Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk!

Jeg får helt vondt av all volden, mot både mennesker og kulturminner :sukk::grine:

Det er helt tragisk, alt sammen :(

Ja, det er det virkelig :klemmer:

Unnskyld om jeg lagde dårlig stemning, noen ganger går nyheter hardt innpå bare. :hjerte:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Delt sorg er halv sorg, delt glede er dobbel glede :klemmer:

Hadde jeg ikke gått den veien jeg endte med, hadde jeg nok fort endt i Røde Kors og vært på reise for å hjelpe. Men det har enten eller. Så får jeg heller håpe på at utdanningen jeg tar kan hjelpe på andre måter!

Skrevet

Ja, det er det virkelig :klemmer:

Unnskyld om jeg lagde dårlig stemning, noen ganger går nyheter hardt innpå bare. :hjerte:

Kjenner meg veldig igjen der :klemmer:

Delt sorg er halv sorg, delt glede er dobbel glede :klemmer:

Hadde jeg ikke gått den veien jeg endte med, hadde jeg nok fort endt i Røde Kors og vært på reise for å hjelpe. Men det har enten eller. Så får jeg heller håpe på at utdanningen jeg tar kan hjelpe på andre måter!

:hjerte:

Synes også det er utrolig skremmende med alt det hatet som har blusset til overflaten den siste tiden. Det er helt uhyggelig å lese en del tråder/kommentarfelt i aviser osv. :(

• Liker 1
Skrevet

Fin visdom det T :klemmer:

Det kan du helt sikkert, man kan hjelpe på så mange måter. Det viktigste er den samme drivkraften, gjøre det som gir deg noe. Og nå har du jo noen små som det er greit å ikke reise fra :)

• Liker 1
Skrevet

Kjenner meg veldig igjen der :klemmer:

:hjerte:

Synes også det er utrolig skremmende med alt det hatet som har blusset til overflaten den siste tiden. Det er helt uhyggelig å lese en del tråder/kommentarfelt i aviser osv. :(

Det er sant, det har blitt mye skarpere hat i kommentarer og det er veldig guffent. Jeg skrev selv at jeg kunne tenkt meg IS jevnet fra jorda, og det mener jeg skummelt nok, men det er dessverre ikke sånn det fungerer mot sprø ideologier. Stakkars folk i Syria :(

:klemmer:

Skrevet (endret)

Det er sant, det har blitt mye skarpere hat i kommentarer og det er veldig guffent. Jeg skrev selv at jeg kunne tenkt meg IS jevnet fra jorda, og det mener jeg skummelt nok, men det er dessverre ikke sånn det fungerer mot sprø ideologier. Stakkars folk i Syria :(

Ja :( Tenker ikke "bare" på det som hender der, men også alle trådene/kommentarfelt om flyktninger. Det er virkelig ille :(

Endret av Rumle
  • Liker 1
Skrevet

Ja :( Tenker ikke "bare" på det som hender der, men også alle trådene/kommentarfelt om flyktninger. Det er virkelig ille :(

Ja jeg forstod det, enig :( Det er rart hvor fort egentlig mange mister gangsyn, medmenneskelighet?

Vi får ta oss litt god kaffe tror jeg :kaffekopp::kaffekopp:

• Liker 1
Skrevet

:(

For meg blir bare symbolet på all den meningsløse ødeleggelsen, slaktingen, så sterk ved at planetens kulturarv blir sprengt i fillebiter sånn. Jeg har jo lest om Palmyra i antikken.

• Liker 1
Skrevet

:hoho:

Nå slår været om. De første regndråpene har truffet balkongen, veldig spent på om det blir tordenvær!

Skrevet

Synes det er morsommere med torden enn vanlig regn :) Det skal tordne og bøtte ned her i morgen.

Skrevet

Jeg vil ha mer soooooooool! Men ser ut til at skyene kommer her også! :sur:

Skrevet

:hoho:

Nå slår været om. De første regndråpene har truffet balkongen, veldig spent på om det blir tordenvær!

Kan jeg få regn?
Gjest Jacklost
Skrevet

Jeg vil ha mer soooooooool! Men ser ut til at skyene kommer her også! :sur:

Kan du ikke vær så snill og ta sola fra Ålesund og gi oss litt kaldt vær istedenfor? :)

Jeg ville gjerne ha byttet :jepp:

Skrevet

Kan du ikke vær så snill og ta sola fra Ålesund og gi oss litt kaldt vær istedenfor? :)

Jeg ville gjerne ha byttet :jepp:

Med glede. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...