Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bare nevner du det sånn i forbifarten???? :daane:

Ja fordi det blir rent for mye for meg å tenke på akkurat nå. :bond: Jeg må ta èn uke av gangen, så nå forbereder jeg meg mest på den første uken vi skal ha på land.

Skal nok rope ut når jeg kommer så langt som til å tenke på Roma Frøkensina!  :hoho:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja fordi det blir rent for mye for meg å tenke på akkurat nå. :bond: Jeg må ta èn uke av gangen, så nå forbereder jeg meg mest på den første uken vi skal ha på land.

Skal nok rope ut når jeg kommer så langt som til å tenke på Roma Frøkensina!  :hoho:

Ok, det skal jeg passe på! :hoho:

Jeg har veldig lyst til å se Barcelona forresten. Håper dere kikker på noen Gaudibygninger! :hoppe:

Skrevet

Kanskje ta en tur til Dalimuseet utenfor B også... håper jeg kommer dit en gang :rodmer:

Skrevet

Gravidformen er egentlig ganske så bra, bare litt problemer med magesyre og litt forstoppelse :P Men det er jo bare småting, så ingen grunn til å klage :)

Takk :fnise: Håper den passer! Ellers får vi se om vi får gjort den om til kofte :jepp:

Jaja, ikke så gæli at det ikke er godt for noe - som det heter!  :laugh:

Den får nå bare se til å passe! Skulle bare mangle sånn som du har strevd deg gjennom alle de maskene.

Kanskje ta en tur til Dalimuseet utenfor B også... håper jeg kommer dit en gang :rodmer:

Jeg tror vi skal få tid til å få med oss det meste. Gubbeskinnet er godt kjent i Barcelona og vi får fire hele dager der på slutten av ferien. Oooog vi skal bo midt på Rambla!  :bolledeig:

• Liker 2
Skrevet

Høres fantastisk ut! :daane:

Jeg har så lyst til å dra en gang under Gràcia, den store gatefesten. :rodmer: Gater blir pyntet i konkurranse med hverandre og med ulike tema. Men tror den er nettopp ferdig for i år.

festa-major-gracia-barcelona.jpeg

• Liker 2
Skrevet

DET hadde vært en fantastisk fest - midt i blinken for oss KG-vennene! Vi burde vært der sammen!

:strix:

Nå må jeg tusle igjen, har litt småtteri og ordne.

Ha en fortsatt fin kveld  :klemmer:

• Liker 2
Skrevet

Jaja, ikke så gæli at det ikke er godt for noe - som det heter! :laugh:

Den får nå bare se til å passe! Skulle bare mangle sånn som du har strevd deg gjennom alle de maskene.

:

Jeg liker holdningen! :hoho: Er godt i gang med neste prosjekt selvfølgelig :nigo:
Skrevet

DET hadde vært en fantastisk fest - midt i blinken for oss KG-vennene! Vi burde vært der sammen!

:strix:

Nå må jeg tusle igjen, har litt småtteri og ordne.

Ha en fortsatt fin kveld  :klemmer:

Det hadde det :klemmer: God kveld :vinke:

• Liker 1
Skrevet

Når drar dere imorra, Aldri?

Om jeg ikke får sagt det imorra, så ønsker jeg dere en goooood tuuuur! :strix:

• Liker 1
Skrevet

Hvem hadde visst at mat kunne såre så mye.. Varmt bacon + hender = ingen god kombo. :ler: 

Skrevet

Hvem hadde visst at mat kunne såre så mye.. Varmt bacon + hender = ingen god kombo. :ler:

Kaldt vann! :bond:

Brannsår er ikke gøy.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kaldt vann! :bond:

Brannsår er ikke gøy.

Kaldt vann nei, lunkent :P

Kaldt vann på nye brannsår / brannskader har samme effekt som å hive kaldt vann på en glovarm steikepanne, det freser :P

Men takk for omtanken! :rodmer: 

Endret av Frk.K
Skrevet

Nå har jeg lært det også. Jeg har tydeligvis gjort det feil et helt liv.  :sjokkert:

Skrevet

Jeg la ut bilder fra utlandet i den nye dagboken min.

Skrevet

*hoppe hopper dit* 

Skrevet

Nå har jeg lært det også. Jeg har tydeligvis gjort det feil et helt liv.  :sjokkert:

Faktisk få folk som har fått med seg dette her, er helt utrolig egentlig :P

Skrevet

Ser for meg at kaldt vann stopper utviklingen videre og varmt er som bensin på bålet. :(

Skrevet (endret)

Faktisk få folk som har fått med seg dette her, er helt utrolig egentlig :P

Tror ikke legevakten nevnte det til meg, og det var vanskelig å vite om det var "bare" 2. gradsforbrenning eller 3.

Endret av Frøkensina
Skrevet

Ser for meg at kaldt vann stopper utviklingen videre og varmt er som bensin på bålet. :(

Tror ikke legevakten nevnte det til meg, og det var vanskelig å vite om det var "bare" 2. gradsforbrenning eller 3.

Varmt vann gjør sånn at det blir vanskelig å redde huden å noe med nerver eller noe sånt kan bli ødelagt mens lunket / kroppstemperatur på vannet kan redde dette. Det skal ikke være for varmt ei for kaldt, derfor sier jeg lunket :P 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...