Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, det er fordi man klarer å holde det brente stedet under lunkent vann mye lengre enn iskaldt.

Det mange gjør feil er å ta så kaldt som mulig, men da klarer man ikke så mange minutter..

Dette høres riktig ut med hva de sa på legevakten. Jeg satt jo med armen i en bolle vann i flere timer og gråt :ler: Det tror jeg hjalp mye. Og at jeg holdt det vått nesten et døgn :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom over denne i dag, kanskje noen i ballongen trenger et nytt prosjekt? :nigo:

Dette hadde blitt verdens kuleste påskepynt. Egg-ballonger. :hoppendeglad:

• Liker 1
Skrevet

Sånn reisemessig så har jeg ikke nådd noen grense ennå :sjenert: Men godt med en uke eller tre hjemme etter langtur, men så er jeg klar igjen. Skulle gjerne reist mye mer enn lommeboka, antall feriedager og potensielt reisefølge muliggjør...

Skrevet

Har du vært hos frisørn i dag?? skulle ikke du reise i dag da??

Vi driver på, men det tar litt tid! 

Målet er å sove der fra lørdag av :)

Historien har også endret seg en god del siden sist vi var ute sammen.

Vi fikk jo deeeet drømmehuset, det var så fint at det nesten ikke hadde noe

på leiemarkedet å gjøre..Men det viste seg at damen og mannen ikke hadde

noe som kalles kommunikasjon, så hun lovet oss huset, mens mannen hadde lovet

det vekk til et annet par....Jeg sa ifra akkuratt hva jeg syntes om det, så mannen tilbød

oss å leie det andre utleie-huset deres. En gigantisk enebolig med enda større tomt og

med utendørs svømmebasseng. Til samme pris som det vi egentlig "fikk", 13000 kr pr mnd.

Men det takket vi nei til, fordi huset ligger ganske mange mil fra Oslo. 

Så nå har vi fått en kjempefin leilighet hos noen som har barn på samme alder som Pål :)

Ny tur igjen ja, Aldri, håper turen blir finere enn finest! 

Jeg spør av ren nyskjerrighet; Dere som er sånn skikkelig glad i å reise, tenker

først og fremst på Aldri og My, men mulig det gjelder flere av dere; Kan det ikke

bli for mye reising? Tenker dere aldri at dere har reist nok for en periode, at

hjemme er best noen mnd nå? :fnise:

Oi, så spennende da. Er det god nok plass til dere i den andre leiligheten da? Har de barn som er like gamle som Pål? Eller er de like gamle som Pål og har barn? :klo: 

Når jeg er på enden av en ferie er det alltid godt å komme hjem. Men etter ca 2 uker er jeg ferdig med hjemme igjen, så da er jeg klar for å dra ut igjen.  Som Roadrunner sier, reiselysten er større enn lommebok, feriedager og reisefølge :P

Skrevet

Akkurat som Roadrunner og My sier!  :ler:

Er alltid såååå glad for å komme hjem etter en reise, men etter en uke eller to, så begynner reiselysten å melde seg igjen. Oooog jeg tror ikke jeg er en rastløs sjel, men ser ikke bort fra at det flyter noe sigøynerblod i årene mine. Eller våre - vi er jo like reiselystne begge to. 

Men så skal det sies, at jeg benytter hjemmetiden godt. Er masse sammen med dem jeg er glad i og gjør ting man bare kan gjøre når man er hjemme. 

FOR en forandring i livet ditt du står foran nå Noz. Jeg unner deg all den lykke og glede du kan få. Det fortjener du virkelig. :klemmer:  

Det var ikke meg som sa at jeg skulle reise i dag i affal!?  :lillesky: Reiser i morgen ettermiddag. 

Jeg har vært hod frisøren og klippet litt tupper og fiksa på luggen. :biggrin: Så kjøpte jeg meg 6 nye truser og en ferskenfarget neglelakk. Detta blir bra!  :hoho:  

Skrevet (endret)

Neglelakken på plass ja :)

Endret av Frøkensina
Skrevet

Neimen huff, da, Frøkensina! :klemmer:

Takk :klemmer:

Skrevet

Hva skjedde?  :fnise:

Vanskelig med mamma.

• Liker 1
Skrevet

NRK 2 kl 21.10 Stekte Grønne Tomater, den må dere bare se.

• Liker 2
Skrevet

Vanskelig med mamma.

Å ja, trodde du hadde noe frekt/morsomt å si vedr. neglelakken, men misforsto nok den.  :rodme:

• Liker 1
Skrevet

I dag skal jeg være høykulturell ved tv-skjermen og se på Dronning Sonja internasjonale musikkonkurranse på NRK :nigo:

Skrevet

Å ja, trodde du hadde noe frekt/morsomt å si vedr. neglelakken, men misforsto nok den.  :rodme:

Det er lett å misforstå når ting er redigert bort :) Ble en dårlig dag etterhvert, og verre ettermiddag/kveld :(

Gråt og telefonpåslenging og sånt gøy :ler:

• Liker 1
Skrevet

I dag skal jeg være høykulturell ved tv-skjermen og se på Dronning Sonja internasjonale musikkonkurranse på NRK :nigo:

Værsågod, her har du litt popcorn å kose deg med ved siden av... :popcorn:

Skrevet

Stekte grønne tomater er fin, har sett den ett par ganger hvertfall.

Skrevet

Det er lett å misforstå når ting er redigert bort :) Ble en dårlig dag etterhvert, og verre ettermiddag/kveld :(

Gråt og telefonpåslenging og sånt gøy :ler:

Uschjameg Frøkensina, sånt er vanskelig å takle.  :hug:

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet

Stekte grønne tomater er fin, har sett den ett par ganger hvertfall.

Kathy Bates er flott :)
  • Liker 1
Skrevet

Stekte grønne tomater er fiiin.... :rodmer:

Hei til Ash Ketchup!  :roser:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...