Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ååå den filmen er bra :D Husker jeg så den for mange år siden når jeg var liten :)

Siden den går på NRK er det ikke reklame midt i filmen.

Towanda!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Jacklost
Skrevet

Det motsatte av TV3 som har reklame slik hvert tiende minutt :P

• Liker 1
Skrevet

Kathy Bates er flott :)

Hoohooo! :hoppendeglad:  Nå fant jeg ut hvem du er. Regner med at du har en grunn til å kamuflere deg? 

• Liker 1
Skrevet

TV3 tar en pause i reklamen for å vise litt av filmen.

Skrevet

Helt håpløst å se en hel film på de reklameanalene.  :(

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet

:skratte: Det var et helt genialt utsagn og så sant :fnise:
  • Liker 1
Skrevet

Jeg skulle ønske jeg var superintrovert :murvegg:

Skrevet

:hoho: SÅ sant!

Gjest Jacklost
Skrevet

Hahaha jeg fikk en skikkelig latterkrampe nå :P

Dere er en fantastisk gjeng :klem1:

• Liker 1
Skrevet

Og selv de har ikke nådd amerikanske tilstander, rart at tv er noe de ser på i det hele tatt.

Skrevet

Akkurat som Roadrunner og My sier!  :ler:

Er alltid såååå glad for å komme hjem etter en reise, men etter en uke eller to, så begynner reiselysten å melde seg igjen. Oooog jeg tror ikke jeg er en rastløs sjel, men ser ikke bort fra at det flyter noe sigøynerblod i årene mine. Eller våre - vi er jo like reiselystne begge to. 

Men så skal det sies, at jeg benytter hjemmetiden godt. Er masse sammen med dem jeg er glad i og gjør ting man bare kan gjøre når man er hjemme. 

FOR en forandring i livet ditt du står foran nå Noz. Jeg unner deg all den lykke og glede du kan få. Det fortjener du virkelig. :klemmer:  

Det var ikke meg som sa at jeg skulle reise i dag i affal!?  :lillesky: Reiser i morgen ettermiddag. 

Jeg har vært hod frisøren og klippet litt tupper og fiksa på luggen. :biggrin: Så kjøpte jeg meg 6 nye truser og en ferskenfarget neglelakk. Detta blir bra!  :hoho:  

Var visst jeg som tullet rundt med dagene da :ler: 

Regner med vi får et cruuuuuuuuuise-fersken-tå-bilde om en drøy uke da!! 

Skrevet

Jeg husker TV Norge brukte å ha sånn 15 min med nyheter midt i filmen, perfekt til å løpe på Rema å kjøpe mer godteri og potetgull.

• Liker 1
Skrevet

Men på ameikansk TV har de bittebittesmå reklamepauser i forhold til de norske.  :kristin:

Gjest Jacklost
Skrevet

Men på ameikansk TV har de bittebittesmå reklamepauser i forhold til de norske.  :kristin:

I USA. Skal man se en episode av Two and a half Men så er der pauser hver femte minutt :P

Jeg husker TV Norge brukte å ha sånn 15 min med nyheter midt i filmen, perfekt til å løpe på Rema å kjøpe mer godteri og potetgull.

Jeg husker de hadde en kanal som het tv Sunnmøre med :P

Mon tro hvorfor de avvikla nyhetskanalen sin :klo:

Skrevet

Det var perfekt pause til å gå kveldstur med bikkja. 5 min reklame, 15 min nyheter, 5 min reklame. Og bikkja var innstilt 22.30 for tisseturen sin på kvelden, så det var jo helt supert :)

Skrevet

Oj, tvnorge viser en britisk komedie kalt Seven Psychopaths halvti. Kanskje det er noe? :laugh:

Skrevet

Det hadde kanskje vært noe for oss Frøkensina!  :fnise:

Akkurat nå står Norske talenter å surrer i bakgrunnen her. Min mening er at i år er det bare tull og tøys hele programmet. Dommepanelet har jo ikke peil på noenting! Tull og tøys alt sammen.  :laugh:

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet

Med Christopher Walken i den så må den være bra :)

• Liker 1
Skrevet

Akkurat nå står Norske talenter å surrer i bakgrunnen her. Min mening er at i år er det bare tull og tøys hele programmet. Dommepanelet har jo ikke peil på noenting! Tull og tøys alt sammen.  :laugh:

:fnise: Der sier du noe!

Jeg ser på mimring fra 80-tallet på Nrk2 :hoppendeglad:

Hør på deg selv, det der er bare tull og tøys haha :laugh:

Gjest Jacklost
Skrevet

Jeg ser på det med :P

Enig i at det er mye tull og tøys, men han ene som sang en sang som han lagde til moren sin bare noen dager før hun døde rørte meg skikkelig :snufse:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...