Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Ja visst er dere det!  :laugh:

Du/dere må bare unnskylde meg om svarene mine kommer sent - det er nettet som rallemikker med meg. 

Har du hatt en fin helg Frøkensina?  :blomst:

Nedopp ned opp eller noe sånt! Så ikke så såverst :fnise:

Det må være en herlig stemning i Barcelona da? Har dere tatt kveldstur i de varme gatene? :hoppe: Gaudi? :hoppendeglad::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal lage lasagne imorra :hoppe: Og etter planen - sitronmarengspai til dessert :lur: Kusina til HerrN har bursdag imorra, og ho eeeeelsker alt med sitron :jepp:

Også kommer svigermor på besøk! Så vi har ryddet masse rundt i huset :ler: Bare å kjøre opp søpla og støvsuge igjen, men det spørs om skjer i kveld :laugh:

:overrasket: Oj oj :daane: Det hørtes utrolig godt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supermiddag FruN! Kusina til mannen din er jammen heldig som kjenner deg.  :lillesky:

Jaja, bra det gikk opp igjen. "Det skal ikke være lett", som dem sier.

Vi er ikke i Barcelona nå Frøkensina. :ler: Vi leide bil på flyplassen og befinner oss nå noen mil utenfor den store byen. Men her er en nydelig strandpromenade som vi har gått dagtur på i dag.  :biggrin:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plasket litt i bølgene da kanskje :lillesky: Åh bade :rodmer: Mulig jeg bare må dra dit på måfå snart!

Jeg har bil til låns denne uken, håper jeg får noen fine turer :jepp:

Skal dere ombord cruise i morgen eller?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plasket litt i bølgene da kanskje :lillesky: Åh bade :rodmer: Mulig jeg bare må dra dit på måfå snart!

Jeg har bil til låns denne uken, håper jeg får noen fine turer :jepp:

Skal dere ombord cruise i morgen eller?

Plasket litt i bølgene og svømt minst 1000 meter i svømmebasseng i dag!  :bond:

Vi skal være her helt til neste søndag! Båten vår kaster loss søndag om én uke altså. :laugh:

Kos deg med bil denne uken, kan hende du drar til hytta kanskje?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plasket litt i bølgene og svømt minst 1000 meter i svømmebasseng i dag!  :bond:

Vi skal være her helt til neste søndag! Båten vår kaster loss søndag om én uke altså. :laugh:

Kos deg med bil denne uken, kan hende du drar til hytta kanskje?

Åååjaa! Da får dere god tid til strandliv, og litt bytitting kanskje også :rodmer: Og jeg får god tid til å pønske ut noe å bombardere deg med med Roma :laugh:

Vet ikke, har noe jeg må gjøre denne uka og så er det meldt regn. Men, om jeg ikke blir mørkredd og insektsredd så kanskje jeg drar en tur alene dit :vetikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk ikke sove! :( Frustrert, nå er det lyst og skal på et møte jeg ikke vil på senere. Kroppen har knytt seg sammen også, sikkert et resultat av tankekaos :( :(

Og så er det så idiotisk at jeg tåler dårligere å ikke ha sovet enn andre. Ikke kan jeg vel kjøre heller. :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hah Kanskje skal insistere (og ikke ta nei som svar) på å flytte møtet fem seks timer og bare dra avgårde i morgenkåpe etter en kaffe? :blink:

mens jeg enda kan tenke sånn halvveis..

Endret av Frøkensina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, Frøkensina, føler med deg :klemmer:

Synes du skal møte opp i morgenkåpen, kanintøflene og hårrullene dine, jeg :nigo:

Håper du har en god morgen søta :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...