Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Å jeg elsker kokosmelk - men ikke alene? Men, jeg elsker jo mandler også - så vil nok like det ja - kan jo lage kakao av det! :nigo:

Jeg drikker ingen melk alene. Men om jeg putter kokosmelk i noe - selv bare litt - så synes jeg det smaker bare kokos, liksom. :vetikke: Jeg liker det i mat, da. Curry og sånt.

Mandel og banan høres nam ut :wow:

:jepp: Og mandel og sjokolade er ennå bedre. :lur:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter litt skumlesing her nå så kom jeg på at jeg må nevne: jeg lagde pinneis forrige uke, og da brukte jeg en del kokosmelk i! I noen av de hvertfall. Typ lage smoothie og legge i pinneisformer. Ble ganske bra med kokosmelk i hvertfall den ene typen jeg har smakt foreløpig.

OOOg har jeg huska å nevne at i Dublin så sponser Baylies kirkene :ler: Det var litt anderledes enn her ja! Reklame for Baylies på informasjonsskiltet på St. Patrick Cathedral :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suuuuser innom ballongen for å ønske dere alle en finfin tirsdagskveld! :hoppendeglad:

Den sjelløse er travelt opptatt, dagene suser og går. Skole, kjøretimer, synstest, bursdager m.m :daane:
Kjærleiken er et dødt kapittel - jeg trenger ikke flere som kommer og forstyrrer hjernen min på en god stund.
Jeg tror også jeg har bestemt meg for hva jeg skal gjøre til neste høst, har vært litt att og fram i sommer. Men har snakket med mange mennesker - og det tilbudet jeg har fått fra NAV kommer IKKE flere ganger. En skikkelig "once in a lifetime" denne muligheten her.

Phew. Sliten!

Endret av Nosoul
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så varmt, å jeg klarer ikke sove lengre

Bedre i kveld eller?  :kose:

Jeg liker også bildene dine Aldrisur, selv om jeg er fryktelig dårlig på å legge igjen spor for tiden :sjenert:

Det er veldig hyggelig sagt Tekola.  :klem1:

:goodbye: Aldri.

Der var det pent. :jepp:

Jeg synes den spanske servicen var omtrent som den norske, jeg. Litt sånn halvhjerta og nølende og den kommer gjerne først når du har blitt lei av å vente.. :fnise:

Ja, ikke sant? Tenkte på det samme, selv om jeg syntes at nordmenn har blitt flinkere de siste årene. 

Eller...kanskje jeg ikke egentlig vet? Det er jo nesten bare svensker som serverer og ekspederer i Oslo for tiden.  :ler:

Der skulle man ha vært :rodmer:

Kos deg videre, aldri :klemmer:

DET hadde vært koselig det Rumle, om du hadde vært her!  :klem:

Etter litt skumlesing her nå så kom jeg på at jeg må nevne: jeg lagde pinneis forrige uke, og da brukte jeg en del kokosmelk i! I noen av de hvertfall. Typ lage smoothie og legge i pinneisformer. Ble ganske bra med kokosmelk i hvertfall den ene typen jeg har smakt foreløpig.

OOOg har jeg huska å nevne at i Dublin så sponser Baylies kirkene :ler: Det var litt anderledes enn her ja! Reklame for Baylies på informasjonsskiltet på St. Patrick Cathedral :fnise:

Baylies er nok en god altervin. :skaal:

Suuuuser innom ballongen for å ønske dere alle en finfin tirsdagskveld! :hoppendeglad:

Den sjelløse er travelt opptatt, dagene suser og går. Skole, kjøretimer, synstest, bursdager m.m :daane:

Kjærleiken er et dødt kapittel - jeg trenger ikke flere som kommer og forstyrrer hjernen min på en god stund.

Jeg tror også jeg har bestemt meg for hva jeg skal gjøre til neste høst, har vært litt att og fram i sommer. Men har snakket med mange mennesker - og det tilbudet jeg har fått fra NAV kommer IKKE flere ganger. En skikkelig "once in a lifetime" denne muligheten her.

Phew. Sliten!

Høres ut som om du er inne i en goooood periode Nosoul. :hoppe:

----------------------

Her var det jammen masse å lese!  :hoho:

"Noen" av dere er noen ordentlige  :skravle:nAB4KQx.gif

Det er koselig det, og jeg lærer jo så masse nytt, om kokosmelk og mandelmelk og litt av hvert...  :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det vae 20,5 grader før sola gikk ned for kort tid siden

Da er det jammen lenge lyst enda. Og varmere enn her, har vel ikke hatt en eneste tropenatt i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bailey's Bailey's Bailey's!

Sånn :fnise:

Forresten uten apostrof.. UFfda :skratte:

Endret av Frøkensina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et bilde på dagen i dag - begynner å få rutiner allerede:

Opp kl. 08.30, koke kaffe og sette seg på verandaen. Vi har vært så heldige å få en stor leilighet, to soverom, stue, bad og kjøkkenkrok og en stor veranda. Møblene er en drøm som jeg aldri har opplevd på et hotell tidligere. Hvite, nydelige rokokko-møbler, lyse vegger og ja, jeg burde vel tatte et bilde, må bare rydde litt først.  :fnise:

I går kjøpte jeg 4,7 kilo små appelsiner som jeg lagde juice av i dag. Det ble 2 liter appelsinjuice - og den ble god altså. 

Såååå, ned til stranden, påsmurt et tjukt lag med solkrem faktor 15, og der lå vi i fire timer rett ut! Det er lett å holde ut når sola skinner og en stadig kjølig bris kommer inn fra sjøen. Og blir det for varmt, er det jo bare å gå ned og dyppe seg i sjøen.  :hoppe:

På ettermiddagen tusla vi heimatt og tok noen runder i svømmebassenget på hotellet. Det er kun 17 rom her, så det er få gjester som benytter bassenget - og det er ganske herlig altså.  :strix:

Så hjem og dusje, sove en times tid, og deretter ut og spise middag. I kveld spiste jeg en kyllingsalat og herr Aldri bestilte seg en Katalanpølse med nogo attåt. Den var visst god den, jeg er ikke så glad i pølser jeg.  :danser:

Vinen er billig her.  :jepp: Har funnet meg en veldig god lokal hvitvin til 27 kroner flaska.  :skaal:

Ja, det var stort sett det som hendte meg i dag.  :sol:

Bassenget vårt:

LGPx8r1.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fluer ja! De kan være irriterende nok. Èn flue kan holde meg våken en hel natt om den bestemmer seg for det.  :bond:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går, jeg liker ikke å snikk snakke

Nei, det er ikke så lett bestandig.

Jeg er ikke så flink til snikksnakking sjøl jeg.  :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha det bra på ballongen. Dere får hygge dere, dere som er hyggelige.

Hva mener du nå? Er det noen som ikke er hyggelige her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...