Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Gjest Inggolf
Skrevet

I love you too... :strix:

Heheheeeee, søta :ler:

Det ække vanskelig å bli glad i deg Aldri, men sånn seriøst; Jeg

er redd for blant annet kolbrann, så du må seriøst følge med på

evntuelle forandringer!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heheheeeee, søta :ler:

Det ække vanskelig å bli glad i deg Aldri, men sånn seriøst; Jeg

er redd for blant annet kolbrann, så du må seriøst følge med på

evntuelle forandringer!

:hug:

Jeg får ikke koldbrann Noz!

Alt er helt fint - serriøst! :fnise:

Har du Roflet rundt i byen i dag eller? :bolledeig:

Skrevet

Jepp. det gjør jeg. Også drev faren min å booket henting til/fra flyplassen og fant ut at jeg hadde fly hjem 26. Så det var bra han så det, så ikke jeg hadde stått på flyplassen en uke for tidlig og ikke kommet meg hjem. For det var bare 6 ledige plasser på det flyet jeg skal ha når jeg booket om nå.

Har du bestemt deg for farge du skal ha på detaljene i rommet da? Og har herren noe å si, eller får du frie tøyler?

• Liker 1
Skrevet

Jepp. det gjør jeg. Også drev faren min å booket henting til/fra flyplassen og fant ut at jeg hadde fly hjem 26. Så det var bra han så det, så ikke jeg hadde stått på flyplassen en uke for tidlig og ikke kommet meg hjem. For det var bare 6 ledige plasser på det flyet jeg skal ha når jeg booket om nå.

Har du bestemt deg for farge du skal ha på detaljene i rommet da? Og har herren noe å si, eller får du frie tøyler?

Så bra det ble oppdaget i tide!

Ja jeg bestemte meg for det som dere foreslo jeg. En lillafarge. Lilla, hvitt og grått er jo veldig fint sammen.

Herren har absolutt ingenting han skulle ha sagt. Og det er ikke for å være ekkel mot ham altså, bare det at jeg har bedre smak enn ham - og det vet han. :hoho:

Neida, det er ikke akkurat sånn, det er mest det at han liker det jeg bestemmer. Tror jeg, men nå ble jeg litt usikker, han har i allfall alltid latt meg bestemme sånt. :overrasket:

Skrevet

Hva skjer med KG om dagen, 90% av trådene her handler om størrelse på pupper :daane: Er det virkelig noe å lage 100.000 tråder om? Holder det ikke med 1?

*oppgitt og lei* :dry:

Skrevet

Så bra det ble oppdaget i tide!

Ja jeg bestemte meg for det som dere foreslo jeg. En lillafarge. Lilla, hvitt og grått er jo veldig fint sammen.

Herren har absolutt ingenting han skulle ha sagt. Og det er ikke for å være ekkel mot ham altså, bare det at jeg har bedre smak enn ham - og det vet han. :hoho:

Neida, det er ikke akkurat sånn, det er mest det at han liker det jeg bestemmer. Tror jeg, men nå ble jeg litt usikker, han har i allfall alltid latt meg bestemme sånt. :overrasket:

:ler: ja, det er ofte sånn. Mannfolka pleier ikke å bry seg så veldig. Evt gidder de ikke å ta den kampen, for den er ikke viktig nok for dem :P Mor ble sjokkert når Far hadde meninger om gardiner når de hadde kjøpt leilighet i Tyrkia. Så sjokkert at hun ringte meg for å fortelle det :skratte: Han har aldri hatt noen meninger om annet enn materialer til gulv/vegger og sånt.

Det er fine farger sammen ja.

Skrevet

Hva skjer med KG om dagen, 90% av trådene her handler om størrelse på pupper :daane: Er det virkelig noe å lage 100.000 tråder om? Holder det ikke med 1?

*oppgitt og lei* :dry:

Ha-ha, du har så rett My! Det var derfor jeg bare måtte legge inn den puppevitsen i ballongen før i dag! Det tar jo helt av her inne noen ganger! :ler:

• Liker 1
Skrevet

Nå tar de opp "møkk" på treningsentrene på TYV2 hjelper deg. Det står visst ikke så bra til alle steder.

Mitt treningssenter var så møkkete at jeg klarte ikke å gå dit til slutt jeg. :nigo:

Skrevet

Jeg ser på det jeg og…

Burde vel egentlig ikke se det.. Kanskje bedre å ikke vite?

Skrevet

Jeg tror jeg må slutte å trene! :sjokkert::sjokkert::sjokkert::sjokkert:

Skrevet

Jeg ser på det jeg og…

Burde vel egentlig ikke se det.. Kanskje bedre å ikke vite?

