Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva mener du nå? Er det noen som ikke er hyggelige her?

Ja jeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg

Du er hyggelig nok du Severus, bare litt for varmt for deg nå om dagen vet du.  :klemmer:

Skrevet (endret)

:hjerter_rundt:

Er det Casa Batió - eller noe lignende?

Endret av Aldrisur
  • Liker 1
Skrevet

:hjerter_rundt:

Er det Casa Batió - eller noe lignende?

Ja helt riktig :hoppendeglad: Casa Batllo

Og dette også

original.jpg

• Liker 2
Skrevet

Gleder meg til å se dette med mine egne øyne Frøkensina. Får jo fire hele dager i Barcelona når vi er ferdig med cruiset. Det er mye jeg gjerne skulle ha sett, men får se hva jeg rekker over.

Har du vært her mange ganger, så du føler deg kjent? 

Flott er det, og helt unikt!  :tommelsmil:

• Liker 1
Skrevet

Pøh det eneste som er i Barcelona er Camp Nou

Skrevet

Pøh det eneste som er i Barcelona er Camp Nou

:hoho: Ja det er vel det. 

Skrevet

Nei jeg har enda ikke vært i Barcelona, bare drømt om å dra og sofareist litt :jepp:

Det kan fort bli mye ja, sikkert lurt å dele opp ferien litt så man får slappet av ordentlig også :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Her, et par mil utenfor Barcelona er det veldig spansk. Har ikke møtt på en eneste skandinav her, bare spanjoler. Antagelig spanjoler som ferierer her. 

Det er ganske unikt.

Og ja, Camp Nou er sikkert flott for de som er fotballinteresserte, men det er ikke jeg - ikke gubbeskinnet heller, så dit kommer jeg nok ikke til å dra.  :ler:

• Liker 2
Skrevet

Her, et par mil utenfor Barcelona er det veldig spansk. Har ikke møtt på en eneste skandinav her, bare spanjoler. Antagelig spanjoler som ferierer her. 

Det er ganske unikt.

Og ja, Camp Nou er sikkert flott for de som er fotballinteresserte, men det er ikke jeg - ikke gubbeskinnet heller, så dit kommer jeg nok ikke til å dra.  :ler:

Så bra, er jo godt å føle man virkelig er på besøk et sted :tommel:

• Liker 1
Skrevet

Så bra, er jo godt å føle man virkelig er på besøk et sted :tommel:

Ja, enig i det, og de er nok ikke så vant med turister fra andre land her heller, siden det kun er et fåtall som forstår engelsk.

Den lille spansken jeg kan har kommet godt med her.  :laugh:

Skrevet

Da kan du jo lære deg litt mer der som du kan briljere med i Barcelona senere ;)

• Liker 2
Skrevet

Da kan du jo lære deg litt mer der som du kan briljere med i Barcelona senere ;)

Ja, skal prøve!  :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Åh, så herlig, Aldrisur! Det er nesten så vi er der sammen med deg :lillesky:

Skrevet

Åh, så herlig, Aldrisur! Det er nesten så vi er der sammen med deg :lillesky:

Så fint Tekola! :laugh: Da er jo hensikten min med dette oppnådd.  :ler:

Akkurat stått opp, sitter her med hver sin  :kaffekopp: og sier ikke et ord til hverandre.  :forvirret:  :forvirret:

Knallblå himmel og varmt i dag også, og aner ikke hva denne dagen vil bringe, men har mine bange anelser - (ikke så mye annet som frister enn stranda når det er så varmt.) :daane:

Ha en fin dag dere som er innom ballongen!  :blomst:

• Liker 2
Skrevet

:goodbye:

Kos dere på stranda. :nigo:

Her er det regn.

Og det er nesten litt godt etter over en uke med supersommer. :ninja:

• Liker 1
Skrevet

Kos dere på stranda! :sol:

Gårsdagens regnskyll (med medfølgende gummistøvler som de visstnok kunne helle vann ut av for ei lita barnehagefrøken :nigo: ) gjorde godt her! Nå skinner sola litt, men jeg mistenker at det er mer :regn: i vente :nigo:

Skrevet

Høres ut som om du er inne i en goooood periode Nosoul. :hoppe:

Tja, både og god dårlig. Eller, dårlig og dårlig. I alle fall er det greit å komme tilbake til hverdagen og rutinene! Men det merkes at noen måneder med sommerferie sitter litt i kroppen enda, litt sliten :fnise:

Hadde en litt uheldig episode under dagens kjøretime, hadde ikke heeelt dagen i dag. Men ellers var kjørelæreren fornøyd. Dog er jeg glad jeg ikke skal kjøre igjen før neste torsdag..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...