Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har enda ikke begynt med kaka

Skrevet

Jeg tror de innbiller seg at det gjør leppene store - men det gjør jo bare at de blir hovne :ler: Ser ganske så snålt ut ja.

Je, nemlig! Det ser vondt og hovent ut liksom, og det ødelegger utseende på mange synes jeg.

Tenk bare på Meg Ryan, hun var så søt før med sine naturlige lepper. Og så alle de Hollywoodfruene, de ser ut som sånn moro-masker med tilhørende andelepper alle sammen. De blir jo helt like alle sammen.

Jeg synes det er trist jeg. :frown:

Skrevet

Også ser de eldre ut enn de egentlig er. :opplyser:

Skrevet

Oslo er dirty :opplyser:

Spitznogel ja :daane:

Hei fine Kristian! Så hyggelig å se at du er i live! :klemmer:

Oslo dirty? Det er jo fordi alle absolutt skal bo og/eller oppholde seg her! :danse:

Skrevet

Også ser de eldre ut enn de egentlig er. :opplyser:

Ja! Og oppå de hovne leppene legges det lys rosa, perlemorleppestift!

Får se nå T & S har herjet med henne, om de ordner på den leppestiften i hvert fall. :fnise:

Skrevet

Hei fine Kristian! Så hyggelig å se at du er i live! :klemmer:

Oslo dirty? Det er jo fordi alle absolutt skal bo og/eller oppholde seg her! :danse:

Heia :klemmer: Ja, enn så lenge :jepp:

Oslo er dirty ja :lol: Det er sant :jepp:

Skrevet

Jeg har enda ikke begynt med kaka

Kom deg ut på kjøkkenet og bak Vex! :bond:

Gjest Inggolf
Skrevet

Jeg har vasket en buss :opplyser: Kjørte den til og med inn i vaskemaskinen helt selv. Det var ganske vanskelig, for det var ikke stor åpning, og jeg kom fra andre siden av bygget.. Var ganske stolt da altså! Hva man ikke gjort som ung :ler:

Nei, dæsken! Det er det ikke mange som kan skryte på seg nei.

Hvorfor gjorde du dette?

Beklager avsporing her, men havnet rett inn i Trinny & Susannah, og sitter og lurer på hva det er som får kvinner til å tro at restylane (heter det det?) er fint å ha i leppene?

Spitznogel, eller hva hun heter hun sexologen, ser jo helt merkelig ut med de leppene! :sminkedokke:

Ja, ja, sånn går no dagan........ :hoho:

Ja, jeg synes virkelig du skal beklage deg for avsporing i din egen dagbok :ler:

Jeg har sett tilfeller hvor restylane er kjempefint jeg, men mitt inntrykk er at de som har nok penger har en tendens til å overdrive/bli hekta. Kanskje en dårlig sammenlikning, men litt sånn som med botox da.. Man begynner med litt, elsker effekten, tar mer, elsker effekten.... tar enda mer og mer fordi man blir blind for effekten/blir avhengig/man tror man blir innmari fin.

Skrevet

Det tror jeg også Noz! Og når det blir for mye er det rett og slett FOR MYE!

Nå bemerket de stylistene som skal sminke denne Spitznagel at leppestiftfargen hennes er helt feil.

Så nå skal det bli spennende og se hva de kommer fram med. :lillesky:

Skrevet

Nei, dæsken! Det er det ikke mange som kan skryte på seg nei.

Hvorfor gjorde du dette?

En kamerat som hadde det som etterskolenjobb. Så da var jeg med noen ganger.

Skrevet (endret)

Heldigvis for oss alle er skitt sunt for helsa. :fnise:

Jeg er ikke så nøye på det, jeg. :sjenert: Deiser usjenert ned i seter og holder meg fast i de mest skitne t-bane stenger og tenker at det vasker jeg av til kvelden. Men jeg har med antibac i fall jeg skal spise noe da. Oftest glemmer jeg at jeg har den... :lol:

Om en går rundt og tenker tanker som "har nå denne legen vasket seg skikkelig sist han måtte på toaletten?" så blir man litt gal. Særlig siden jeg mistenker svaret nok oftest er nei. :hoho:

Hvordan går det med leppe-damen? Blir hun chic?

Endret av Anje
Skrevet

Kake endelig ferdig laga og pynta

Skrevet

BjNLf2YCEAACzFO.jpg

Den ble litt mislykka pga papiret satte seg fast.

• Liker 2
Gjest Tekola
Skrevet

Synes den ser fullt spiselig ut, jeg! Du kan jo evt dele deb opp på forhånd, da ser det ut som om det var meningen!

Gratulerer med dagen, uansett, Vex!

Skrevet

Heldigvis for oss alle er skitt sunt for helsa. :fnise:

Jeg er ikke så nøye på det, jeg. :sjenert:Deiser usjenert ned i seter og holder meg fast i de mest skitne t-bane stenger og tenker at det vasker jeg av til kvelden. Men jeg har med antibac i fall jeg skal spise noe da. Oftest glemmer jeg at jeg har den... :lol:

Om en går rundt og tenker tanker som "har nå denne legen vasket seg skikkelig sist han måtte på toaletten?" så blir man litt gal. Særlig siden jeg mistenker svaret nok oftest er nei. :hoho:

Hvordan går det med leppe-damen? Blir hun chic?

:hakeslepp: Du er passe gæren asså Anje! :fnise:

Håper du får en fin helg i urtehula di! :blomst:

Skrevet

BjNLf2YCEAACzFO.jpg

Den ble litt mislykka pga papiret satte seg fast.

Hæ? :klo: Mislykket er den aldeles ikke!

Den ser kjempegod ut! :sikle: Håper du får en fin-fin bursdag i dag. :roser:

Synes den ser fullt spiselig ut, jeg! Du kan jo evt dele deb opp på forhånd, da ser det ut som om det var meningen!

Gratulerer med dagen, uansett, Vex!

Ha en fin helg Tekola! :lillesky:

Gjest Tekola
Skrevet

God helg til alle i ballongen, ja! Jeg har nettopp kommet inn fra en times tur med vesla og minstebikkja, deilig vårvær!

Skrevet

:hakeslepp: Du er passe gæren asså Anje! :fnise:

Håper du får en fin helg i urtehula di! :blomst:

Living dangerously. :ninja:

:ler:

Det mest skumle i mitt liv er kanskje muligheten for å gå meg bort blant alle plantene? :klo:

God helg til deg og! Hva er planene? Skal det ryddes mer? Monteres discokule på det nyryddede loftet? bird.gif

• Liker 1
Skrevet (endret)

0aaa020c1827c2b02d6cf6f38ff5357c.jpg

ad3579cf385ff7f615f67dca5d04a517.jpg

5d2e179112f5ff6a29f2ebb61fa56456.jpg

2e12297352682c44fcabb34598e0cdfb.jpg

f1cac6f32aeca54c84717310a7bc75d2.jpg

39471479dfed231d484236453233b90e.jpg

Goooood helg til aldri og alle andre i ballongforeningen :blomst:

Håper alle får en fin helg :blomst:

Endret av Rumle
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...