Tja, det man ikke vet osv, men der jeg gikk var det SYNLIG skittent og lukta tåfis og bæsj.

Man skal jo tørke av apparatene etter seg, men det tror jeg bare det var meg og venninnen min som gjorde.

Litt bakterier har vi vel ikke vondt av, men.... :bond:

På restauranter i Danmark står det ofte sånne små saltkar med grovt salt på bordet. Det er visstnok noe av det mest urenslige som finnes på en restaurant. Det er tatt prøver og man fant flust av tarmbakterier i saltet.

Også håndtakene på handlevognene i butikkene er bakteriebomber!

Dette var dagens dose skitt - :opplyser: ut å løp i skog og mark, sier nå jeg bare! :lol:

Gjest Inggolf
Skrevet

Har du Roflet rundt i byen i dag eller? :bolledeig:

Heheheeee, nja, vi har vært sammen i dag ihvertfall.

Vi skulle egentlig på teknisk museum, men vi møttes ikke før kl halv to-to

og da ble det plutselig ikke noe vits lenger siden det stenger kl 16 der.

Men dagen var vært knall for det da :jepp:

• Liker 2
Gjest Inggolf
Skrevet

På restauranter i Danmark står det ofte sånne små saltkar med grovt salt på bordet. Det er visstnok noe av det mest urenslige som finnes på en restaurant. Det er tatt prøver og man fant flust av tarmbakterier i saltet.

Også håndtakene på handlevognene i butikkene er bakteriebomber!

Jeg setter meg så og si aldri ned på Oslo busser og t-baner, synes det er såå ekkelt!

Og det slår aldri feil, hver eneste gang jeg kommer hjem fra en oslotur, så er vannet skikkelig møkkete/svart når jeg vasker hendene mine selv om jeg bevisst tar på færrest mulig ting. Synes det meste av offentlige ting i oslo er så skittent :sjokkert:

Skrevet

Heheheeee, nja, vi har vært sammen i dag ihvertfall.

Vi skulle egentlig på teknisk museum, men vi møttes ikke før kl halv to-to

og da ble det plutselig ikke noe vits lenger siden det stenger kl 16 der.

Men dagen var vært knall for det da :jepp:

Dere altså! :fnise:

Bra dere koste dere for dét da. :jepp:

Skrevet

Jeg setter meg så og si aldri ned på Oslo busser og t-baner, synes det er såå ekkelt!

Og det slår aldri feil, hver eneste gang jeg kommer hjem fra en oslotur, så er vannet skikkelig møkkete/svart når jeg vasker hendene mine selv om jeg bevisst tar på færrest mulig ting. Synes det meste av offentlige ting i oslo er så skittent :sjokkert:

Ja. Det er mye renere på bussene i Bærum! :jolie:

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Dere altså! :fnise:

Bra dere koste dere for dét da. :jepp:

hvaaaaaa? :fnise:

Alle burde kjenne en Rofl, han er så omtenksom og god. Dette var andre gangen han kjørte

meg helt hjem selv om han hadde planer i stikk motsatt retning.

Bussene er sikkert ikke noe særlig bedre nei, men jeg liker å tro det :laugh:

Jeg kjenner til noen som fikk i straff å vaske bussene etter å ha blitt tatt for å tagge på dem, og det var ikke bare å vaske gulvet skal jeg si deg! Og bussene kjører ikke så altfor mange timene før de kjøres inn for å vaskes. Går ofte på helt nyvaskede busser som lukter kjempegodt faktisk :jepp:

Aldri tyggisflekker som er gnidd inn eller seter som er rispet opp av diverse gjenstander.

jaja...

planer med dine små venner til helgen du da Aldri?

Skrevet

Jeg har vasket en buss :opplyser: Kjørte den til og med inn i vaskemaskinen helt selv. Det var ganske vanskelig, for det var ikke stor åpning, og jeg kom fra andre siden av bygget.. Var ganske stolt da altså! Hva man ikke gjort som ung :ler:

Skrevet

Jeg har fått skreimølje

Skrevet

Beklager avsporing her, men havnet rett inn i Trinny & Susannah, og sitter og lurer på hva det er som får kvinner til å tro at restylane (heter det det?) er fint å ha i leppene?

Spitznogel, eller hva hun heter hun sexologen, ser jo helt merkelig ut med de leppene! :sminkedokke:

Ja, ja, sånn går no dagan........ :hoho:

Skrevet

Jeg tror de innbiller seg at det gjør leppene store - men det gjør jo bare at de blir hovne :ler: Ser ganske så snålt ut ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...