Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva spiste herr og fru Aldri til middag i dag da tro? :laugh:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bah! Synd det ikke var hele, for hele greia er så grusom morsom! Må finne den! :P 

• Liker 1
Skrevet

Hva spiste herr og fru Aldri til middag i dag da tro? :laugh:

Ble veldig enkelt i dag. Hamburger på herren og pizza på frua.  :bolledeig:

Bah! Synd det ikke var hele, for hele greia er så grusom morsom! Må finne den! :P

Han er helt utrolig morsom.  :ler:

• Liker 1
Skrevet

Kos det da :) Synes det er veldig koselig at du er her og tar oss med på tur :hoppendeglad:

• Liker 1
Skrevet

Det bildet er nesten ulovlig, jeg vil skvalpe rundt der! :daane:

• Liker 1
Skrevet

Kos det da :) Synes det er veldig koselig at du er her og tar oss med på tur :hoppendeglad:

Ja det merker jeg Frøkensina. Og det er koselig for meg at du liker at jeg skriver om turen og sender litt bilder. Det er ikke noe morsomt å legge inn bilder og skrive om turer dersom man ikke få noe respons på det hele.

Såååå, jeg synes det er koselig at du liker å være med.  :hug:

Vet du at jeg trodde vannet var bikkjekaldt, men så viste det seg å være sånn cirka 23-24 grader. Helt perfekt å bade i.

Ellers må jeg si at den spanske servicen er minus laber. Her kan man komme inn i en butikk og måtte vente på å bli ekspedert til ekspeditøren er ferdig med å snakke med vennene sine, eller at han/hun er ferdig i telefonen.

På restaurentene er det likeens og hvis man ikke kan spansk, er det vanskelig å bli forstått. Engelsk er det ikke mange som kan.

Uvant og rart. Merker at det er lenge siden jeg ferierte i Spania.  :Nikke:

• Liker 2
Skrevet

Haha, jeg savner spania <3 Men ja, de har ofte.. teselskap / syklubb for å si det på den måten, selv om de har kunder.  :ler: 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Men det passer da perfekt! :hug:

Nydelig badevann og alt.. Det er noe eget med litt sånne bølger å bade i, herlig.

Jasså, ja, jeg har ikke vært i Spania, bortsett fra Kanariøyene og DEt er lenge siden det! mamma og jeg alene, jeg var 16 og fikk bestille meg cocktail, valgte den sterkeste selvsagt :fnise:

Interessant å høre hvordan ståa er, du får bare smile det aldrisure smilet ditt så godt du kan!

Nå tror jeg jeg må pause for i dag , svimer snart av.

:klemmer:

Endret av Frøkensina
  • Liker 1
Skrevet

Haha, jeg savner spania <3 Men ja, de har ofte.. teselskap / syklubb for å si det på den måten, selv om de har kunder.   :ler:

Ja, og det har jo sin sjarm på en måte.

Er bare uvant og jeg må le litt av det for meg selv. Manana manana.  :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Ja, og det har jo sin sjarm på en måte.

Er bare uvant og jeg må le litt av det for meg selv. Manana manana:fnise:

:hoho:

Skrevet

kanskje du skal svare banana banana :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Men det passer da perfekt! :hug:

Nydelig badevann og alt.. Det er noe eget med litt sånne bølger å bade i, herlig.

Jasså, ja, jeg har ikke vært i Spania, bortsett fra Kanariøyene og DEt er lenge siden det! mamma og jeg alene, jeg var 16 og fikk bestille meg cocktail, valgte den sterkeste selvsagt :fnise:

Interessant å høre hvordan ståa er, du får bare smile det aldrisure smilet ditt så godt du kan!

Nå tror jeg jeg må pause for i dag , svimer snart av.

:klemmer:

Ta en pause  du, jeg vet at du sov dårlig forrige natt.  :kose:

Haha, ikke glem siestaen! 

Nei, ikke så lett å glemme. Siestaen er hellig her nede.  :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Sov ikke i det hele forrige natt, då nå er jeg helt boink :jepp:

NATTA :vinke:

Skrevet

Boink! :fnise:  :hug: Natta Frøken! 

• Liker 1
Skrevet

Nei, ikke så lett å glemme. Siestaen er hellig her nede.  :fnise:

Sant det, skulle hatt det sånn her også :ler: 

Skrevet

Sant det, skulle hatt det sånn her også :ler:

Ja, det er sant det også, så hadde vi vært vant med det når vi skal feriere i Spania.  :danse:

Skrevet

Ja, det er sant det også, så hadde vi vært vant med det når vi skal feriere i Spania.  :danse:

Og hatt mer energi etter arbeidsdagen. :danse:

• Liker 1
Skrevet

Og hatt mer energi etter arbeidsdagen. :danse:

Jeg beundrer de som jobber ute her nede. Å jobbe, for eksempel på bygg, med hjelm og heldekkende kjeledress  - det er jaggu varmt altså. De fortjener virkelig en siesta midt på dagen. Fatter ikke at de holder ut i varmen.  :skravle:

Nå boinker det for meg her også!  :natti: Natta Frk.K. og gi lillehund en kos fra meg da.  :klem1:

• Liker 2
Skrevet

Jeg beundrer de som jobber ute her nede. Å jobbe, for eksempel på bygg, med hjelm og heldekkende kjeledress  - det er jaggu varmt altså. De fortjener virkelig en siesta midt på dagen. Fatter ikke at de holder ut i varmen.  :skravle:

Nå boinker det for meg her også!  :natti: Natta Frk.K. og gi lillehund en kos fra meg da.  :klem1:

Ja, håper virkelig de klarer å ta seg en del drikkepauser i varmen, slik at de ikke blir dehydrert.

Lillehund gir nok en stoooooor kos tilbake! Sov godt  :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...