Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag skal jeg lage flesk og duppe for første gang :ler: 

Etter en litt for lang og slitsomdag på jobb egentlig... Satser på at litt flesk ordner saken :)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag skal jeg lage flesk og duppe for første gang :ler: 

Etter en litt for lang og slitsomdag på jobb egentlig... Satser på at litt flesk ordner saken :)

Hva er det for noe egentlig :klo: ?

Håper det blir godt etter en

slitsom dag.

Skrevet

Jeg har ikke spist noe somhelst idag kom jeg på, bortsett fra en smoothie.

Skrevet

Du må spise, Frøkensina! :klemmer:

Vi hadde hjemmelaget pai i går (lager en vanlig paibunn, koker grønnsaker i buljong og kutter dem i småbiter, steker bacon og har eggeblanding og ost over :sikle:) og i dag var det kjøttpølser og potetmos av nypoteter :nigo:

Skrevet

Hva er det for noe egentlig :klo: ?

Håper det blir godt etter en

slitsom dag.

Fleskeskiver (tykk bacon) med hvit saus, poteter og rotmos. En skikkelig gammeldags husmannskost.

• Liker 2
Skrevet

Må da melde om at flesk og duppe ikke falt helt i smak. Jeg har smakt det på Schrøder en gang og da likte jeg det, men dette ble litt for fettete for meg. Og lite smak :P

Håper Aldri og herren har noe godt til middag og får bedre service i dag enn sist gang :)

• Liker 1
Skrevet

:klemmer: Spist en brødskive nå :jepp:

Teit dag

• Liker 1
Skrevet

:vinke: Hei og hå på seg alle sammen!

Her ble det ikke flesk og duppe men kalvekjøtt i trøffel- og champignonsaus i går. Middagen ble fryktelig sen, sånn ca. halv elleve på kvelden, og grunnen til det var ar vi trøblet rundt for å få tak i simkort for å få bedre internett-tilgang her. Hotellets gratis Wi-fi fungerer særdeles dårlig. :( Som det alltid gjør på hotell synes jeg.

Med èn gang noen (gjester vi ikke aner hvem er) laster ned "et eller annet" stopper det helt opp for oss som bare bruker nettet til vanlig korrespondanse.  

Det ble svømmebasseng om dagen, mens ettermiddag og kveld gikk med til å kjøre til sentrum, stå i kø i "internettbutikken", og når vi endelig ble ekspedert, etter en times venting, forsto ikke ekspeditøren et eneste ord engelsk. Det endte med at hun måtte ringe til en hun kjente som snakket engelsk, og så oversatte han hele samtalen til spansk.  :sjarmor: Det ble mye att og fram.

Jaja, ny dag og nye muligheter!  :laugh:

Nå skal jeg i hvert fall ned på stranda!  :hoppe:

Fikk ikke tatt noen nye bilder i går heller. Får se om jeg finner noen spennende motiver i dag da.  :foto:

Ha en fin-fin torsdag alle sammen!  :klemmer:

• Liker 3
Skrevet

Haha, husker noe lignende i den ene butikken jeg jobbet. Et tysk ektepar kom inn og ingen skjønte hva de sa. Heldigvis var den ene kollegaen min tysk (hovedsakelig oppvokst i Norge), så jeg ringte henne. Men det var ikke bare bare å få tak i ho, så det tok sin tid før det ble noen svar for ekteparet :ler:

• Liker 1
Skrevet

Deres middag hørtes bedre ut en min :)

Og du vet, fine folk spiser sent. Og i Spania er jo normal middagstide fra 22.30 og utover.

Fikk dere bra Internett da?

• Liker 1
Skrevet

Takk for marerittet Tekola, jeg drømte at du stengte dagboken min bare fordi du kan.

Skrevet

Deres middag hørtes Utrolig mye bedre ut en min :)

Og du vet, fine folk spiser sent. Og i Spania er jo normal middagstide fra 22.30 og utover.

Fikk dere bra Internett da?

Unnskyld My :fnise:

Skrevet

Unnskyld My :fnise:

Du er tilgitt :) og jeg er enig!

• Liker 1
Skrevet

Takk for marerittet Tekola, jeg drømte at du stengte dagboken min bare fordi du kan.

Unnskyld? :vetikke:

Det regner, jeg har funnet meg et par spennende bøker og skal lage meg en kopp te til :nigo:

Ikke bare-bare med språk, altså! :ler:

Skrevet (endret)

Kaffe-Te-Kaffe-Te?

:kaffekopp: Kanskje jeg burde bli ballongvertinne :nigo:

Endret av Frøkensina
  • Liker 2
Skrevet

Jeg tar gjerne en kopp te :jepp::blomst:

*finne frem litt kjeks som passer med både te og kaffe*

• Liker 2
Skrevet

Jaaa FruN du står jo for bakeverkene! :hoppe::rodmer:

:kaffekopp:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...