Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Blir sprø, nå ringte mamma igjen, ikke egentlig for å høre hvordan det går med meg men for å si det går dårlig med henne og klage på at jeg ikke kom i dag. Hjelper jo ikke hva jeg sier uansett :vetikke:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man er selv ansvarlig for sine reaksjoner, pleier moren min å si. Så, prøv så godt du kan å blåse i henne, om hun velger å oppføre seg sånn så er det hennes greie (uten at jeg aner hva som har skjedd) :klemmer:

Skrevet

Jeg ser på det med :P

Enig i at det er mye tull og tøys, men han ene som sang en sang som han lagde til moren sin bare noen dager før hun døde rørte meg skikkelig :snufse:

DET er jeg helt enig med deg i altså - han var kjempeflink! Og det er mange dyktige utøvere der. Jeg blir bare så oppgit over de tre oldisene som sitter i dommerpanelet. De er så utbruuuuukt!  :grine: Og de har jo ikke peiling på hva de driver med. 

Blir sprø, nå ringte mamma igjen, ikke egentlig for å høre hvordan det går med meg men for å si det går dårlig med henne og klage på at jeg ikke kom i dag. Hjelper jo ikke hva jeg sier uansett :vetikke:

:klem: Uff.  :klem:

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet

Jeg husker når Thomas Gjertsen var dommer :fnise:

Jeg savner Alex Rosen jeg /: Jeg liker faktisk årets dommere bedre enn sist sesongs dommere men det går vel på smak og behag? :)

Noen som i hvert fall er oppbrukt er Jan Fredrik Karslen :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Ja, det går vel på smak og behag som du sier.  :5:

Skrevet

Man er selv ansvarlig for sine reaksjoner, pleier moren min å si. Så, prøv så godt du kan å blåse i henne, om hun velger å oppføre seg sånn så er det hennes greie (uten at jeg aner hva som har skjedd) :klemmer:

Vel du har en klok mor.. Jeg skulle hjelpe henne å handle noen ting, men det var hun som i går (tror jeg) bestemte at jeg skulle gjøre det i dag. Så fikk jeg problemer med tiden og med depresjon, og noen av butikkene stengte. Nå er det tydelig at hun er forutrettet lei seg, og lar det ikke gå over selv om det har gått mange timer (og jeg også har foreslått å dra til henne både nå ikveld, men med færre ting eller i morgen). Orker ikke flere sånne gråtkvalte tlf om at hun hadde gledet seg og satt fram kaffen! Hadde akkurat blitt i litt bedre humør selv, men blir dratt ned.

• Liker 1
Skrevet

Jeg reagerte på at ho siste fikk dårlig tilbakemelding! Syntes ho var kjempeflink, og bedre enn ho som spilte piano (selv om ho var flink og, bare nervø), og pianojenta fikk masse skryt!

Godt de har den gullknappen :P

• Liker 1
Skrevet

Vel du har en klok mor.. Jeg skulle hjelpe henne å handle noen ting, men det var hun som i går (tror jeg) bestemte at jeg skulle gjøre det i dag. Så fikk jeg problemer med tiden og med depresjon, og noen av butikkene stengte. Nå er det tydelig at hun er forutrettet lei seg, og lar det ikke gå over selv om det har gått mange timer (og jeg også har foreslått å dra til henne både nå ikveld, men med færre ting eller i morgen). Orker ikke flere sånne gråtkvalte tlf om at hun hadde gledet seg og satt fram kaffen! Hadde akkurat blitt i litt bedre humør selv, men blir dratt ned.

:klemmer:
  • Liker 1
Skrevet

Unnskyld at jeg sier dette: Men du må prøve å  rett og slett skite i det og tenke på deg selv Frøkensina.  :klem:

Jeg reagerte på at ho siste fikk dårlig tilbakemelding! Syntes ho var kjempeflink, og bedre enn ho som spilte piano (selv om ho var flink og, bare nervø), og pianojenta fikk masse skryt!

Ja ikke sant? Det er bare tull og tøys alt sammen.  :ler:

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet

Var ikke det en gutt som spilte piano?
Skrevet

Synes det er knallkult at kongelige fortsatt har en sånn respekt at hele operasalen reiste seg da Dronning Sonja og følget kom tilbake etter pausen! :hoppe:

(Ser en annen variant av Norske talenter, hvor en av de fem finalistene (med 200 som meldte seg på!) er norsk! :nigo: )

Skrevet

Unnskyld at jeg sier dette: Men du må prøve å rett og slett skite i det og tenke på deg selv Frøkensina. :klem:

:

Helt enig med Aldri her :opplyser:

• Liker 1
Skrevet

Og, Frøkensina, noen dager så blir det bare sånn, om det så er hodet eller andre ting som skjer. Det er ikke din feil, det er ikke noe du skal føle deg dritt for, for du er fin, akkurat som du er! :klemmer:

Skrevet

Var ikke det en gutt som spilte piano?

Det var en gutt som spilte et slags piano, men det er ei jente jeg tenkte på. Spilte og sang All of me/John Legend.

Skrevet

En skikkelig god klem til deg, Frøkensina, for det der er ikke artig. Tror du gjør rett i å distansere deg fra henne, du er ikke ansvarlig for hennes lykke. :klem:

Jeg er gressenke og gleder meg til å ta en kald grønn en. Nei, ikke pæreis... :fnise:

• Liker 3
Skrevet

En skikkelig god klem til deg, Frøkensina, for det der er ikke artig. Tror du gjør rett i å distansere deg fra henne, du er ikke ansvarlig for hennes lykke. :klem:

Jeg er gressenke og gleder meg til å ta en kald grønn en. Nei, ikke pæreis... :fnise:

Har du lagt agurken i kjøleskapet før du skal snackse på den, altså? :nigo::ler:

Skrevet

Distansere var nok et mye bedre ord er "skite i".  :fnise: Enig med deg F.

Ikke pæreis? Pærebrus da!  :danse:

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet

Det var en gutt som spilte et slags piano, men det er ei jente jeg tenkte på. Spilte og sang All of me/John Legend.

Ah nå husker jeg. Hun var god :)
Skrevet

Pærebrus er godt! Men jeg har noe som er enda bedre.  :lur:  Det er stor fare for at jeg kommer til å henge her i kveld, så dere er herved advart.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...