Ja, han er komisk uten å vite det selv. Får si tidene har forandret seg da ja, for det har jo blitt omvendt i Norge! Hihi jasså ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 27. august 2015 Forfatter #18995 Del Skrevet 27. august 2015 Får si tidene har forandret seg da ja, for det har jo blitt omvendt i Norge! Hihi jasså ja Når vi ferierte årlig i Spania, for sånn ca. 20 år siden, fikk spanjolene hakeslepp nå de skandinaviske jentene solteseg toppløs. Derfor gjorde jeg det ikke - av respekt for innbyggerne. Men nå er det omvendt. Ja, det er rare greier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 27. august 2015 #18996 Del Skrevet 27. august 2015 Ha-ha-ha, ja jeg skjønner ikke helt hva det skulle bli men...? Tenkte noe sånt som feks. en rød kjole med utsøkt snitt til deg, ikke noe karneval i Rio med fjær på hodet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 27. august 2015 Forfatter #18997 Del Skrevet 27. august 2015 Det spørs om det måtte blitt både en utsøkt rød kjole og en fjær på hodet for å få ham til å reagere! I kveld ble det forrresten Paella med sjøkreps, blåskjell og store reker til middag! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 27. august 2015 #18998 Del Skrevet 27. august 2015 Du kan få låne fuglehatten min, men jeg er ganske sikker på at han vil si "eh skal det være sånn" til den Mmm paella har jeg ikke spist på veldig lenge! Men jeg har bakt pizza i kveld 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 27. august 2015 Forfatter #18999 Del Skrevet 27. august 2015 Du kan få låne fuglehatten min, men jeg er ganske sikker på at han vil si "eh skal det være sånn" til den Mmm paella har jeg ikke spist på veldig lenge! Men jeg har bakt pizza i kveld Fuglehatten! Ja, uff, han hadde vel sagt det. Pizza høres deilig ut. Da vet vi i allfall at du har spist god mat i dag, og ingen trenger å mase på deg om at "du må huske å spise"! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 27. august 2015 #19000 Del Skrevet 27. august 2015 Ja, den så veldig praktisk og sporty ut og holder nok det meste på plass! Kjøper på sportsbutikken ass 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå