Aldrisur Skrevet 20. august 2015 Forfatter #18581 Skrevet 20. august 2015 Skal du nå ut å farte igjen?!!! Ruuuuuuumleeeeeeeeeeee! Jaaaaaaaaaaaa det skaaaaaaaaal jeeeeeeeg! Det høres ut som at du lever et spennende liv Aldrisur, jeg misunner deg Jadeter'kekjedelig for å si det sånn Winza! 2
Frøkensina Skrevet 20. august 2015 #18582 Skrevet 20. august 2015 Lørdag reiser vi til Spania! ALDRIII! Da får vi neglelakkoppdatering fra tærne ikke sant? 1
Gjest Jacklost Skrevet 20. august 2015 #18583 Skrevet 20. august 2015 Ditt blide humør smitter enkelt over til meg Aldrisur 2
Aldrisur Skrevet 20. august 2015 Forfatter #18584 Skrevet 20. august 2015 ALDRIII! Da får vi neglelakkoppdatering fra tærne ikke sant? Hi-hi! Jeg regner i hvert fall med at dere skal få mer oppdatering enn det har blitt her den siste tiden. Ditt blide humør smitter enkelt over til meg Aldrisur Der er braaaaa! 2
Frøkensina Skrevet 20. august 2015 #18585 Skrevet 20. august 2015 Hi-hi! Jeg regner i hvert fall med at dere skal få mer oppdatering enn det har blitt her den siste tiden. Det er godt å høre (Vær forsiktig så du ikke for/bort-lover deg nå da ) 2
Frøkensina Skrevet 20. august 2015 #18586 Skrevet 20. august 2015 Jeg fikk en skikkelig dårlig nyhet i dag. Går ikke inn på detaljene, men plan og bygg har trolig pålagt meg og mange av naboene å rive badet og bygge nytt. Dustebyråkratifaenskap! Vipps, en regning på et par-trehundretusen. Håper advokatene klarer å finne ut av dette, men denne dagen har jeg vært ganske opprørt for å si det sånn. Det høres forferdelig ut, håper det ordner seg! 1
Aldrisur Skrevet 20. august 2015 Forfatter #18587 Skrevet 20. august 2015 Det er godt å høre (Vær forsiktig så du ikke for/bort-lover deg nå da ) Ja, du har et poeng der. Men jeg pleier å få mer tid til ballongen når jeg er på ferie. Skal i hvert fall prøve å få det til. 2
Frøkensina Skrevet 20. august 2015 #18589 Skrevet 20. august 2015 Ja, du har et poeng der. Men jeg pleier å få mer tid til ballongen når jeg er på ferie. Skal i hvert fall prøve å få det til. Håper ikke jeg sa det galt Godt å se deg! 2
Aldrisur Skrevet 20. august 2015 Forfatter #18590 Skrevet 20. august 2015 Hvor hen i Spania da? Jeg skal være i Casteldefels (litt utenfor Barcelona) den første uken. Deretter reiser vi med Allure (verdens største cruiseskip) for å cruise rundt i Middelhavet en uke, så fire dager i Barcelona. Det er vanskelig å pakke denne gangen, for det er så mye å tenke på. Stakkars meg.
Aldrisur Skrevet 20. august 2015 Forfatter #18591 Skrevet 20. august 2015 Håper ikke jeg sa det galt Godt å se deg! Du sa bare det jeg tenkte selv du - ikke noe galt i det nei. Godt å se deg også. Hvordan gikk det med laderen din? Fikk du hentet den? 2
Mynona Skrevet 20. august 2015 #18592 Skrevet 20. august 2015 Jeg skal være i Casteldefels (litt utenfor Barcelona) den første uken. Deretter reiser vi med Allure (verdens største cruiseskip) for å cruise rundt i Middelhavet en uke, så fire dager i Barcelona. Det er vanskelig å pakke denne gangen, for det er så mye å tenke på. Stakkars meg. Det hørtes fantastisk ut. En jeg kjenner er på det skipet nå faktisk God tur!! 2
Frøkensina Skrevet 20. august 2015 #18593 Skrevet 20. august 2015 Jeg skal være i Casteldefels (litt utenfor Barcelona) den første uken. Deretter reiser vi med Allure (verdens største cruiseskip) for å cruise rundt i Middelhavet en uke, så fire dager i Barcelona. Det er vanskelig å pakke denne gangen, for det er så mye å tenke på. Stakkars meg. Noen i familen tok et sånt cruise fra Barcelona, de var innom Roma.. Skal dere det også? 1
Frøkensina Skrevet 20. august 2015 #18594 Skrevet 20. august 2015 (endret) Du sa bare det jeg tenkte selv du - ikke noe galt i det nei. Godt å se deg også. Hvordan gikk det med laderen din? Fikk du hentet den?Nei, har ikke vært i kjøreform så har ikke kunnet hente den Kjøpte en ny, noen på Expert mente det ikke var så farlig når det ikke er en mobil koblet til, det trekkes jo ikke strøm ut. Mulig jeg må dra på hytteferie alene og hente den snart, men det er jo så mange insekter der i mørket Endret 20. august 2015 av Frøkensina 1
Aldrisur Skrevet 20. august 2015 Forfatter #18596 Skrevet 20. august 2015 Det hørtes fantastisk ut. En jeg kjenner er på det skipet nå faktisk God tur!! Oj så kult! Takk My. Noen i familen tok et sånt cruise fra Barcelona, de var innom Roma.. Skal dere det også? Ja, det er et populært cruise tror jeg. Skal innom Roma også ja. 1
Frøkensina Skrevet 20. august 2015 #18597 Skrevet 20. august 2015 Skal innom Roma også ja. Bare nevner du det sånn i forbifarten????
Frøkensina Skrevet 20. august 2015 #18598 Skrevet 20. august 2015 Har du vært der før? Vil du ha noen tips?
Aldrisur Skrevet 20. august 2015 Forfatter #18599 Skrevet 20. august 2015 Nei, har ikke vært i kjøreform så har ikke kunnet hente den Kjøpte en ny, noen på Expert mente det ikke var så farlig når det ikke er en mobil koblet til, det trekkes jo ikke strøm ut. Mulig jeg må dra på hytteferie alene og hente den snart, men det er jo så mange insekter der i mørket Det var det herr Aldri sa også. At det ikke er farlig mener jeg. Du får ta en tur mens det er lyst kanskje? Så koselig å se deg, Aldri Så koselig å se deg også FruN! Hvordan er gravidformen? Og grattis med ferdig mannegenser! 1
FruN Skrevet 20. august 2015 #18600 Skrevet 20. august 2015 Det var det herr Aldri sa også. At det ikke er farlig mener jeg. Du får ta en tur mens det er lyst kanskje? Så koselig å se deg også FruN! Hvordan er gravidformen? Og grattis med ferdig mannegenser! Gravidformen er egentlig ganske så bra, bare litt problemer med magesyre og litt forstoppelse Men det er jo bare småting, så ingen grunn til å klage Takk Håper den passer! Ellers får vi se om vi får gjort den om til kofte 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå